#1
Kan ik toch niet
Als je echt wil kun jij het ook.Kan ik toch niet
Aan mij verkopen😏 nee das een geintje natuurlijk! Bewaren voor als u helse pijn heeft hihi.Blijven trouwens Fentanyl pleisters goed ? ik heb er zoveel van mijn moeder nog...zonde van ze weg te werpen....maar vermits ze geen leuk effect hebben , wat in godsnaam ermee doen. ?
Als je het doet, zorg dan dat je het goed aanpakt en op voorhand al weet dat er een verslaving op de loer ligt. Het beste is max 2 weken gebruiken bij heftige pijn. Voor langer gebruik moet je zorgen dat je geen situatie krijg waar je cold turkey moet. Is natuurlijk vervelend als je kind ze perongeluk gebruikt en je ineens zonder zit.... Raad aan om altijd wat extra te hebben, bijvoorbeeld een backup opiaat, en eventueel wat kratom (altijd handig als je wilt gaan ontwennen) Wens je succes ermee!😜Begin er aub niet aan,Fentanyl is de hel als je moet stoppen.
Ik gebruik ze nu 9 jaar ivm chronische ziekte.
Ben al op eigen initiatief een heel eind geminderd van 200 ugh naar 100 ugh omdat ik wilde kijken hoever de pijn nu dragelijk was en het afbouwen was al lastig
1 van mijn kinderen heeft afgelopen weekend mijn pleisters gevonden en als stickers gebruikt waardoor ik nu zonder zit en heb het gevoel dag 2 nu dat ik in de hel zit...zweten,dan weer koud dan weer bloedheet,kotsmisselijk en dan de onrust..buiten het feit om dat ik nu weer met de volledige pijn zit vind ik de onrust nog wel het ergste...en als rolstoel patient kan ik helemaal niet in beweging blijven.
En ik moet nog 2 weken..huisarts al gebeld maar sinds al die berichtgevingen over opiaten word je hier op voorhand al behandeld als verslaafde als je niet uit komt met je recept.
9 jaar geleden werd bij voorschrift helemaal niet gewaarschuwd wat voor troep het was,als ik toen wist wat ik nu weet was ik nooit eraan begonnen.
Dus voor degene die nog voor de keus staan wel of niet nemen..doe het niet.
Verstop het voortaan beter! Stel dat je kind er op had gekauwd of het lang vast had gehouden.....Begin er aub niet aan,Fentanyl is de hel als je moet stoppen.
Ik gebruik ze nu 9 jaar ivm chronische ziekte.
Ben al op eigen initiatief een heel eind geminderd van 200 ugh naar 100 ugh omdat ik wilde kijken hoever de pijn nu dragelijk was en het afbouwen was al lastig
1 van mijn kinderen heeft afgelopen weekend mijn pleisters gevonden en als stickers gebruikt waardoor ik nu zonder zit en heb het gevoel dag 2 nu dat ik in de hel zit...zweten,dan weer koud dan weer bloedheet,kotsmisselijk en dan de onrust..buiten het feit om dat ik nu weer met de volledige pijn zit vind ik de onrust nog wel het ergste...en als rolstoel patient kan ik helemaal niet in beweging blijven.
En ik moet nog 2 weken..huisarts al gebeld maar sinds al die berichtgevingen over opiaten word je hier op voorhand al behandeld als verslaafde als je niet uit komt met je recept.
9 jaar geleden werd bij voorschrift helemaal niet gewaarschuwd wat voor troep het was,als ik toen wist wat ik nu weet was ik nooit eraan begonnen.
Dus voor degene die nog voor de keus staan wel of niet nemen..doe het niet.
Zelf had opgeplakt omdat ze dat ook bij papa zien... JeezVerstop het voortaan beter! Stel dat je kind er op had gekauwd of het lang vast had gehouden.....
Inderdaad wel een domme fout. Zou zonde zijn als je kind overdoseerd omdat je je hersenen niet gebruikt.... Vind het sws schaamtelijk dat ze ze uberhaupt hebben gebruikt.😶Verstop het voortaan beter! Stel dat je kind er op had gekauwd of het lang vast had gehouden.....
Dat kind-gebeuren staat compleet los van de TS hoor...Mee eens! Vind dat de topic starter echt beter moet gaan nadenken hoor! Sorry voor me taalgebruik maar fentanyl is godverdomme 1 van de meest potente stoffen die er bestaan!
Mee eens! Vind dat de topic starter echt beter moet gaan nadenken hoor! Sorry voor me taalgebruik maar fentanyl is godverdomme 1 van de meest potente stoffen die er bestaan!Woow!! Geen enkele ouder is perfect, maar je kind had wel dood kunnen zijn.
Of wat als je naar de arts had gemoeten..leg dat maar eens uit.
Hoe oud is je kind en waar lagen ze dan?
Oh sorry benzyyyy!😂🤣😂🤣 Jaaa ik ben soms ook niet de slimste😪Dat kind-gebeuren staat compleet los van de TS hoor...
Oh sorry benzyyyy!😂🤣😂🤣 Jaaa ik ben soms ook niet de slimste😪
Opiaten en wiet, verder heb je niet echt sterke pijnbestrijding. Kratom werkt ook best goed maar dat werkt op dezelfde manier als een opiaat. Bij hele erge pijn is fentanyl goeie pijnbestrijding vind je niet? Ik vind voor pijn persoonlijk methadon het beste middel wat er is, omdat je er niet high van word of gaat knikkerbollen zoals bij morfine of fentanylmijn moeder kreeg het pas enkele maanden toen ze al erg ziek was.....nadien terminaal . Is er geen andere pijnbestrijding ?
Wat meespeelt naast de pijn is hoe belangrijk het effect is op kwaliteit van leven(bijwerkingen) en de risico's(je wil niet misselijk worden van morfine na een chemo)Opiaten en wiet, verder heb je niet echt sterke pijnbestrijding. Kratom werkt ook best goed maar dat werkt op dezelfde manier als een opiaat. Bij hele erge pijn is fentanyl goeie pijnbestrijding vind je niet? Ik vind voor pijn persoonlijk methadon het beste middel wat er is, omdat je er niet high van word of gaat knikkerbollen zoals bij morfine of fentanyl
Kom op man doe het voor je zelf! Snap dat je denkt van wat brullen jullie nou joh laat me lekker me ding doen maar we bedoelen het goed. Is het gewoon niet waard om verslaafd eraan te zijn. Er zijn zoveel andere dingen om voor te leven dan die k*t pleisters. Ze maken je lichaam kapot en je geest. Ik heb elke dag gedachtens van fuck deze shit ik ga weer een shotje dope halen maar dan denk ik aan de dingen waar ik voor wil vechten. Me ouders die me nuchter willen zien en graag zien dat het goed met me gaat. Een relatie, een huis, gelukkig zijn ga maar door. Die pleisters gaan je hier alleen maar van weerhouden en je zal steeds meer paranoia worden en numb. Nogmaals blijf er voor je eige bestwil vanaf. You're loved geloof dat ajb.Kan ik toch niet
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."