Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddo's verboden recensie waarom niet en wel

Paddo's verboden recensie waarom niet en wel

12 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Zo, ik heb ook nog even een reactie geplaatst :) (het onderste bericht door Vincent, ik dus)
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb mijn eigen mening daarbij gepost ik vond het toch wel even interesant om te posten ik ben benieuwd hoe julie hier over denken...

Het is de laatste reactie van Floris ( dat ben ik dus :wink: )

http://www.ans-online.nl/columns/paddo% ... n-pamplona
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kortzichtigheid heeft niets met intelligentie te maken :wink:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#4
the used ik sta 100 procent achter je :smoke:

maar die laatste zin vind ik toch iets te ver gaan :rolleyes:

ik wens niemand de dood in, maargoed een zo'n stomme toerist geeft meteen weer een slechte naam aan drugs, drugs kan je hartstikke goed en veilig gebruiken, tuurlijk blijven er altijd risico's aan verbonden. Maar verantwoordelijk gebruik is heel goed mogelijk :wink:

het is en blijft haar eigen domme fout..... :smilingimp:

een zo'n stomme meid verpest het gewoon voor 1000 andere verantwoordelijk gebruikers die wel weten waar ze mee bezig zijn
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik hoor veel afwijzende reacties en veroordelingen naar het meisje, maar ik geloof niet dat ze "stom" was, en het is gewoon Diep triest wat er gebeurd is, natuurlijk heeft ze zelf de keuze gemaakt om de paddo's te nemen, misschien geloofde ze wel in de verheerlijking dat het haar van haar misschien bestaande depressie kon afhelpen, zulke verhalen gaan er ook over salvia rond, ze is gigantisch fout gegaan en heeft een eind aan haar leven gemaakt, en het logisch dat het middel dan tot opspraak komt, jammer genoeg dat er veel mensen zijn die er over oordelen en conclusies trekken en het oordeel van deskundigen laten voor wat het is, maar niemand weet hoe de situatie precies in elkaar zit dus ik vind een meisje wat zelfmoord heeft gepleegd onder invloed van paddo's niets minder dan een heel triest geval, en als paddo's al verboden worden, wtf is dan een probleem? ik weet zeker dat kweek materialen en de sporen prints dan nog wel verkocht mogen worden, en dan kan iedereen wel zeuren over ongecontroleerde verstrekking van informatie, maar het grootste gedeelte van de gebruikers die er dan zijn kweken voor zichzelf en zijn in iedergeval een stuk serieuzer dan een aantal van mensen die de smartshop in gaan een portie paddo's opvreten zonder te weten wat het werkelijk is. Ik zeg hier niet mee dat ik ervoor ben dat ze de paddo de smartshop uit halen hoor, maar ik vind wel dat het meisje enig respect verdient, en een paddo is ook niet onschuldig. Iedereen maakt zijn eigen keuzes mits in nuchtere toestand.
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#6
GabberSnoePie zei:
the used ik sta 100 procent achter je :smoke:

maar die laatste zin vind ik toch iets te ver gaan :rolleyes:

ik wens niemand de dood in, maargoed een zo'n stomme toerist geeft meteen weer een slechte naam aan drugs, drugs kan je hartstikke goed en veilig gebruiken, tuurlijk blijven er altijd risico's aan verbonden. Maar verantwoordelijk gebruik is heel goed mogelijk :wink:

het is en blijft haar eigen domme fout..... :smilingimp:

een zo'n stomme meid verpest het gewoon voor 1000 andere verantwoordelijk gebruikers die wel weten waar ze mee bezig zijn
Klik om te vergroten...

Daar ben ik het wederom 100% mee eens! :openmouth: , dat was ook iets wat ik niet snap hoe je iemand de dood in kan wensen! Ik ben onlangs 1 van mijn beste vrienden kwijt geraakt aan zelfmoord dat is ook iets wat ik nooit helemaal zal kunnen verwerken en dat wens ik niemand toe nooit! Dus ook de auteur van het artikel is ook kortzichtig , hij weet waarschijnlijk ook niet hoe het is om iemand te verliezen en is daarom zo hard vermoed ik.
L
Lid 3285Lid
01-01-2024, 00:00
#7
The Used zei:
Ik heb mijn eigen mening daarbij gepost ik vond het toch wel even interesant om te posten ik ben benieuwd hoe julie hier over denken...

Het is de laatste reactie van Floris ( dat ben ik dus :wink: )

http://www.ans-online.nl/columns/paddo% ... n-pamplona
Klik om te vergroten...

Ik ben er ook helemaal mee eens , ik heb vandaag precies hetzelfde gezegd aan een van mij vrienden die dacht dat paddo's schadelijk waren...
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Helemaal eens met BillyBilo, goed dat je toch niet weggegaan bent :wink:
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb op die site ook maar even gereageerd (onder de naam Paul)

BillyBilo zei:
ik weet zeker dat kweek materialen en de sporen prints dan nog wel verkocht mogen worden, en dan kan iedereen wel zeuren over ongecontroleerde verstrekking van informatie, maar het grootste gedeelte van de gebruikers die er dan zijn kweken voor zichzelf en zijn in iedergeval een stuk serieuzer dan een aantal van mensen die de smartshop in gaan een portie paddo's opvreten zonder te weten wat het werkelijk is. Ik zeg hier niet mee dat ik ervoor ben dat ze de paddo de smartshop uit halen hoor, maar ik vind wel dat het meisje enig respect verdient, en een paddo is ook niet onschuldig. Iedereen maakt zijn eigen keuzes mits in nuchtere toestand.
Klik om te vergroten...

