Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: MDMA Trip "Deeper Than Usual" Wat een geweldig report, en een nog geweldigere trip! Lijkt me geweldig om zo een thuis trip te houden, ik gebruik namelijk alleen op feestjes. Maar als ik dit zo lees moet ik mn maten toch echt is aansporen iets in deze richting te doen!"
"Dat van die diarree heb een vriend van mij ook altijd de week erna, ligt gewoon aan je darmen die de rotzooi moeten wegwerken denk ik. En dat je misselijk bent is hetzelfde verhaal, je maag is overstuur. Maar dat het zo lang aanhoud, weet niet of dat heel normaal is. Zoveel verstand heb ik er niet van."
"Ik had afgelopen weekend voor de tweede keer het gevoel dat mn pil bleef hangen in mn keel. T was al later op de avond en mn 3e geloof ik. Dit heb ik al een keer eerder gehad, en voor mn gevoel begon ie ook veel langzamer te werken dan normaal. Hebben meerdere mensen dit al eens gehad en is dit ook mogelijk, of zit t gewoon tussen mn oren?"
"Hallo, Ik heb een maand of anderhalf geleden voor t eerst een pilletje gedaan op een feestje, na tientallen feesten zonder te hebben gedaan wilde ik t gewoon een keer proberen. Samen met mijn vriendin (die al vaker had gedaan). We kwamen rond half 12 op t feest aan, en namen na een half uur t eerste halfje, ik begon lekker los te gaan en hoopte dat ie snel zou droppen. Helaas voelde we beide na 1,5 uur nog steeds niets. Nog een halfje bijgepakt, en pas 1 uur daana begonnen ze beide langzaam te werken, ik ging heerlijk en heb uiteindelijk mn beste feest ooit gehad! Alles ging prima, genoeg gedronken etc. Nu komt t volgende feest in zicht, maar het is in Belgie. Nu weet ik dat ze daar een stuk strikter zijn als in ons mooie Holland. Maar kan ik met een gerust hart een pilletje of 2 meenemen daarheen? Of raden jullie mij dit af? Als ik ze meeneem is t in mn boxer ofzo, we gaan met een bus. Alvast bedankt voor de reacties!"
"Bedankt voor je reactie, ik ga naar een buitenfestival dus die zonnebril is er sowieso. Ik ga er gewoon voor. Mocht het slecht aflopen dan volgt hier een berichtje over."
"Roygbiv zei: Ik kan gek genoeg goddank héél goed slapen na xtc, vaak zelfs de hele zondagmiddag. De maandag en dinsdag heb ik een 'flauw' of 'weeïg' gevoel. Een soort irritante futloosheid alsof ik constant te weinig gegeten heb. Meestal is het dinsdagavond of woensdagochtend weer over. De echt nare misselijkheid/ziekheid/depressiviteit heb ik gelukkig niet! Klik om te vergroten... Dit heb ik bijna hetzelfde, ook nooit echt depressief ofzo, maar meer licht geirriteerd. Ergste dip waarvan ik heb gehoord was van een vriend van me (wel na een bizarre hoeveelheid), dat ie een hele week zwaar depressief was en elke dag moest janken etc."
"Twee weken geleden heb ik weer een pilletje gedaan. Om even wat informatie te geven. Ik ben 20, 1,85m en ongeveer 75kg. Ik heb het al meerdere keren gedaan (elke keer minstens 2 maanden ertussen) en sommige keren zelfs hogere dosissen (Bijv. 2x Qdance 180mg). Het was op een flink feest, alles was in orde, ik was met mn beste maat, zat lekker in mn vel, geteste pilletjes etc. Het waren Roche 2 (geel/grijs 145-150mg) ik heb er in totaal 2 op. Ik begon met 3/4 en daarna met halfjes en kwartjes bijgepakt. Ik ging best wel lekker en mijn maat ook. Tot ongeveer een uur of 3, sinds toen is alles zwart gegaan en heb ik 3 uur lang gekotst (en dan ook echt een keer of 20). Toen de eerste keer kotsen dacht ik nog, ooh ik ga te hard, ff paar keer kotsten en we kunnen weer. Maar helaas. Weet iemand of dit nou echt was omdat ik te hard ging? Of had ik gewoon pech en is het gewoon verkeerd gevallen? Ik ben nu best wel geschrokken en wil t nu ook echt een tijd niet meer doen (pas met het festivalseizoen weer ofzo). Ik hoop dat ik hiermee geen domme vragen stel, alvast bedankt voor de reacties!"
"Om te beginnen bedankt voor de reacties. Pim070 zei: domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden het is heel moeilijk te zeggen wat er precies gebeurd is bij je. het klinkt niet echt als de meeste kost op xtc ervaringen die ik hoor. normaal voel je je als je gekosts hebt eigenlijk meteen beter. dat dat bij jou niet gebeurde is wel bijzonder. gebruik je medicijnen? of is er nog een andere aanwijsbare reden dat je iet goed ging? hoe voelde je je tussen het kosten in? Klik om te vergroten... Ik dacht inderdaad bij de eerste keer ook van hop eruit en doorgaan. Ik gebruik geen medicijnen. Ik heb verder ook nog nooit gekotst van xtc. Ik voelde me gewoon prima van te voren, voor mijn gevoel was de space/trip of hoe je t wil noemen wel anders als eerdere keren. Kon er minder van genieten. En zoals eerder gezegd, ik houd er ruim 2 maanden tussen. En hoe ik me voelde tijdens/tussen t kotsten in, simpelweg kut. Ik heb gewoon 3 uur lang op de grond tegen een muur gezeten, amper praten en steeds maar weer kotsen. Ik ga t pas weer met het festival seizoen opnieuw proberen, dan zit er ruim een half jaar tussen en dan zou het sowieso nog lekkerder moeten zij (am i right?). Een ding weet ik zeker, zoiets wil ik nooit meer en wens ik ook niemand toe . Hopelijk wordt t de volgende keer weer heerlijk knallen!"
"Heb ze vorige maand op de kop getikt, gelijk voorraadje aangelegd. Ga ze met HardBass uittesten. Ben benieuwd. Kan iemand me aanraden te beginnen met een halfje of een kwartje? Halve 1 Qdance ben ik normaal gewend??"
"Bij de smartshop zou je after-E kunnen kopen, of bij de Tuinen een potje L-thryptofaan."