Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste maal paddo's

Eerste maal paddo's

14 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#1
begin gewoon met een halve portie mexicaanse. Dan kan het iig niet totaal fout gaan allemaal. Verder gewoon wat azgaza zegt. Suiker schijnt te helpen, al moet je niet verwachten dat je in ene helemaal uit je trip bent. En gewoon zorgen dat je lekker in je vel zit als je ze inneemt.
s
snitsneusLid
01-01-2024, 00:00
#2
halo, ik ben van plan dit weekend paddo's te gaan eten..
ik heb er lang over na gedacht en ga het proberen, nu
ik word nogal snel paranoja, daarom wil ik ook rustig aan beginnen,
maar ik heb eens ergens gelezen dat je de trip kan doen stoppen door
een salade vermengd met een bepaalde vitamine..? kan iemand dit eens goed uitleggen welke vitamine enz het zijn? voor moest de trip me niet bevallen..


mvg
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
De trip stopzetten met vitamines kan niet volgensmij, maar suiker kan wel helpen omdat in de trip je bloedsuiker omlaag kan gaan en dan krijg je het koud en voel je je ongemakkelijk waar tegen wat eten met suiker er in goed kan helpen.
Wat je beter kan doen is jezelf afleiden met een leuk muziekje en zacht licht en je mee laat voeren door de trip, niet verzetten en besef: paddo's duren maximaal maar ongeveer 6 uur bij de meesten dus het is zo weer over.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#4
azgaza zei:
De trip stopzetten met vitamines kan niet volgensmij, maar suiker kan wel helpen omdat in de trip je bloedsuiker omlaag kan gaan en dan krijg je het koud en voel je je ongemakkelijk waar tegen wat eten met suiker er in goed kan helpen.
Wat je beter kan doen is jezelf afleiden met een leuk muziekje en zacht licht en je mee laat voeren door de trip, niet verzetten en besef: paddo's duren maximaal maar ongeveer 6 uur bij de meesten dus het is zo weer over.
Klik om te vergroten...

suikers herstellen je lichaam
suikers stoppen niet de mind onslaught
oftewel, suikers maken van een bad trip geen bloemetjes en liefheid, nog remmen ze de trip.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psycho_Chrono zei:
azgaza zei:
De trip stopzetten met vitamines kan niet volgensmij, maar suiker kan wel helpen omdat in de trip je bloedsuiker omlaag kan gaan en dan krijg je het koud en voel je je ongemakkelijk waar tegen wat eten met suiker er in goed kan helpen.
Wat je beter kan doen is jezelf afleiden met een leuk muziekje en zacht licht en je mee laat voeren door de trip, niet verzetten en besef: paddo's duren maximaal maar ongeveer 6 uur bij de meesten dus het is zo weer over.
Klik om te vergroten...

suikers herstellen je lichaam
suikers stoppen niet de mind onslaught
oftewel, suikers maken van een bad trip geen bloemetjes en liefheid, nog remmen ze de trip.
Klik om te vergroten...

Dat zei ik toch ook, ik heb het zelf soms koud in een trip en door de kou voel ik me vervolgens ongemakkelijk; maar suiker zorgt dat de bloedspiegel omhooggaat en dan krijg je het warmer en gewoon iets comfortabeler. Dat bedoelde ik, en als je je lichamelijk goed voelt helpt dat geestenlijk ook wel mee.
J
JaimieLid
01-01-2024, 00:00
#6
azgaza zei:
besef: paddo's duren maximaal maar ongeveer 6 uur bij de meesten dus het is zo weer over.
Klik om te vergroten...

Meestal is er na de eerste 3 uur al zoveel gebeurd dat lijkt alsof er enorm veel tijd is verstreken :P
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
paupie zei:
begin gewoon met een halve portie mexicaanse.
Klik om te vergroten...

Denk niet dat je daar erg veel van merkt.
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Immo zei:
paupie zei:
begin gewoon met een halve portie mexicaanse.
Klik om te vergroten...

Denk niet dat je daar erg veel van merkt.
Klik om te vergroten...

