Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHasjboter maken?

Hasjboter maken?

10 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#1
gewoon een halve gram hasj per persoon en dan de hasj goed versnijden en bij de boter doen, dan roeren! en dan heb je Hasjboter
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat is de beste manier om hasjboter te maken? Ik ben van plan om hasjbrownies te maken maar ik ben bang dat ik de thc vergal ofzo :tongueout:. Ik heb nogal een kut kookplaatje dus ben op zoek naar informatie desbetreffende de verdampingstemperatuur van hasj en het smeltpunt van boter enzo.
M
MortallisLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tis niet heel nauwkeurig.. Maar hopelijk heb je hier wat aan

W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#4
wietboter,

1 kilo boter
1 kilo bladafval


doe de boter in een kleine pan, zet deze in een grote pan, met water.

Zet de pannen op het vuur, het water gaat koken, zet het vuur lager.

als de boter is gesmolten, voeg dan het bladafval toe. laat dit ongeveer 3 uur zo staan, let op dat de pan niet droogkookt, doe af en toe een kopje water erbij, vanuit de waterkoker.

na 3 uur is de boter lekker groen.

giet door een zeef, en druk het bladafval goed tegen de zeef aan, pak een handschoentje, en knijp het uit tot je er raar van word.

Doe boter in lege saladebakjes, of terug in andere afsluitbare bakjes.

je kan de boter invriezen.


De sterkte van deze boter is niet te bepalen. dus altijd even testen. Doe een theelepel in een kwart liter warme chocolademelk, en neem een slok. kijk na een uur of ie aanslaat, voel je m al, dan is t sterk. en zou je ongeveer 50 gram in een spacekace voor 8 personen kunnen stoppen.
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
1 kilo knip voro 1 kilo boter?????

dies helemaal wacko heah
je bedoelt dan natte knip zeker ???? en het licht aan je knipafval

heb je knip afval dat spier wit is ... moet jem inder gebruik of anders doseren !!!

1 gram hasj kun je 4 leuke brownies van maken
d
donaldduckLid
01-01-2024, 00:00
#6
www.bakkenmetbaard.nl
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#7
gtje zei:
1 kilo knip voro 1 kilo boter?????

dies helemaal wacko heah
je bedoelt dan natte knip zeker ???? en het licht aan je knipafval

heb je knip afval dat spier wit is ... moet jem inder gebruik of anders doseren !!!

1 gram hasj kun je 4 leuke brownies van maken
Klik om te vergroten...



tja wiet boter, geen kruidenboter.

zo issie langer goed te houden, je moet nooit cake bakken van puur alleen wietboter.. beetje verdunnen.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#8
volgens mij hoef je geen hasj boter persee te maken, gewoon door je beslag heen verpoeieren en lekker in de oven
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#9
psychopsychedelic zei:
volgens mij hoef je geen hasj boter persee te maken, gewoon door je beslag heen verpoeieren en lekker in de oven
Klik om te vergroten...

hangt van de hoeveelheid wiet af, wij hebben een keer een spacecake gemaakt van 500gram gruis, dit kun je niet zomaar door je cake gooien :wink:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#10
loadrunner zei:
wietboter,

1 kilo boter
1 kilo bladafval


doe de boter in een kleine pan, zet deze in een grote pan, met water.

Zet de pannen op het vuur, het water gaat koken, zet het vuur lager.

als de boter is gesmolten, voeg dan het bladafval toe. laat dit ongeveer 3 uur zo staan, let op dat de pan niet droogkookt, doe af en toe een kopje water erbij, vanuit de waterkoker.

na 3 uur is de boter lekker groen.

giet door een zeef, en druk het bladafval goed tegen de zeef aan, pak een handschoentje, en knijp het uit tot je er raar van word.

Doe boter in lege saladebakjes, of terug in andere afsluitbare bakjes.

je kan de boter invriezen.


De sterkte van deze boter is niet te bepalen. dus altijd even testen. Doe een theelepel in een kwart liter warme chocolademelk, en neem een slok. kijk na een uur of ie aanslaat, voel je m al, dan is t sterk. en zou je ongeveer 50 gram in een spacekace voor 8 personen kunnen stoppen.
Klik om te vergroten...

Oke klinkt goed maar verdampt THC niet al rond de 60/70 graden?
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hans zei:
loadrunner zei:
wietboter,

1 kilo boter
1 kilo bladafval


doe de boter in een kleine pan, zet deze in een grote pan, met water.

Zet de pannen op het vuur, het water gaat koken, zet het vuur lager.

als de boter is gesmolten, voeg dan het bladafval toe. laat dit ongeveer 3 uur zo staan, let op dat de pan niet droogkookt, doe af en toe een kopje water erbij, vanuit de waterkoker.

na 3 uur is de boter lekker groen.

giet door een zeef, en druk het bladafval goed tegen de zeef aan, pak een handschoentje, en knijp het uit tot je er raar van word.

Doe boter in lege saladebakjes, of terug in andere afsluitbare bakjes.

je kan de boter invriezen.


De sterkte van deze boter is niet te bepalen. dus altijd even testen. Doe een theelepel in een kwart liter warme chocolademelk, en neem een slok. kijk na een uur of ie aanslaat, voel je m al, dan is t sterk. en zou je ongeveer 50 gram in een spacekace voor 8 personen kunnen stoppen.
Klik om te vergroten...

Oke klinkt goed maar verdampt THC niet al rond de 60/70 graden?
Klik om te vergroten...

daarom ook de kleine pan, in een pannetje water op t fornuis zetten. en als t kookt t vuur wat lager.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."