Is het JE vriendin of EEN vriendin btw?
Niet dat het veel uitmaakt, want je kunt net zo goed heel veel van haar houden, wat uit het feit, dat je hier een topic over opent wel blijkt.
Mocht zij nog gebruiken, dan wil ze jou er waarschijnlijk geen pijn mee doen, dus liegt ze misschien erover, omdat ze het niet durft te zeggen.
Probeer eens met goed te praten en idd eens meelopen naar die 'dealer'.
Als goede vriend/relatie vind ik het heel belangrijk om eerlijk tegen elkaar te kunnen zijn.
Het blijft moeilijk, misschien schaamt ze zich heel erg tegenover jou of doet het haar heel veel pijn dat ze tegen je moet liegen.
Probeer haar duidelijk te maken, dat ook al gebruikt ze, je niet kwaad erover zult worden.
En vraag idd of je een keer mee naar die Jellly kliniek mag.
En leen/geef haar geen geld meer, als je het niet vertrouwt!
Blijft het een duister verhaal allemaal, denk dat goed na over hoeveel jullie vriendschap/relatie nog waard is!
Succes!