Je zal geen heftige halucinaties hebben nee, maar je merkt er wel degelijk iets van hoor. En je weet van tevoren niet of je er erg gevoelig voor bent of niet. Dus dan kun je maar beter het zekere voor het onzekere nemen.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jaimie zei:
azgaza zei:
besef: paddo's duren maximaal maar ongeveer 6 uur bij de meesten dus het is zo weer over.
Klik om te vergroten...

Meestal is er na de eerste 3 uur al zoveel gebeurd dat lijkt alsof er enorm veel tijd is verstreken :P
Klik om te vergroten...

Het duurt mij juist altijd te kort, zelfs een keer toen het ongeveer 10 uur duurde (ja paddo's waren het gewoon) vond ik het niet lang genoeg. De tijd gaat wel traag, maar hij mag nog trager als het zo mooi is!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
paupie zei:
Immo zei:
paupie zei:
begin gewoon met een halve portie mexicaanse.
Klik om te vergroten...

Denk niet dat je daar erg veel van merkt.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Ben ik het mee eens. Iedereen raad altijd de eerste keer een half portie mexicaanse aan, ik heb uiteraard die raad opgevolgd de eerste keer. Ik werd een beetje vaag en vervelend. Ik weet niet wat een heel portie ervan doet, ik heb na die keer nooit meer mexicaanse genomen :þ
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
ExceptionalInsight zei:
paupie zei:
Immo zei:
paupie zei:
begin gewoon met een halve portie mexicaanse.
Klik om te vergroten...

Denk niet dat je daar erg veel van merkt.
Klik om te vergroten...
Ben ik het mee eens. Iedereen raad altijd de eerste keer een half portie mexicaanse aan, ik heb uiteraard die raad opgevolgd de eerste keer. Ik werd een beetje vaag en vervelend. Ik weet niet wat een heel portie ervan doet, ik heb na die keer nooit meer mexicaanse genomen :þ
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Ik be n het daar ook mee eens.. doe dat niet als eerste keer tenzij je een dunne vrouw bent. De meeste mensen voelen van een halve portie niet zo veel.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ionesco zei:
Ik denk dat ik zelf nogal heel erg gevoelig ben voor paddos, want een half portie geeft bij mij toch echt een redelijke goede trip.
Klik om te vergroten...

Bij mij ook, maar ik weet dat het bij mij komt omdat ik vrouw ben en heel weinig weeg dus wellicht ookw einig lichaamsvocht heb en dat ik van alles dus ongeveer 2x zo weinig nodig heb.
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#13
azgaza zei:
Ionesco zei:
Ik denk dat ik zelf nogal heel erg gevoelig ben voor paddos, want een half portie geeft bij mij toch echt een redelijke goede trip.
Klik om te vergroten...

Bij mij ook, maar ik weet dat het bij mij komt omdat ik vrouw ben en heel weinig weeg dus wellicht ookw einig lichaamsvocht heb en dat ik van alles dus ongeveer 2x zo weinig nodig heb.
Klik om te vergroten...

ik ben een man van 1.90 en ik merk van een halve portie weldegelijk wat. Ik voel me dan al behoorlijk spacy en ik zie bepaalde dingen dan al lichtjes golven.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
paupie zei:
azgaza zei:
Ionesco zei:
Ik denk dat ik zelf nogal heel erg gevoelig ben voor paddos, want een half portie geeft bij mij toch echt een redelijke goede trip.
Klik om te vergroten...

Bij mij ook, maar ik weet dat het bij mij komt omdat ik vrouw ben en heel weinig weeg dus wellicht ookw einig lichaamsvocht heb en dat ik van alles dus ongeveer 2x zo weinig nodig heb.
Klik om te vergroten...

ik ben een man van 1.90 en ik merk van een halve portie weldegelijk wat. Ik voel me dan al behoorlijk spacy en ik zie bepaalde dingen dan al lichtjes golven.
Klik om te vergroten...

Van een halve portie zie ik patronen op de muur, alles bewegen en van grote veranderen, kleuren en licht van perspectief verschuiven en 3D met men ogen dicht. Dus echt wel meer dan een spacy gevoel en licht golven.
I
IonescoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik denk dat ik zelf nogal heel erg gevoelig ben voor paddos, want een half portie geeft bij mij toch echt een redelijke goede trip.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."