Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"in de zomer corona met citroentje en voorderest heineken, en af en toe amstel latersss en proost aan alle zuiplappen"
"idd puur met ijs of met cola"
"hoi mensen, ik zou graag willen horen van jullie hoe het is gesteld met jullie drinkgedrag.. met andere woorden: wanneer, waar, elke dag, hoeveelheid enz.. ik zelf drink elke dag wanneer ik klaar ben met werken in het weekend zwaar aangeschoten uit cafe maar kan ook thuis zijn hoor t wel laters"
"of: jaren geleden bleef ik ronken bij mijn vriendin, werdt s nachts wakker en moest pissen.. zo gezegt zo gedaan alleen kroop daarna bij mijn schoonouders in bed laters leuk he alcohol"
"lang leven de alcohol maar goed wel beetje speed erbij anders hou je t niet vol.. caoi"
"idd alcohol maakt je honger nar de drugs.. deze combi is zeer bekend..hehehe caoi"
"hehehe bij deze uitspraak sluit ik me volledig aan... zo zie je maar dat de alcohol je makkelijker doet denken.. caoi"
"ik drink elke dag een paar biertjes, meestal na werk, om ff de dag goed te relativeren... ik vind er niets mis mee iig, maar goed is het niet.. proost!!"
"hallo, ik heb dit topic gelezen, gelukkig heb ik deze klachten niet.. wel heb ik na Xtc-gebruik, dus de dag(en) erna, rare schokjes......en wanneer ik ga slapen worden deze echter erger...( soort van stroomstoot wanneer ik bijna in slaap van..) nu heb ik al 1 en t ander gelezen over deze klacht op het forum, maar nog geen duidelijk antwoord hierop.... kan iemand me vertellen wat dit precies is... dat het door de xtc komt weet ik 100% zeker... alvast bedankt. ciao"
"trek er nog ff 1tje open ... proost aan iedereen!! morge wer fris op werk.. caoi"