Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoy Altijd als ik wiet rook, dan ga ik ongeloofelijk scheef. Niet dat ik slecht ga, maar gewoon totaal van de kaart. Eerst dacht ik dat dat altijd kwam doordat ik er alcohol mee combineerde, maar gister had ik maar 1 glas op en nog steeds ging ik scheef. Met scheef gaan bedoel ik dus: ik zit naar 1 plek te staren, mn beeld gaat niet vloeiend maar zo 1 frame per seconde, en dan dat voorwerp waar naar ik kijk, daar zit ik dan zo kei hard over na te denken. Of ik denk dan aan totaal iets anders, en vergeet eigenlijk dat ik op de plek ben waar ik dan ben. Ik zit dus totaal in mn eigen wereld dan. Als mensen dan iets zeggen hoor ik ze niet, of snap niks van wat ze zeggen. De hoeveelheid dat ik rook is redelijk weinig, een klein hoopje wiet (echt niks speciaals als ik zo kijk naar fotos/videos waar ze een joint draaien) in een pijp, puur gerookt. Daar neem ik dan 4 trekken van, tot ik er niks meer uit krijg. Ik neem het wel altijd heel diep op de longen en hou het bijna 10 seconden binnen. Vrienden die ook dezelfde hoeveelheid op dezelfde manier roken ook in combinatie met alcohol spacen lang niet zo hard als ik. Zij blijven normaal praten met mensen/elkaar enzo terwijl ik daar sta te staren en soms iets zeg. Sommige roken wel regelmatig wiet maar de mensen die even weinig als ik roken blijven ook nog redelijk normaal. Hoe kan dit? Neem ik het gewoon te diep in de longen als 1-keer-per-maand-wiet roker? Bedankt"
"Aan alcohol lag het niet, want ik spacete hem al zo hard toen ik aan dat glas begon."
"Suntablet zei: Vaak heb ik dan het gevoel alsof ik zo om de 10 seconden terug op aarde kom en dan weer 10 seconden wegdromen enzoverder, mss dat je dit ook herkent? Ik heb ook meer lachkicks dan Klik om te vergroten... Precies. Dat heb ik dus ook . Voortaan als ik niet te heftig effect wil toch maar tabak erbij gooien. Jammer, want ik ben eigenlijk geen roker."
"Volgende keer zal ik wat tabak erbij gooien Kijken als dat beter resultaat levert."
"raizeredge zei: als ik wiet rook krijg ik knetter rode ogen ( heb het altijd wel maar met wiet ben ik net de duivel) en ik word ook knetters dus rook ik hasj nu rook nog wel wiet maar niet veel meer en dat bevalt me prima Klik om te vergroten... Worden je ogen niet rood van hasj?"
"Het is ook niet zo verstandig om bij je eerste keer E ook nog eens een paar gram wiet te roken enzo. Als ik wiet en xtc combineer ga ik lichtjes hallicuneren. Gister zag ik een zwevende straatnaampaal om 6 uur smorgens in mijn straat . Bovendien had je waarschijnlijk gewoon rommel."
":') ... maar voor mij toch een andere keer, toen ik betere shit in handen kreeg"
"Waarom loopt dit onderwerp nog? We hebben alles nu wel al gehad."
"Vroeger las ik hier zo een topic dat over ongeveer hetzelfde ging maar ik kon het niet meer terug vinden dus daarom open ik maar een nieuw Ik ga straks met oud en nieuw 2 blauwe driehoeken nemen. Ik heb al van dezelfde lading genomen en weet dus qua gevoel hoe sterk ze zijn (ik schat 125 mg.) Nu zit ik te twijfelen over mijn dosering en wanneer ik bijpak, want ik ga ze natuurlijk niet allebei tegelijk in mijn kraag gooien :P . Mijn vraag nu is gewoon: wat vinden jullie fijner? Eerst een kleinere hoeveelheid slikken en erna groot, of omgekeerd? Of 2x evenveel? Ik zat zelf te denken aan eerst een halve (om 11u), daarna een hele(rond 12) en dan ietsje later nog een halve (1u?). Of zou ik gewoon één om 11 nemen en om half 1 gewoon de andere? Ik kan echt niet kiezen . Geef hier jullie ervaring met bepaalde doseringen. Hopelijk ben ik er dan uit tegen vanavond"
"1.5 is 10 euro zei hij toch"