#1
Hallo,
Ik heb een maand of anderhalf geleden voor t eerst een pilletje gedaan op een feestje, na tientallen feesten zonder te hebben gedaan wilde ik t gewoon een keer proberen. Samen met mijn vriendin (die al vaker had gedaan). We kwamen rond half 12 op t feest aan, en namen na een half uur t eerste halfje, ik begon lekker los te gaan en hoopte dat ie snel zou droppen. Helaas voelde we beide na 1,5 uur nog steeds niets. Nog een halfje bijgepakt, en pas 1 uur daana begonnen ze beide langzaam te werken, ik ging heerlijk en heb uiteindelijk mn beste feest ooit gehad! Alles ging prima, genoeg gedronken etc.
Nu komt t volgende feest in zicht, maar het is in Belgie. Nu weet ik dat ze daar een stuk strikter zijn als in ons mooie Holland. Maar kan ik met een gerust hart een pilletje of 2 meenemen daarheen? Of raden jullie mij dit af? Als ik ze meeneem is t in mn boxer ofzo, we gaan met een bus. Alvast bedankt voor de reacties!
Ik heb een maand of anderhalf geleden voor t eerst een pilletje gedaan op een feestje, na tientallen feesten zonder te hebben gedaan wilde ik t gewoon een keer proberen. Samen met mijn vriendin (die al vaker had gedaan). We kwamen rond half 12 op t feest aan, en namen na een half uur t eerste halfje, ik begon lekker los te gaan en hoopte dat ie snel zou droppen. Helaas voelde we beide na 1,5 uur nog steeds niets. Nog een halfje bijgepakt, en pas 1 uur daana begonnen ze beide langzaam te werken, ik ging heerlijk en heb uiteindelijk mn beste feest ooit gehad! Alles ging prima, genoeg gedronken etc.
Nu komt t volgende feest in zicht, maar het is in Belgie. Nu weet ik dat ze daar een stuk strikter zijn als in ons mooie Holland. Maar kan ik met een gerust hart een pilletje of 2 meenemen daarheen? Of raden jullie mij dit af? Als ik ze meeneem is t in mn boxer ofzo, we gaan met een bus. Alvast bedankt voor de reacties!