Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsslecht gaan

slecht gaan

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
Deuxième MainsLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik blow al 3 jaar op regelamtige basis en vrijdag kreeg ik stuiptrekking van te veel te blowe en vandaag viel ik flauw
iemand die weet hoe dit komt ??
iemand die al het zelfde heeft meegemaakt ??
yu
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Non, je ne sais pas! Mais ce n'est pas drole!
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ga 's voor jezelf na of er veranderingen zijn in:
- je omgeving
- je eetgewoontes
- je slaapgewoontes
- hoe je je voelt
- en andere dingen die hiermee te maken kunnen hebben
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#4
mss omdat ge nog ziek waart ofzo + lage bloedruk denk ik
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ja die van die lage bloeddruk, dat zou idd best wel 's heel goed kunnen. Heb vaker gehoord dat mensen daar last van kunnen hebben en dat kan in combi met THC wel verkeerd gaan.
Mocht dat zo zijn raad ik je aan om veel drop te gaan eten of andere dingen waar veel zout in zit. Verhoogt nl de bloeddruk
p
pepgirlLid
01-01-2024, 00:00
#6
misschien te weinig gegeten???
of een beetje grieperig ofzo???
dan reageert je lichaam ook anders op drugs
p
psychomanieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Deuxième Mains zei:
ik blow al 3 jaar op regelamtige basis en vrijdag kreeg ik stuiptrekking van te veel te blowe en vandaag viel ik flauw
iemand die weet hoe dit komt ??
iemand die al het zelfde heeft meegemaakt ??
yu
Klik om te vergroten...
vitamine gebrek
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Slechte levenstijl, vitamines zowizo, ga eens na hoevaak jij de schaal-van-vijf gebruikt, denk niet zo vaak, tenzij je al een ziekte hebt zoals verhoogde/laagde bloedruk etc, ga gewoon es naar de dokter :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."