Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfkicken van oxycodon

Afkicken van oxycodon

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je al meer dan 10 dagen bent gestopt ben je al een heel eind en zal je over een dag of misschien max 3 over het ergste heen moeten zijn. Waar heb je nu het meeste last van, lichamelijke of geestelijke klachten? Vitamines zijn erg belangrijk en proberen enigszins normaal te eten helpt ook een hoop, en beweging al is het maar een wandeling 1-2 keer per dag
x
xSuusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi allemaal,
Ik ben Suus en ik ben een aantal maanden verslaafd geweest aan oxycodon. Sinds 1 januari ben ik cold turkey gestopt. Ik zat sommige dagen op 50 mg en sommige dagen op 100 mg. Nu vallen de lichamelijke afkickverschijnselen mee, omdat ik tijdelijk diazepam heb gekregen van de huisarts. Maar mentaal ga ik echt door een hel. Ik probeer zoveel mogelijk steun te zoeken bij mijn sociale netwerk, maar die kunnen er ook niet 24/7 voor me zijn. Heeft iemand tips hoe ik hier doorheen kan komen? En hoe lang dit ongeveer gaat duren? Want op sommige momenten ben ik gewoon bang voor mezelf door hoe slecht het gaat.
Alvast enorm bedankt.
P
PatatKruidje94Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Goed bezig! Hoe gaat het nu? Gelukkig zijn wij er. Ik vind het herkenbaar hoor (ik zit overigens thuis met een burnout), nu heb ik best een sociaal leven maar mensen kunnen je gewoon niet 24/7 vermaken omdat ze een baan, studie of andere verplichtingen hebben. Hoe goed ben je in jezelf vermaken? Lukt het wat om de tijd op te vullen? Hoe gaat het mentaal nu?
r
ratje79Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Knap van je hoe je het doet. Die mentale klachten kunnen enigszins door 'in beweging' te blijven wat afzwakken. Wandelen, fietsen, joggen. Dit vangt het enorme dopamine tekort wat je hebt opgelopen een beetje op. Sterkte meid!
N
Nighty_89Lid
01-01-2024, 00:00
#5
xSuus zei:
Hoi allemaal,
Ik ben Suus en ik ben een aantal maanden verslaafd geweest aan oxycodon. Sinds 1 januari ben ik cold turkey gestopt. Ik zat sommige dagen op 50 mg en sommige dagen op 100 mg. Nu vallen de lichamelijke afkickverschijnselen mee, omdat ik tijdelijk diazepam heb gekregen van de huisarts. Maar mentaal ga ik echt door een hel. Ik probeer zoveel mogelijk steun te zoeken bij mijn sociale netwerk, maar die kunnen er ook niet 24/7 voor me zijn. Heeft iemand tips hoe ik hier doorheen kan komen? En hoe lang dit ongeveer gaat duren? Want op sommige momenten ben ik gewoon bang voor mezelf door hoe slecht het gaat.
Alvast enorm bedankt.
Klik om te vergroten...
Geen last van, jaren zware opïden gebruikt in combi met benzo’s. Nooit misbruikt enkel voor de pijn. Leuke was de relaxte roes na dagen zware pijn. Echter nooit een hunkering naar die relaxte roes gehad. Ik koppel pijnstillers en spierontspanners enkel voor pijn, niet voor genot.
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nighty_89 zei:
Geen last van, jaren zware opïden gebruikt in combi met benzo’s. Nooit misbruikt enkel voor de pijn. Leuke was de relaxte roes na dagen zware pijn. Echter nooit een hunkering naar die relaxte roes gehad. Ik koppel pijnstillers en spierontspanners enkel voor pijn, niet voor genot.
Klik om te vergroten...
oke en nu... ?
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Brakka Mang zei:
Als je al meer dan 10 dagen bent gestopt ben je al een heel eind en zal je over een dag of misschien max 3 over het ergste heen moeten zijn. Waar heb je nu het meeste last van, lichamelijke of geestelijke klachten? Vitamines zijn erg belangrijk en proberen enigszins normaal te eten helpt ook een hoop, en beweging al is het maar een wandeling 1-2 keer per dag
Klik om te vergroten...
lichamelijke, het warm en koud hebben. Ik ben nog steeds niet volledig gestopt.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mcrazy zei:
lichamelijke, het warm en koud hebben. Ik ben nog steeds niet volledig gestopt.
Klik om te vergroten...
die vraag stelde ik ook niet aan jou of heb je meerdere accounts? :P
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Brakka Mang zei:
die vraag stelde ik ook niet aan jou of heb je meerdere accounts? :P
Klik om te vergroten...
Ik zag het verkeerd sorry hihi

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."