Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Eckster C zei: een heel wiskey glas vol met hennesey cognac (voor het slapengaan) had iets te vieren Klik om te vergroten... En dat werd mij een feest!!! zie topic "nachtmerries door alcohol""
"Mogelijk dat er inderdaad sprake is van hersenschade, zeker als je meld dat je er niet meer bij at. In principe kun je van 2 weken doordrinken zonder eten (met name door gebrek aan vit B) blijvende hersenschade oplopen."
"Probeer je angst los te laten, het zal je niet beter maken. Je mag je angst wel gebruiken om NOOIT meer te drinken. De eerste is namelijk geen probleem. maar de 21 die er op volgen wel..... Veel sterkte!"
"Dzy zei: Ik heb ergens last van, en ik heb daar nog nooit iemand anders over gehoord. Als ik wat te veel heb gedronken, dan boeien vrouwen me totaal niet meer, dan ga ik lekker flirten en dansen met mensen van het mannelijke geslacht. Ik weet niet hoe dit kan, op dat moment kan het me niet schelen en vind ik het alleen maar grappig. Sommige andere mensen wat minder. Vandaar dat ik ook nauwelijks alcohol meer consumeer. Kennen andere mensen dit probleem? Ik heb er een verklaring voor, en dat zijn de vrouwelijke hormonen in alcohol. Daardoor kun je ook niet meer rijden en begin je slap te lullen. Weet iemand anders een verklaring? Klik om te vergroten... enige verklaring is dat t hoog tijd wordt dat je uit de kast komt vriend..."
"Drank in de morgen is begin van het einde. Verslaving = niet de afhankelijkheid van een middel maar de begrenzing van de persoon. En een goede grens is m.i. niet overdag drinken tenzij festival oid"
"Niets meer nemen. Behalve vitamines. Met name B1 (thiamine) voor je geheugenproblemen.....succes astrid..."
"speeseend zei: Telefoon zei: neem wat XTC ?XD it change your life lol ... :P Klik om te vergroten... Ik krijg de indruk dat er een draadje in je telefoon los zit. Dat verklaart voor mij je uiteenlopende adviezen. Klik om te vergroten... idd: verkeerd verbonden..........."
"barry zei: pepito zei: Drank in de morgen is begin van het einde. Verslaving = niet de afhankelijkheid van een middel maar de begrenzing van de persoon. En een goede grens is m.i. niet overdag drinken tenzij festival oid Klik om te vergroten... dat kan je dan toch ook over speed enzo zeggen? Klik om te vergroten... Middel = alles. dus ook speed. wiet. vraag ging over alcohol,dat ziet acidboy juist."
"Zeer herkenbaar. Ben zelf ook gestopt met roken en frequent blowen na paddo gebruik. Dit komt m.i. door de sterke introspectie waar het voor zorgt, je ziet jezelf met al je zwaktes. Na bewustwording kun je daaraan werken...Dus deel je mening dat bep. middelen een sterke therapetische waarde hebben en ook als zodanig met succes worden toegepast....Bijv Iboga, Ayahuasca, mescaline en psilocybine...."
"vergeet niet Apocalypse now......niet direct wel op indirecte wijze.....geniaal"