Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hodgepodge zei: Was al een paar geleden dat ik daar was. Ik kwam ooit in de Mississippi, dat was een coffeeshop in een boot, maar zover ik weet gesloten. Verder ben ik redelijk vaak in de dichtstbijzijnde shop van het station geweest, Slow motion. Dat was geen slechte shop, maar ook niets bijzonders. Klik om te vergroten... okee bedankt alvast"
"Hempy zei: Ik kan je 2 shops aanraden.. Cosbor (vlakbij Mississippi en Smokey) En de Maxcy's, aan de overkant van de maas, vlakbij slow motion.. Dit zijn zowat de shops waar ik het wiet het lekkerste vind in maastricht. Klik om te vergroten... bedoel je kosbor aan de kleine gracht en alvast bedankt voor je informatie"
"Hempy zei: Ik kan je 2 shops aanraden.. Cosbor (vlakbij Mississippi en Smokey) En de Maxcy's, aan de overkant van de maas, vlakbij slow motion.. Dit zijn zowat de shops waar ik het wiet het lekkerste vind in maastricht. Klik om te vergroten... nog bedankt voor de tip ik ben in kosbor geweest goeie shop netje geregeld lekker wietje"
"kersensmaakje zei: ik zit met een probleem. ik wilde graag weten hoelang het duurt voordat thc (van wiet en hasj) uit je lichaam is. ik hoop dat iemandme hiermee kan helpen. Klik om te vergroten... als je veel geblowd hebt duurt het wel 3 weken voor dar alles uit je lichaam is"
"Deuxième Mains zei: ik blow al 3 jaar op regelamtige basis en vrijdag kreeg ik stuiptrekking van te veel te blowe en vandaag viel ik flauw iemand die weet hoe dit komt ?? iemand die al het zelfde heeft meegemaakt ?? yu Klik om te vergroten... vitamine gebrek"
"kan iemand mijn vertellen welke de beste shop is in maastricht"
"het kunnen messchien 3 dingen zijn of die wiet en hasj is slecht of je hebt adhd of je bent manisch magicmushroom zei: hoi mensen, ik heb al een aantal keren weed gebruikt (gerookt in stickie & waterpijp) maar ik heb nog geen van de keren ook maar iets gevoelt. de laatste keer heb ik in men eentje voor 10€ wiet & 10€ hasj (afgerond) achter elkaar door zitten smoken maar wederom geen effect... pas na 2 halveliter biertjes begon ik me een beetje wazig te voelen maar dat kan ook gewoon de alcohol zijn gekmoen (geen fflauw idee). ik begin me echt heel hard af te vragen wat ik precies fout doe, of kan het zijn dat het op mij gewoon helemaal geen effect heeft? heeft iemand anders (jullie of iemand in directe omgeving) dat ook? heb al verschillende soortjes uitgeprobeert enzo, en ik ben echt heel nieuwschierig naar "Het Gevoel". als mn vrienden helemaal lam zijn is het ook niet echt leuk om als enige nuchtere erbij te zitten. dus kan ALSJEBLIEFT iemand me hiermee helpen? alvast bedankt Klik om te vergroten..."
"weet iemand een coffeshop waar je hasj kan kopen waar je knetter stoned van word het liefs in midden nederland"
"neem me niet kwalijk"
"neti zei: wo 19 mrt 2008, 18:10 Politie sluit digitale coffeeshop DEN HAAG - De Boven Regionale Recherche Haaglanden-Hollands Midden heeft een 47-jarige Hagenaar aangehouden omdat hij via internet softdrugs verhandelde. Via zijn digitale coffeeshop verkocht de man onder meer hasj, hennep en joints. De pakketjes drugs werden na bestelling bij de klanten thuisbezorgd, zo liet een politiewoordvoerder woensdag weten. De politie nam tijdens doorzoekingen geld, softdrugs, en test- en verpakkingsmaterialen in beslag. De website is uit de lucht gehaald. De Hagenaar moet vrijdag voorkomen bij de rechter-commissaris. Klik om te vergroten... ze moeten die tweede kamer gewoon opblazen vooral die balkende wat maakt het nou uit als je gewoon belasting betaald en je bent ook niemand tot last want je hebt geen zaak dus niet in het centrum niet in een woonwijk niet bij scholen gewoon vanuit huis en zelfs je buurman weet van niks en het is nog veilig ook"