#1
Zo, ik heb ook nog even een reactie geplaatst
(het onderste bericht door Vincent, ik dus)
GabberSnoePie zei:the used ik sta 100 procent achter je![]()
maar die laatste zin vind ik toch iets te ver gaan![]()
ik wens niemand de dood in, maargoed een zo'n stomme toerist geeft meteen weer een slechte naam aan drugs, drugs kan je hartstikke goed en veilig gebruiken, tuurlijk blijven er altijd risico's aan verbonden. Maar verantwoordelijk gebruik is heel goed mogelijk![]()
het is en blijft haar eigen domme fout.....
een zo'n stomme meid verpest het gewoon voor 1000 andere verantwoordelijk gebruikers die wel weten waar ze mee bezig zijn
The Used zei:Ik heb mijn eigen mening daarbij gepost ik vond het toch wel even interesant om te posten ik ben benieuwd hoe julie hier over denken...
Het is de laatste reactie van Floris ( dat ben ik dus)
http://www.ans-online.nl/columns/paddo% ... n-pamplona
BillyBilo zei:ik weet zeker dat kweek materialen en de sporen prints dan nog wel verkocht mogen worden, en dan kan iedereen wel zeuren over ongecontroleerde verstrekking van informatie, maar het grootste gedeelte van de gebruikers die er dan zijn kweken voor zichzelf en zijn in iedergeval een stuk serieuzer dan een aantal van mensen die de smartshop in gaan een portie paddo's opvreten zonder te weten wat het werkelijk is. Ik zeg hier niet mee dat ik ervoor ben dat ze de paddo de smartshop uit halen hoor, maar ik vind wel dat het meisje enig respect verdient, en een paddo is ook niet onschuldig. Iedereen maakt zijn eigen keuzes mits in nuchtere toestand.
Gást!!! IEDEREEN HEEFT WEL ZO IETS MEEGEMAAKT. Wat denk je wel niet zeg!! Heel rot dat er iemand zelfmoord pleegt hoor, maar kom op, je doet exact hetzelfde met die opmerking als de rest van Nederland als ze over paddo's praten. Sjiiiiiiit.The Used zei:GabberSnoePie zei:the used ik sta 100 procent achter je![]()
maar die laatste zin vind ik toch iets te ver gaan![]()
ik wens niemand de dood in, maargoed een zo'n stomme toerist geeft meteen weer een slechte naam aan drugs, drugs kan je hartstikke goed en veilig gebruiken, tuurlijk blijven er altijd risico's aan verbonden. Maar verantwoordelijk gebruik is heel goed mogelijk![]()
het is en blijft haar eigen domme fout.....
een zo'n stomme meid verpest het gewoon voor 1000 andere verantwoordelijk gebruikers die wel weten waar ze mee bezig zijn
Daar ben ik het wederom 100% mee eens!, dat was ook iets wat ik niet snap hoe je iemand de dood in kan wensen! Ik ben onlangs 1 van mijn beste vrienden kwijt geraakt aan zelfmoord dat is ook iets wat ik nooit helemaal zal kunnen verwerken en dat wens ik niemand toe nooit! Dus ook de auteur van het artikel is ook kortzichtig , hij weet waarschijnlijk ook niet hoe het is om iemand te verliezen en is daarom zo hard vermoed ik.
deadlock zei:Gást!!! IEDEREEN HEEFT WEL ZO IETS MEEGEMAAKT. Wat denk je wel niet zeg!! Heel rot dat er iemand zelfmoord pleegt hoor, maar kom op, je doet exact hetzelfde met die opmerking als de rest van Nederland als ze over paddo's praten. Sjiiiiiiit.The Used zei:GabberSnoePie zei:the used ik sta 100 procent achter je![]()
maar die laatste zin vind ik toch iets te ver gaan![]()
ik wens niemand de dood in, maargoed een zo'n stomme toerist geeft meteen weer een slechte naam aan drugs, drugs kan je hartstikke goed en veilig gebruiken, tuurlijk blijven er altijd risico's aan verbonden. Maar verantwoordelijk gebruik is heel goed mogelijk![]()
het is en blijft haar eigen domme fout.....
een zo'n stomme meid verpest het gewoon voor 1000 andere verantwoordelijk gebruikers die wel weten waar ze mee bezig zijn
Daar ben ik het wederom 100% mee eens!, dat was ook iets wat ik niet snap hoe je iemand de dood in kan wensen! Ik ben onlangs 1 van mijn beste vrienden kwijt geraakt aan zelfmoord dat is ook iets wat ik nooit helemaal zal kunnen verwerken en dat wens ik niemand toe nooit! Dus ook de auteur van het artikel is ook kortzichtig , hij weet waarschijnlijk ook niet hoe het is om iemand te verliezen en is daarom zo hard vermoed ik.
Daarnaast mag je heel trots zijn op je VWO en 16 jaar zijn en dan zo'n grote uitgebreide en mooie reactie schrijven, maar dat is absoluut alles behalve te zien aan het niveau van je Nederlands.

vlaemink zei:deadlock zei:Gást!!! IEDEREEN HEEFT WEL ZO IETS MEEGEMAAKT. Wat denk je wel niet zeg!! Heel rot dat er iemand zelfmoord pleegt hoor, maar kom op, je doet exact hetzelfde met die opmerking als de rest van Nederland als ze over paddo's praten. Sjiiiiiiit.The Used zei:GabberSnoePie zei:the used ik sta 100 procent achter je![]()
maar die laatste zin vind ik toch iets te ver gaan![]()
ik wens niemand de dood in, maargoed een zo'n stomme toerist geeft meteen weer een slechte naam aan drugs, drugs kan je hartstikke goed en veilig gebruiken, tuurlijk blijven er altijd risico's aan verbonden. Maar verantwoordelijk gebruik is heel goed mogelijk![]()
het is en blijft haar eigen domme fout.....
een zo'n stomme meid verpest het gewoon voor 1000 andere verantwoordelijk gebruikers die wel weten waar ze mee bezig zijn
Daar ben ik het wederom 100% mee eens!, dat was ook iets wat ik niet snap hoe je iemand de dood in kan wensen! Ik ben onlangs 1 van mijn beste vrienden kwijt geraakt aan zelfmoord dat is ook iets wat ik nooit helemaal zal kunnen verwerken en dat wens ik niemand toe nooit! Dus ook de auteur van het artikel is ook kortzichtig , hij weet waarschijnlijk ook niet hoe het is om iemand te verliezen en is daarom zo hard vermoed ik.
Daarnaast mag je heel trots zijn op je VWO en 16 jaar zijn en dan zo'n grote uitgebreide en mooie reactie schrijven, maar dat is absoluut alles behalve te zien aan het niveau van je Nederlands.
Jouw reactie spreekt zelf anders ook wel boekdelen.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."