Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ja maar wat voor effect heb je dan ongeveer, gewoon tzelfde als je normaal hebt bij weed, en tzelfde als coke maar dan gecombineerd of toch iets anders =) ?"
"hoe combineert coke zich eigenlijk met weed ?"
"denk ook dat dat het beste is om te roken moet je gewoon heeeeeeeeeeeeeel langzaam en heel kort inademen aan de joint, 1 seconde ofzo, en dan nog es langzaam iets langer "gewone" lucht inademen (= inhaleren). als je dr niet hard aan zuigt en ook niet lang gaat het zeker hoor. spacecake zeker niet mee beginnen en vaporizer O_o, doe gewoon een voorgedraaide man, je hoestte gewoon omdat je niet kan roken, wrs trok je dr superhard aan en gigantisch lang. de eerste keer dat ik van een sigaret trok deed ik dat zo lang mogelijk ik heb het ook geweten hoor edit: en van weed heb je wel tolerantie. eerste keer -> 3 trekjes en ik was stoned. later deed ik het bijna dagelijks had ik altijd een vette joint met een kort bladje nodig, toen ik het meermaals per dag deed een vette joint met een lang blaadje... dan lange tijd gestopt (8 maand), en overlaatst weer van enkele trekjes stoned geraakt das wel leuk en goedkoop natuurlijk en maat van me had op het einde +/- 5 SUPERVETTE joints nodig om stoned te raken. dat was echt niet normaal, die deed daar superveel weed in en pas na 5 j's zag je dat ie stoned was. ik krijg er absoluut geen vijf op hoor, zeker niet met hoeveel die daarin kapt"
"als je elektronische muziek per definitie oncreatief en slecht vindt raad ik je toch es aan om naar aphex twin te luisteren, en download ineens heel veel muziek want dien heeft echt totaal uiteenlopende stijlen: ambient, dnb, acid, ... heerlijke muziek is dat. ze noemen hem niet voor niets de mozart vd elektronische muziek. shpongle rulet idd nergens gelijkaardige muziek gevonden.. iemand? op www.xplodingplastix.com (vette site ook trouwens) > music staat ook wel chille muziek luister es naar t eerste liedje, en naar treat me mean i need the reputation als je 't op je pc wilt hebben moet je gewoon bij je cache bestanden gaan kijken nadat je t beluisterd hebt een aanrader !!"
"DarkScope zei: er kan nix ernstigs gebeuren je schrikt er alleen van als je te veel neemt. Mijn 1e lijn was met 2 andere die ook allebei geen idee hadden van hoeveel we nodig hadden. Achteraf bleek dus dat we voor ieder ongeveer 5 normale lijntjes in 1 keer naar binnen hadden gewerkt. Klik om te vergroten... goe bezig DarkScope zei: Ook kun je best waus worden als je veel neemt, dat is wel chill want dan kun je lekker spacen. Klik om te vergroten... lol idioot, je weet geeneens wat spacen betekent, spliff antwoordde om tien na, jij post dit om acht na ik ben hier dan wel nieuw, ik vind je nu al een irritant jong dat niet weet hoe ie met drugs moet omgaan, je pakt zomaar even 5 lijntjes speed voor de eerste keer, je pakt heroïne terwijl je niet weet wat het is en je niet weet hoeveel je dervan neemt... sjonge toch. je komt hier maar wat opscheppen met wat je al gedaan hebt of doet .."
"innige deelneming hoe is hij juist gestorven (overdosis?) ?"
"'k wist dat al lang trouwens =) @ hierboven: weed beschermt in feite zelfs tegen longkanker, meeste kans op longkanker, van meeste kans naar minste: 1. rokers 2. niet-rokers 3. weed met tabak rokers 4. pure rokers stond ook in weedgenietboek de weed zorgt ervoor dat de tabak geen schade aanricht, of toch niet op het gebied van longkanker"
"wel omdat weed schijnt te helpen tegen longkanker, die breekt blijkbaar alleen slechte cellen (kanker) af"
"je leest precies je eigen tekst niet als je zegt dat je het toejuicht, groet, iemand die ook op tng forum zit"
"m'n nick daar zeg ik nie en je tekst zegt dat de plannen om coffeeshops dichter bij de grens te brengen (wat jij graag wilt) voorlopig opgedoekt zijn.. wat valt daar dan aan toe te juiche, was toch beter geweest moesten ze gewoon zijn doorgegaan edit: spliffsnatcher lijkt me ook één van tng :unsure:"