Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"pipoxyz zei: volgen mij is dit een perfect crackpijpje..en dus ook een perfect dmt pijpje...maar dan zonder spons, en van onderaf verhitten. de eagle bill Klik om te vergroten... toevallig weet ik dat je dat ding niet moet gebruiken, zonde van je dmt, dit is een rot ding, leuk voor wiet met een torch, leuk dan als je geen echte vaporizer kan betalen. gewoon pijp met staalspons werkt het best, en is ook ook nog eens de goedkoopste oplossing. greetz"
"pleur een laag as op je filter en steek het aan met een normalen aansteker, half hard zuigen en lang blijven zuigen tot je longen bom vol zitten, 30 mg is niet genoeg om er te komen, neem maar lekker 50 mg. dan zal het sneller helpen, wanneer deze pijp leeg is, filter eruit en staalspons erin"
"takala zei: pythregius zei: pleur een laag as op je filter en steek het aan met een normalen aansteker, half hard zuigen en lang blijven zuigen tot je longen bom vol zitten, 30 mg is niet genoeg om er te komen, neem maar lekker 50 mg. dan zal het sneller helpen, wanrneer deze pijp leeg is, filter eruit en staalspons erin Klik om te vergroten... Het smeltpunt van n,n-dmt is 35°C. Als je er de vlam in zet verschroei je het dus eindelijk. Een gerichte vlam, van zo'n torch dus, kan op een redelijke afstand houden en toch gericht verwarmen. Je moet zo eigenlijk in 1 keer alle dmt in het pijpje laten verdampen (wat snel gebeurt). Het geeft een dikke witte rook af. Traagjes en zoveel mogelijk inhaleren en iemand je pijp laten vasthouden om daarna de rest op te roken. Die 50mg waar pythregius hebt over heeft is in inderdaad genoeg als je de helft opbrandt. En je kan gerust tot 50 en meer mgs gaan, maar begin maar rustig bij 25 of 30 en ga geleidelijk aan harder. Tis maar een tip, je kan zijn raad ook opvolgen Klik om te vergroten... gewoon in een keer naar hyperspace knallen 50 mg in 1 keer, als je met zo'n torch aansteker de dmt te heet maakt dan is het weg, zonde dus denk ik, daarom dat restje wat as over pleuren en alles verdampt als je een gewone aansteker erin stopt. zolang het maar lukt, en doe de groeten aan de aliens van mij"
"DarkScope zei: pythregius zei: takala zei: pythregius zei: pleur een laag as op je filter en steek het aan met een normalen aansteker, half hard zuigen en lang blijven zuigen tot je longen bom vol zitten, 30 mg is niet genoeg om er te komen, neem maar lekker 50 mg. dan zal het sneller helpen, wanrneer deze pijp leeg is, filter eruit en staalspons erin Klik om te vergroten... Het smeltpunt van n,n-dmt is 35°C. Als je er de vlam in zet verschroei je het dus eindelijk. Een gerichte vlam, van zo'n torch dus, kan op een redelijke afstand houden en toch gericht verwarmen. Je moet zo eigenlijk in 1 keer alle dmt in het pijpje laten verdampen (wat snel gebeurt). Het geeft een dikke witte rook af. Traagjes en zoveel mogelijk inhaleren en iemand je pijp laten vasthouden om daarna de rest op te roken. Die 50mg waar pythregius hebt over heeft is in inderdaad genoeg als je de helft opbrandt. En je kan gerust tot 50 en meer mgs gaan, maar begin maar rustig bij 25 of 30 en ga geleidelijk aan harder. Tis maar een tip, je kan zijn raad ook opvolgen Klik om te vergroten... gewoon in een keer naar hyperspace knallen 50 mg in 1 keer, als je met zo'n torch aansteker de dmt te heet maakt dan is het weg, zonde dus denk ik, daarom dat restje wat as over pleuren en alles verdampt als je een gewone aansteker erin stopt. zolang het maar lukt, en doe de groeten aan de aliens van mij Klik om te vergroten... IS dat echt waar, als ik as over de DMT strooi kan ik de vlam erbij houden zonder dat het verbrandt? Klik om te vergroten... ja gewoon een flinke laag (5mm ongeveer) as erover, wat ik eerst deed voordat ik het met een staalspons deed was een klein beetje as op de filter daar de dmt op zodat het neit de pijp in smelt en dan nog een dikke laag as, dit aansteken met een normale aansteker en je bent weg gegarandeert, overigens werkt de methode met de staalspons toch een beetje beter maar opdeze weize is het ook zeer effectief. gegroet"
"DarkScope zei: Dus als ik het goed begrijp, gewoon het filter, daar de DMT op, daarover 5 mm as ongeveer en dan zou het moeten lukken? Klik om te vergroten... nee eerst een laagje as zodat het er niet door heen smelt, maar die ene pijp waar die laag dmt onder in zit hoeft ie alleen maar een laag as overheen te gooien, met een schone pijp dus tussen twee lagen en niet al te hard sucken"
"juist, staalspons is beter, anders voor de 100ste x as dmt dikke laag as, dan verbrand er niks!"
