Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e keer gedaan, volgende keer Belgie?

1e keer gedaan, volgende keer Belgie?

2 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
p
pimthunderLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Ik heb een maand of anderhalf geleden voor t eerst een pilletje gedaan op een feestje, na tientallen feesten zonder te hebben gedaan wilde ik t gewoon een keer proberen. Samen met mijn vriendin (die al vaker had gedaan). We kwamen rond half 12 op t feest aan, en namen na een half uur t eerste halfje, ik begon lekker los te gaan en hoopte dat ie snel zou droppen. Helaas voelde we beide na 1,5 uur nog steeds niets. Nog een halfje bijgepakt, en pas 1 uur daana begonnen ze beide langzaam te werken, ik ging heerlijk en heb uiteindelijk mn beste feest ooit gehad! Alles ging prima, genoeg gedronken etc.

Nu komt t volgende feest in zicht, maar het is in Belgie. Nu weet ik dat ze daar een stuk strikter zijn als in ons mooie Holland. Maar kan ik met een gerust hart een pilletje of 2 meenemen daarheen? Of raden jullie mij dit af? Als ik ze meeneem is t in mn boxer ofzo, we gaan met een bus. Alvast bedankt voor de reacties!
j
jonas123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
hallo,
ja hoor je kan het makkelijk mee nemen en gebruiken in belgië.
al hangt het er wel vanaf waar op welk feestje.
in clubs kan je het misschien best laten.
maar als je er niet TE strak uit gaat zien is eer geen enkel probleem
als er mensen van de beveiliging aan komen draai je je hoofd gewoon weg of zorg dat je een zonnebril bij je hebt,
ik heb namelijk ook al xtc gebruikt op feestjes in belgië en nooit problemen met gehad,
goed dat je het in je boxer gaat steken.
succes
groetjes uit belgië
p
pimthunderLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bedankt voor je reactie, ik ga naar een buitenfestival dus die zonnebril is er sowieso:wink:. Ik ga er gewoon voor. Mocht het slecht aflopen dan volgt hier een berichtje over:tongueout:.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."