Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMorgen eerste keer xtc?

Morgen eerste keer xtc?

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
s
sweet88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Morgen ga ik dus naar extrema..die mensen waar ik mee ga gebruiken allemaal xtc. Ik heb dus nog nooit een pilletje gehad...t enigste wat ik heb gedaan is een keer coke gesnoven.
T zou me echt vet lijken om eens een pilletje te slikken..maar toch heb ik van de andere kant echt schijt ervoor. Ben erg aan het twijfelen....die anderen zeggen och moet je gewoon doen, dat komt allemaal goed enzo.
Maar ik ben bang dat het fout afloopt. Toen ik coke snoof voelde ik me ook ff slecht, maar dat kwam alleen doordat k me dat in mijn hoofd zette. Zo van ohh dalijk voel ik me slecht en moet ik kotsen ofzo (kan niet echt tegen kotsen). Dus dalijk zal ik dat ook wel weer gaan denken. Maja toch ben ik nieuwsgierig..
En bij Extrema is het zo groot en druk..is t verstandig om daar de eerste keer een pilletje te slikken? Niet dat ik dalijk helemaal de weg kwijt ben en niemand meer vind ofzo :P
Naja ik zou gewoon willen weten wat jullie zouden doen...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Klinkt erg control freak-ish, dan heb je inderdaad een grote kans op dat soort gedachten. Als je het graag wilt doen zorg je dat je zelf je pillen koopt en laat testen zodat je weet hoeveel je moet nemen en of ze uberhaupt MDMA bevatten. Ook niet ervan uit gaan dat, omdat het van vrienden komt, het betrouwbaar is. Zelf laten testen!

sweet88 zei:
Morgen ga ik dus naar extrema.
Klik om te vergroten...
Dan is het dus te laat om te laten testen. Dan kun je alleen nog een zuurtestje doen.

sweet88 zei:
Maar ik ben bang dat het fout afloopt.
Klik om te vergroten...
Als het MDMA is en je neemt niet te veel is alles eigenlijk alleen maar heel erg goed (:

sweet88 zei:
Toen ik coke snoof voelde ik me ook ff slecht, maar dat kwam alleen doordat k me dat in mijn hoofd zette.
Klik om te vergroten...
En waarschijnlijk door die constante drang naar meer?

sweet88 zei:
En bij Extrema is het zo groot en druk..is t verstandig om daar de eerste keer een pilletje te slikken?
Klik om te vergroten...
Verstandig om een nieuwe drug op een feest te proberen is het nooit. Maar met MDMA is er niet zo heel veel dat verkeerd kan gaan, wat dat betreft is het een relatief veilige drug.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#3
het hangt ook van de soort af (sterkte), normaal 1 kan geen kwaad,
als je het doet, geef jezelf gewoon over aan het gevoel, geniet er gewoon van,
drink wel regelmatig een glas water om uitdroging tegen te gaan.
want je kan het wel warm krijgen daar binnen.
geniet ervan en doe je het niet, geen probleem
drugs gebruiken als je het zelf niet wilt = dom
geen drugsgebruiken omdat je het zelf niet wilt = slim
laat je keuze niet van andere afhangen.
veel plezier toegewenst
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik weet niet, als ik dit alles zo lees lijkt het mij persoonlijk beter om het niet te doen.

Ik vind sowieso dat je zulke dingen bij twijfel per definitie niet moet doen (sorry, wat zei je Exceptional Insight?). Je twijfelt, je bent wat angstig... en de omgeving is niet optimaal.

Ik zou lekker wachten tot je zeker weet dat je het wilt doen en het dan in de huiselijke kringen voor het eerst doen, waar je je op je gemak voelt, met mensen om je heen waar je je prettig bij voelt. Eigen muziek.. nouja, je snapt het wel.

Aan de andere kant kan ik Exceptional insight wel quoten:

Verstandig om een nieuwe drug op een feest te proberen is het nooit. Maar met MDMA is er niet zo heel veel dat verkeerd kan gaan, wat dat betreft is het een relatief veilige drug.

Maw, je moet het zelf weten. Maar ik denk er zo over.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
*
p
pilliemonsterLid
01-01-2024, 00:00
#6
mijn eerste keer xtc was ook op een feest.
valt allemaal wel mee hoor. de meeste kans op wat er fout kan gaan is tog wel dat je misselijk word, maar je vrienden doen het ook zij je en hun hebbe vast geen troep.
en als je niet misselijk word is het de mooiste feestje van je leve. geloof me :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
ExceptionalInsight zei:
Als je het graag wilt doen zorg je dat je zelf je pillen koopt en laat testen zodat je weet hoeveel je moet nemen en of ze uberhaupt MDMA bevatten. Ook niet ervan uit gaan dat, omdat het van vrienden komt, het betrouwbaar is. Zelf laten testen!
Klik om te vergroten...

pilliemonster zei:
maar je vrienden doen het ook zij je en hun hebbe vast geen troep.
Klik om te vergroten...
:wave:

En verder inderdaad wat acidboy zegt.
p
pilliemonsterLid
01-01-2024, 00:00
#8
ExceptionalInsight zei:
ExceptionalInsight zei:
Als je het graag wilt doen zorg je dat je zelf je pillen koopt en laat testen zodat je weet hoeveel je moet nemen en of ze uberhaupt MDMA bevatten. Ook niet ervan uit gaan dat, omdat het van vrienden komt, het betrouwbaar is. Zelf laten testen!
Klik om te vergroten...

pilliemonster zei:
maar je vrienden doen het ook zij je en hun hebbe vast geen troep.
Klik om te vergroten...
:wave:

En verder inderdaad wat acidboy zegt.
Klik om te vergroten...

vraag gewoon aaj je vienden of ze die zelfde pillen eerder hebbe gebruikt. zegge ze ja en het is geen troep dan vin ik dat je het gewoon kan doen... zegge ze nee doe dn maar niet :)
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Mijn 1e x was ook op een feest en ik weet zeker dat ik dat nooit meer vergeet. Was echt een geweldige ervaring!
Vraag aan je vriende of ze die pillen vaker hebben gebruikt en of ze zeker weten dat er MDMA (de werkende stof) in zit
Zorg dat je niet teveel pakt zodat je na je feest alles nog weet. voor de 1e keer zou ik persoonlijk voor een dosis van max 80 mg gaan. en later +-3,5 uur na t slikken bijpakken
Je 1e keer Xtc is meestal heel Speciaal dus dat wil je niet vergeten
gebruik niet teveel alcohol en drink genoeg water.
Veel plezier morgen!! :wink:

ps
laat wel even weten hoe je het hebt ervaren
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#10
wel kutweertje heb je :(

maja dat ter zijde,

ik zou gewoon eentje nemen en rustig aan doen, niet meteen tussen de drukte gaan staan, maar beetje aan de zijkant. :)

kijk gewooon hoe je je voelt en NIET er aan denken dat je uit je dak bent, geef je emoties de vrije hand!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."