Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"te hard gaan is gwn fucking lekker!"
"zo een beetje zo als iedereen hierzo"
"ik zou optie 2 kieze. maar ik hou van een harde inslag. ik weet niet wat jij lekkerder vint."
"ik heb een tijdje elke zaterdag geslikt en dan gemidelt 5 pillen per keer. ik voelde ze elke weekend eve goed. nooit last van gehad dat ik ze minder voelde ofzo. maja zal wel bij iedereen anders ligge denk ik."
"ik deed dat ook een jaar lang. ma heb nu al een half jaar nie meer gebruikt. maarja oke je heb wel gelijk je moet er wel mee uitkijken."
"ik heb het ook een paar keer gehad. was wel lang gelede maar ik dagt dat het door de kou kwam na het doushe. (was ook na gebruik van xtc) bij mij was het mijn handen en voeten. het leek donker blauw / paars achtig."
"gewoon lekker na australie gaan en niet van te vore doen, je heb tijd zat om het eens te probere als je trug ben. ik zou geen risico's nemen"
"en hoe was het?"
"mijn eerste keer xtc was ook op een feest. valt allemaal wel mee hoor. de meeste kans op wat er fout kan gaan is tog wel dat je misselijk word, maar je vrienden doen het ook zij je en hun hebbe vast geen troep. en als je niet misselijk word is het de mooiste feestje van je leve. geloof me"
"hoe kom je er op?!"