Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsoverdosis GHB + zeep

overdosis GHB + zeep

13 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had deze topic http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=7219 eens gelezen (ligt nu in de prullenbak) en daar staat iets wat misschien een aanwijzing is:

Herkennen van slechte schadelijke "ghb":
...
zeepachtige smaak
(eerst een beetje proeven voor dat je het vermengt met drinken)
...
Klik om te vergroten...

Dus het lijkt erop dat het mogelijk is? Hoewel een zeepachtige smaak niet wil zeggen dat er daadwerkelijk zeep in zit (of wel). Nouja vaag is het sowieso.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik dacht ook eerlijk gezegd om met de smaak te knoeien.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kan ook dat de zuurgraad iets naar beneden moest. Zeep is toch nogal basisch ?
p
phranzLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoe gaat het nu dan met hem?
Ligt hij nog in coma?
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#5
phranz zei:
Hoe gaat het nu dan met hem?
Ligt hij nog in coma?
Klik om te vergroten...

3 dagen coma en zit nu in de knoei met de politie + van het school gesmeten
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#6
barry zei:
phranz zei:
Hoe gaat het nu dan met hem?
Ligt hij nog in coma?
Klik om te vergroten...

3 dagen coma en zit nu in de knoei met de politie + van het school gesmeten
Klik om te vergroten...
even iets wijzigen
17 uur coma en 3 dagen in het ziekenhuis
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
matthijs zei:
Kan ook dat de zuurgraad iets naar beneden moest. Zeep is toch nogal basisch ?
Klik om te vergroten...

Ja klopt zeep is basisch en de ph van ghb moet 7 zijn. Dus de ghb is waarschijnlijk amateuristisch bereidt. Er heeft dan te veel of t weinig gbl ingezeten. Of dit nu echt de oorzaak is geweest vraag ik me af.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wiet met glas, Pillen met rattengig, ghb met zeep, waar gaaaat het over :rolleyes:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#9
vorige week is een goede vriend van me op school in coma gegaan. dit komt doordat hij teveel ghb had gepakt

maar nu gaat het verhaal de ronde dat het niet kwam door de ghb dat hij in coma is gegaan maar dat het kwam doordat er zeep in de ghb zat :confused: :confused:
is dit mogelijk of is het gewoon zo een roddeltje waar niets van aaan is
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
als je te veel ghb neemt ga je zoiezo nokkie ja
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ellesdee zei:
als je te veel ghb neemt ga je zoiezo nokkie ja
Klik om te vergroten...

zover was ik al:P maar ik bedoel gewoon kan het miss ook aan liggen als er zeep in je ghb zit (dat de zeep er dus voor heeft gezorgd dat hij zwaar nok ging en dus niet de ghb)
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Alles kan, maar dit lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Zeep :confused: Hoe komen ze erbij
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#13
Flugeltje zei:
Alles kan, maar dit lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Zeep :confused: Hoe komen ze erbij
Klik om te vergroten...

daarmee dat ik het vraag. ach zal wss wel een roddel verspreid zijn door de onwetende want het was op zijn school gebeurt dus
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
barry zei:
Flugeltje zei:
Alles kan, maar dit lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Zeep :confused: Hoe komen ze erbij
Klik om te vergroten...

daarmee dat ik het vraag. ach zal wss wel een roddel verspreid zijn door de onwetende want het was op zijn school gebeurt dus
Klik om te vergroten...

Waarschijnlijk zal het dat wel zijn ja

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."