#1
Wanneer is het een goed moment om te planten?Ik heb een groot zuid gericht raam dat veel licht binnenkrijgt dus dat is geen probleem.Dus op deze manier zou ik er 100 gram af kunnen halen?Is dit droog?Hoe zouden jullie deze dan drogen ?
worktillyoudrop zei:Ja ga nu 1 plant buitenkweek nemen , 1 plant purple haze.Op een balkon in een bloempotje heeft iemand hier een goede tutorial voor ?
buiten kweken in een 65 liter pot haal je er 200 tot 400 gram vanaf las ik ergens op wietforum
high elmanito
als de purple peace serieus begint te bloeien zal ik er foto's van droppen hier in dit topic van het begin tot het einde smile.gif
ben zelf ook erg schieuwnierig hoe dit soort uit de bus komt..400 tot 600 gram? ohmy.gif das alleen te doen in de volle grond.
de mijnes staan in 65 liter kuipen..200 tot 400 gram? w00t.gif daar doe ik het voor hoor!!
grtzz,indo
Go to the top of the page
QUOTE(indoflow @ 25 Jun 2009, 15:28 ) *
de mijnes staan in 65 liter kuipen..200 tot 400 gram? w00t.gif daar doe ik het voor hoor!!
In 65 liter kuipen toch wel een grammetje of 400 a 600!!!! wink.gif
Namaste spliff.gif
worktillyoudrop zei:Ja ga nu 1 plant buitenkweek nemen , 1 plant purple haze.Op een balkon in een bloempotje heeft iemand hier een goede tutorial voor ?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."