#1
Je bent ook niet de enigste die uiteindelijk verslaafd werd door dat je Oxycodone moest nemen n'a een operatie. Dit is het nadeel ervan.
Je bent ook niet de enigste die uiteindelijk verslaafd werd door dat je Oxycodone moest nemen n'a een operatie. Dit is het nadeel ervan.
Haha geen probleem!Jari bedoel ik en niet Jan. Sorry.
Ja idd. De laatste jaren raken er meer een meer mensen verslaafd aan de opiaten. Ze maken altijd een schatting van de mensen die gebruiken maar ik denk dat er nog veel meer zijn dan dat ze denken.Daar heb je zeker gelijk in. Begint een beetje op Amerikaanse toestanden te lijken.
Dat zeker ja. Een dierbare van mij heeft een aandoening waarbij hij lichte pijn heeft en toe kan met diclofenac en zulk soort middelen. Maar omdat andere patiënten met dezelfde aandoening meer pijn aangeven kreeg hij direct 320 pillen 5MG oxy mee en 120 10MG langwerkende oxy. En dat is dan een maandvoorraad hè. Mijn buurvrouw smeekt d huisarts om diazepam en met erg veel moeite kreeg ze er 6 mee van 10mg. 6 pillen bedoel ik dan hè geen 6 strips. Ik heb dezelrd huisarts en kreeg zonder problemen ( vroeg er zelfs niet om) 120 stuks diazepam mee. Dat zijn bizarre voorraden.Ja idd. De laatste jaren raken er meer een meer mensen verslaafd aan de opiaten. Ze maken altijd een schatting van de mensen die gebruiken maar ik denk dat er nog veel meer zijn dan dat ze denken.
Ik bedoel: verslaving is vluchten. Vluchten voor trauma's, angsten, gevoelens.Hmmmm.... hier moet ik ff over nadenken.
Mentaal en fysiek was ik clean van de oxy. Toen wist ik zelf niks van rc's, wanneer ik gestopt ben.
De rc's zijn een paar maanden daar achter gekomen.
Ah ok. De laatste keer dat ik met de oxy ben gestopt wist ik zelf niet dat er rc's bestonden.Ik bedoel: verslaving is vluchten. Vluchten voor trauma's, angsten, gevoelens.
Je bent nog steeds op de vlucht.
Je bent niet de enige die zulke hoeveelheden neemt. Zelf zat ik aan 600-700mg Oxycodone achter een paar jaar verslaafd geweest te zijn en.,.,........
Ga nu hulp zoeken want dit ga je niet lang volhouden.
Edit: @Legio Patria Nostra jij kan hier zeker nog een meerwaarde aan dit topic geven.
.....
Goed dat je al niet verslaafd bent aan de coke. Dat is al een zorg minder.Jan en Transformated,
Bedankt voor jullie reacties. Ik probeer op jullie berichten afzonderlijk te reageren maar ik zie niet hoe dat moet dus dan maar zo.
Jan, ik slik de oxy inderdaad om niet ziek te worden. Methadon is eigenlijk mijn middel nu maar als dit op is haal ik dus oxy als vervanging en ja, uiteraard ook verslaafd. Bedankt.
Transfotmsted,
De cocaïne ben ik gelukkig niet aan verslaafd, laat ik daarmee beginnen. Nu 3 dagen zonder en geen enkel probleem maar heb het natuurlijk pas 3 weken geleden voor het eerst gehad en inderdaad, het doet niks.
Hoe vreemd dit ook gaat klinken, ik ben eigenlijk wel ' blij' om te lezen dat er ook anderen zijn. Moeilijk uit te leggen, ik gun ze dat uiteraard niet maar het voelt als minder alleen.
Ik ken de hel, al vele malen en dagen zonder gezeten maar nu is het wel heel erg geworden. Ik wordt heel snel al ziek en heel erg ziek.
Ik ben deze manier van leven ook helemaal zat. Er is een stappenplan opgezet door mezelf en een soort van begeleidster die ik heb. De huisarts is hiervan op de hoogte maar niet van alles wat ik hier schrijf. Een afspraak met hem en mij en mijn begeleidster is inmiddels aangevraagd.
Ik vind zelf dat ik dit al belachelijk lang vol houdt maar ik ben het natuurlijk roerend met je eens. Thnx.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."