"boterkoek17 zei: Tripper zei: boterkoek17 zei: bij een smartshop in utrecht verkopen ze deze pijp. die gast zei dat het speciaal voor dmt was. ik was een beetje sceptisch, want een verdamper heeft bij mij nooit gefunctioneerd. het is echt een perfect pijpje voor dmt, het enige nadeel is dat de kop niet los te halen is. is moeilijker schoonmaken en ook het vullen gaat lastiger. er is maar een klein gaatje aan de bovenkant. het voordeel is dat je alle dmt in een keer kan laten verdampen(in het bolletje) en voorzichtig alle damp inhalleert. Klik om te vergroten... Ik heb aan die pijp nooit kunnen wennen. Nooit hard gegaan. Het duurd gewoon te lang voordat alle DMT verdampt. Maar als tips hebt? Klik om te vergroten... als tip: je aansteker 20-30 sec onder de bol houden. alle dmt verdampt en de rook wordt verzameld in het bolletje (de rookt die ontsnapt via het gaatje is minimaal), dan lekker lurken. voor mij garantie voor succes!! Klik om te vergroten... oke wanneer je wel succesvolle hits hebt oke dat is prima maar of deze net zo intens is als pijp met staaldraad, weet wel zeker van niet als je makkelijk aan dmt kan komen en je hebt zat geld pleur je rustig maar meer dmt in je pijp anders probeer het eens in zo'n andere pijp, ik heb net zo'n pijpje als jij vond het helemaal niks na het daarmee geprobeerd te hebben was veel beter gewend. groetjes"
"als je het weekend ervoor lsd hebt gehad en 3 uurtjes ervoor nog hebt gegeten lijkt het duidelijk kruis tolerantie, de één word meer tolerant dan de ander heb ik al gemerkt. tripze!"
"Het aantal mg's en het soort pijp is erg belangrijk maar daarmee ben je er nog lang niet, die waterpijp zal ik ten eerste niet gebruiken, beter een korte glazen pijp of een twister pijp. Ook niet in 3 hijzen alles moet zo snel mogelijk en niet verbrandt naar binnen! Vervolgens wordt de angst, of iets dergelijks jouw blokkade die je zal moeten omzeilen. Om die breaktrough te krijgen moet je dus je ogen dicht houden de confrontatie aan gaan en binnen enkele seconden een manier vinden in jezelf, om jezelf weg te knallen naar de wonderen wereld van DMT. Ook hoeft het zeker niet de eerste keren te lukken, en het kan bij sommigen wel pas na 30 keer lukken. wat ook belangrijk is, bereidt je voor! ga even 15 minuten met je ogen dicht zitten en concentreer je op een of meer doelen die je met dmt wilt bereiken, niet dat je een breaktrough wil maar om iets in jezelf op te lossen, weet je niks om op te lossen, dan moet je nog even in het voor portaal blijven en zo dingen in jezelf los kan trekken. breaktrough's komen meestal pas wanneer je een hele angstige trip hebt gehad, deze angst blijft in je, en dan moet je zo stoer blijven om dmt door te roken. zo zulje er wel komen, het komt iig niet als een cadeautje veel succes! groetjes"
"lsd"