Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerkeerd gevallen of te hard?

Verkeerd gevallen of te hard?

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
p
pimthunderLid
01-01-2024, 00:00
#1
Twee weken geleden heb ik weer een pilletje gedaan. Om even wat informatie te geven. Ik ben 20, 1,85m en ongeveer 75kg. Ik heb het al meerdere keren gedaan (elke keer minstens 2 maanden ertussen) en sommige keren zelfs hogere dosissen (Bijv. 2x Qdance 180mg). Het was op een flink feest, alles was in orde, ik was met mn beste maat, zat lekker in mn vel, geteste pilletjes etc. Het waren Roche 2 (geel/grijs 145-150mg) ik heb er in totaal 2 op. Ik begon met 3/4 en daarna met halfjes en kwartjes bijgepakt. Ik ging best wel lekker en mijn maat ook. Tot ongeveer een uur of 3, sinds toen is alles zwart gegaan en heb ik 3 uur lang gekotst (en dan ook echt een keer of 20). Toen de eerste keer kotsen dacht ik nog, ooh ik ga te hard, ff paar keer kotsten en we kunnen weer. Maar helaas. Weet iemand of dit nou echt was omdat ik te hard ging? Of had ik gewoon pech en is het gewoon verkeerd gevallen? Ik ben nu best wel geschrokken en wil t nu ook echt een tijd niet meer doen (pas met het festivalseizoen weer ofzo). Ik hoop dat ik hiermee geen domme vragen stel, alvast bedankt voor de reacties!
Q
QbaseLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb al 2 keer gehad dat ik van xtc moest kotsen , meestal net als die inslaat en ik merk wanneer ik gedaan met kotsen dat ik nog 3x harder ga en dat het veel langer aanhoud , geen idee waarom maar heb nogal mensen gezien die dit hadden ...
P
Pim070Lid
01-01-2024, 00:00
#3
domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden :)

het is heel moeilijk te zeggen wat er precies gebeurd is bij je. het klinkt niet echt als de meeste kost op xtc ervaringen die ik hoor. normaal voel je je als je gekosts hebt eigenlijk meteen beter. dat dat bij jou niet gebeurde is wel bijzonder. gebruik je medicijnen? of is er nog een andere aanwijsbare reden dat je iet goed ging? hoe voelde je je tussen het kosten in?
p
pimthunderLid
01-01-2024, 00:00
#4
Om te beginnen bedankt voor de reacties.

Pim070 zei:
domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden :)

het is heel moeilijk te zeggen wat er precies gebeurd is bij je. het klinkt niet echt als de meeste kost op xtc ervaringen die ik hoor. normaal voel je je als je gekosts hebt eigenlijk meteen beter. dat dat bij jou niet gebeurde is wel bijzonder. gebruik je medicijnen? of is er nog een andere aanwijsbare reden dat je iet goed ging? hoe voelde je je tussen het kosten in?
Klik om te vergroten...

Ik dacht inderdaad bij de eerste keer ook van hop eruit en doorgaan. Ik gebruik geen medicijnen. Ik heb verder ook nog nooit gekotst van xtc. Ik voelde me gewoon prima van te voren, voor mijn gevoel was de space/trip of hoe je t wil noemen wel anders als eerdere keren. Kon er minder van genieten. En zoals eerder gezegd, ik houd er ruim 2 maanden tussen. En hoe ik me voelde tijdens/tussen t kotsten in, simpelweg kut. Ik heb gewoon 3 uur lang op de grond tegen een muur gezeten, amper praten en steeds maar weer kotsen. Ik ga t pas weer met het festival seizoen opnieuw proberen, dan zit er ruim een half jaar tussen en dan zou het sowieso nog lekkerder moeten zij (am i right?). Een ding weet ik zeker, zoiets wil ik nooit meer en wens ik ook niemand toe :kots: . Hopelijk wordt t de volgende keer weer heerlijk knallen! :rock:
T
TwixLid
01-01-2024, 00:00
#5
Na 2-3 maanden is je lichaam hersteld. Maar hoe langer de stop des te beter natuurlijk.
Hopelijk gaat het dan wel weer goed, lijkt me wel :grin:
T
TwixLid
01-01-2024, 00:00
#6
Appart verhaal hopelijk maak ik zoiets nooit mee, misschien was de piek wel te hoog?
Heb wel is vaker gelezen dat mensen gaan kotsen van TEveel MDMA.
Misschien volgende keer toch iets rustiger aandoen en alleen bij pakken als het echt nodig is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."