Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo onderzoekers, Gisteren 2mg Etizolam nasaal genomen. Ik moet eerlijk toegeven dat het effect niet optimaal was.Nu ben ik ook veel sterker spul gewend geweest maar ben daar 2 jaar geleden mee gestopt met hulp. Ik denk dat het effect dus ook af hangt van wat je gewend bent. Nu zag ik dat er ook vloeibare Etizolam te krijgen is.Weet iemand of je dit kan spuiten??"
"sameshitdiffday zei: Hallo allemaal, Ik heb een vraag voor de beste recreatieve vorm om fentanyl pleisters of buprenorfine pleisters te gebruiken. Ik heb best een tollerantie qua tramadol, codeïne en. oxycodon. Dit heb ik echter nooit gebruikt. Ik lees dat mensen stukjes knippen en in de mond doen? Krijg je een buzz/high als je ze gewoon plakt zoals het hoort? Lijkt me niet prettig om dan 72 uur met zo een pleister te zitten... Ben je dan ook 72 uur high? Ik weet dat het niet het meest verstandige is maar dat is wat slapeloze nachten eenmaal met je doen. Ik slik gemiddeld 3/4 mg Xanax op een dag en lijkt mij dat ik dat beter niet kan combineren met de hierboven genoemde pleisters?. Mvg Klik om te vergroten... Als je de pleister plakt op je bovenarm ben je niet 72 uur high."
"Het is NIET te vergelijken met oxycodon!! Vergis je alsjeblieft niet in het gebruik!!"
"De Zandman zei: In totaliteit: 8 tabletten. Paarlen voor de zwijnen!! Klik om te vergroten... Dan ben je behoorlijk tolerant, en helaas ver heen als dat niks doet. Ik las laatst een bericht van je wat mij wel aangreep. Ik begrijp dat je het zat wordt als niks meer helpt. Sterkte in ieder geval!"
"Knap van je hoe je het doet. Die mentale klachten kunnen enigszins door 'in beweging' te blijven wat afzwakken. Wandelen, fietsen, joggen. Dit vangt het enorme dopamine tekort wat je hebt opgelopen een beetje op. Sterkte meid!"
"Hoe gebruikte je de pleisters, want dat maakt veel uit hoe je moet afbouwen. Ik ben lang verslaafd geweest aan Fentanyl pleisters onder de tong.Dit afgebouwd door steeds kleinere stukjes en dan halverwege voor de lichamelijke ongemak Lorazepam/Diazepam en dat ook afbouwen.Op deze manier is ongemak te dragen.Hou rekening met 6 weken afbouwtijd."
"Ik knipte ze in kleine stukjes.Die van 100 mcg/h in 10 stukjes geknipt.Ik werd er soms energiek van en high.Maar als je stopt krijg je een klap en wordt je ziek, heel ziek.Dus weet waar je aan begint.Ik heb nog liggen, maar denk dat ik er nooit meer aan begin.Dus je moet het zelf ervaren.Beging met 12 in 3 stukjes knippen.Niet geheel of de helft.1/3 is voor het begin prima te doen.Laat maar horen wat je ervaring is geweest."
"Maatje90 zei: Ik ben gestopt na een half jaar met fentanyl 4x100 ug en Ik weet van hier dat mensen op fentanyl pleisters kauwen, Dus dacht vraag het hier hoe nu verder en hoe zit dat eigenlijk met buprenorfine ? Is dat ook zo idioot verslavend 😵💫 zijn er mensen die ervaring hebben met buprenorfine ? hoeveel mcg pleisters plakt u ? Ik zag dat er pleisters zijn die 3/4 dagen werken maar ook 7 dagen, Maar werken ze ook echt 7 dagen ? En merk je er iets van ? Tabletten heb je ook maar wat werkt beter ? + Krijg je een roes/high zoals met andere opiaten, of juist niet ? De bedoeling is om hier mee omlaag tegaan tot ik weer normaal door het leven kan ! Aangezien hier mensen zijn die fentanyl pleisters in hun mond doen hoop ik ook dat er mensen zijn die er vanaf zijn gekomen en misschien tips hebben ? Klik om te vergroten... Na lang gebruik van Fentanyl pleisters (stukjes knippen en af en toe onder mijn tong) ben ik met Buprenorphine (dit keer op de huid) gaan afbouwen om zo min mogelijk last van ontwenningsverschijnselen te krijgen. Dit heeft geholpen bij mij. Kauwen van Buprenorphine is smerig en af te raden. Het werkt ook niet zoals Fentanyl onder je tong waar je wel een high van krijgt. Groet van mij en succes!"