Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGoede hasj...

Goede hasj...

14 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is nu niet omdat je er 1maal niet high van wordt dat dat altijd zo is, je moet voor die reden nu niet al je geld in 1gram peperduur hasje stoppen.

Smoor volgende keer gewoon een dikke knetter op je eentje en geniet. :smoke:
L
Lord HerbalLid
01-01-2024, 00:00
#2
yo lui, ik had een vraagje.
ik heb laatst op een feestje alles bij elkaar opgeteld binnen een half uur 0.8 gram hasj gerookt... Na dat half uur, en vervolgens de rest van de avond, heb ik er geen zak van gevoeld. De hasj was superpolllum van onze plaatselijke coffeeshop Jemig de Pemig Mozes Kriebel (in Almelo) die hier in de buurt toch bekend staat als redelijk goede shop. Daarnaast zijn mijn vrienden wel flink high geworden van diezelfde hasj. Verder heb ik hier eigenlijk altijd last van. Daarom mijn vraag, waarop jullie antwoorden misschien uitkomst brengen:): Wat is volgens jullie retegoede hasj, en , bij welke shop in welke stad/plaats kan ik die halen....

bij voorbaat dank en groeten uit het oosten.
smoke ze:) :stoned:
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oke, ik ben dus eigenlijk nog nooit niet stoned geworden na een joint.. Maar het scheeld als je iwet gewend bent om hasj te voelen.

Je voelt het wel, maar ligtjes.. Als je een tijdje lang asj gaat roken ipv wiet ga je het vanzelf goed voelen.

Ik zou zeggen smoke hash everyday and smoke weed some other day.
L
Lord HerbalLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mmm, ik rook inderdaad vaker wiet dan hasj... Ik heb trouwens wel eens wat gevoeld van hasj, maar daar zat rete veel in... Daarnaast was het Temple-ballhasj, volgens de eigenaar tenminste, en dat was een pikzwart hasje... mm, ik ga vanavond denk ik gewoon een vette mix bouwen, dan voel ik um sowieso wel... btw, thx voor de posts...
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#5
De eerste paar keren dat ik hasj rookte voelde ik maar weinig, nadat ik zelf het gevoel meer kon plaatsen voelde ik het ook meer...misschien vreemd maar het is in ieder geval wel fijn :grin:

En als je echt goede hasj wilt, ice-o-lator, is zwart en heel plakkerig...zelf doe ik het in lange dunne rolletjes (zal vast voor iedereen bekend zijn) in m'n joint en rook 't op, en dan voel je :stoned:
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#6
Man de temple-ball die ik gerookt heb sloeg in als een gek :grin:
L
Lord HerbalLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja, die was idd fijn... er zat een halve gram in, dus dat heb ik wel weer gemerkt... maar toch nog niet zo zwaar... ja,das dan waarschijnlijk het verschil tussen wiet en hasj... maar iig, het smaakte goed :)
O
OvercomeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat ik zelf heerlijke hasj vind is Super polm van de binnenhof (zwolle), word er altijd weer heerlijk knetter van.
O
OkkeloenieLid
01-01-2024, 00:00
#9
5 Gram van welke hasj maar in de aabieding is voor 15€.
Dat haal ik meestal denk je na 1 agh ik voel niks fix je er nog één met het dubbele er in bijvoorbeeld.
Dat haal ik meestal en meestal is het maroc.
Ik vind het lekker en rook het nu vooral in een toetsweek elke dag zodat ik goed kan slapen. :P
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#10
^ik zou het juist niet doen in een toetsweek

wiet smoren na leren is niet zo goed omdat je dan wel dingen vergeet die je die dag geleerd hebt en ik merk dat ik dan nog minder motivatie heb om te leren... mijn visie daarop, ik zeg het maar, ge beslist natuurlijk zelf :wink:
O
OkkeloenieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb geen last van die dingen denk ik omdat ik niet dagelijks rook.
Teminste ik onthou toch wel alles wat ik heb geleerd had vandaag mn eerste 2 toetsen ging vrij relaxt.
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat goede hasj is. Polm, dat vind ik nou goed spul. Dat verkopen ze in rotterdam :) Oa bij coffeeshop pluto
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#13
Blackbombay, Nepal, Superpolm en blonde maroc :stoned:
Maar toch ben ik meer van de weeed
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Superpolm, dat is vast beter als polm, misschien maar eens een keertje proberen :) :stoned:
L
Lord HerbalLid
01-01-2024, 00:00
#15
blonde polm is ook een fijne... maar hier bij jemig hebben ze wel vaak superpollum... ik vind het vooral lekker in een mixjoint, en het heeft een fijne zoete smaak...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."