#1
Twee weken geleden heb ik weer een pilletje gedaan. Om even wat informatie te geven. Ik ben 20, 1,85m en ongeveer 75kg. Ik heb het al meerdere keren gedaan (elke keer minstens 2 maanden ertussen) en sommige keren zelfs hogere dosissen (Bijv. 2x Qdance 180mg). Het was op een flink feest, alles was in orde, ik was met mn beste maat, zat lekker in mn vel, geteste pilletjes etc. Het waren Roche 2 (geel/grijs 145-150mg) ik heb er in totaal 2 op. Ik begon met 3/4 en daarna met halfjes en kwartjes bijgepakt. Ik ging best wel lekker en mijn maat ook. Tot ongeveer een uur of 3, sinds toen is alles zwart gegaan en heb ik 3 uur lang gekotst (en dan ook echt een keer of 20). Toen de eerste keer kotsen dacht ik nog, ooh ik ga te hard, ff paar keer kotsten en we kunnen weer. Maar helaas. Weet iemand of dit nou echt was omdat ik te hard ging? Of had ik gewoon pech en is het gewoon verkeerd gevallen? Ik ben nu best wel geschrokken en wil t nu ook echt een tijd niet meer doen (pas met het festivalseizoen weer ofzo). Ik hoop dat ik hiermee geen domme vragen stel, alvast bedankt voor de reacties!
. Hopelijk wordt t de volgende keer weer heerlijk knallen! 