Ik vind het echt wel erg als het niet meer in de smartshops te koop is. Dan gebeuren er misschien wel minder ongelukken of bad trips van mensen mee, maar de drempel ligt zo ook stukken hoger om het te gaan doen. Zo zijn er mensen die om deze reden geen paddo's nemen en zo een geweldige ervaring missen. Zelf was ik dan waarschijnlijk ook niet met paddo's in aanraking gekomen en dat zou zonde zijn aangezien ik al meerdere malen geweldige ervaringen met paddo's heb gehad.
Ook het feit dat ik vrij lui ben en geen zin heb om te kweken (in de winkel kopen is lekker makkelijk toch?) speelt mee in mijn mening dat het niet uit de shops gehaald moet worden.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#10
The Used zei:
GabberSnoePie zei:
the used ik sta 100 procent achter je :smoke:

maar die laatste zin vind ik toch iets te ver gaan :rolleyes:

ik wens niemand de dood in, maargoed een zo'n stomme toerist geeft meteen weer een slechte naam aan drugs, drugs kan je hartstikke goed en veilig gebruiken, tuurlijk blijven er altijd risico's aan verbonden. Maar verantwoordelijk gebruik is heel goed mogelijk :wink:

het is en blijft haar eigen domme fout..... :smilingimp:

een zo'n stomme meid verpest het gewoon voor 1000 andere verantwoordelijk gebruikers die wel weten waar ze mee bezig zijn
Klik om te vergroten...

Daar ben ik het wederom 100% mee eens! :openmouth: , dat was ook iets wat ik niet snap hoe je iemand de dood in kan wensen! Ik ben onlangs 1 van mijn beste vrienden kwijt geraakt aan zelfmoord dat is ook iets wat ik nooit helemaal zal kunnen verwerken en dat wens ik niemand toe nooit! Dus ook de auteur van het artikel is ook kortzichtig , hij weet waarschijnlijk ook niet hoe het is om iemand te verliezen en is daarom zo hard vermoed ik.
Klik om te vergroten...
Gást!!! IEDEREEN HEEFT WEL ZO IETS MEEGEMAAKT. Wat denk je wel niet zeg!! Heel rot dat er iemand zelfmoord pleegt hoor, maar kom op, je doet exact hetzelfde met die opmerking als de rest van Nederland als ze over paddo's praten. Sjiiiiiiit.

Daarnaast mag je heel trots zijn op je VWO en 16 jaar zijn en dan zo'n grote uitgebreide en mooie reactie schrijven, maar dat is absoluut alles behalve te zien aan het niveau van je Nederlands.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vind de tekst die hi jheeft geshreven prachtig, er is er geen betere PUNT
Alleen die laatste zin vind ook ik een beetje te hard...
en daarbij mogen we niet blij zijn dat ze dood is, haar foto eens gezien :openmouth: lekker ding :openmouth:
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#12
deadlock zei:
The Used zei:
GabberSnoePie zei:
the used ik sta 100 procent achter je :smoke:

maar die laatste zin vind ik toch iets te ver gaan :rolleyes:

ik wens niemand de dood in, maargoed een zo'n stomme toerist geeft meteen weer een slechte naam aan drugs, drugs kan je hartstikke goed en veilig gebruiken, tuurlijk blijven er altijd risico's aan verbonden. Maar verantwoordelijk gebruik is heel goed mogelijk :wink:

het is en blijft haar eigen domme fout..... :smilingimp:

een zo'n stomme meid verpest het gewoon voor 1000 andere verantwoordelijk gebruikers die wel weten waar ze mee bezig zijn
Klik om te vergroten...

Daar ben ik het wederom 100% mee eens! :openmouth: , dat was ook iets wat ik niet snap hoe je iemand de dood in kan wensen! Ik ben onlangs 1 van mijn beste vrienden kwijt geraakt aan zelfmoord dat is ook iets wat ik nooit helemaal zal kunnen verwerken en dat wens ik niemand toe nooit! Dus ook de auteur van het artikel is ook kortzichtig , hij weet waarschijnlijk ook niet hoe het is om iemand te verliezen en is daarom zo hard vermoed ik.
Klik om te vergroten...
Gást!!! IEDEREEN HEEFT WEL ZO IETS MEEGEMAAKT. Wat denk je wel niet zeg!! Heel rot dat er iemand zelfmoord pleegt hoor, maar kom op, je doet exact hetzelfde met die opmerking als de rest van Nederland als ze over paddo's praten. Sjiiiiiiit.

Daarnaast mag je heel trots zijn op je VWO en 16 jaar zijn en dan zo'n grote uitgebreide en mooie reactie schrijven, maar dat is absoluut alles behalve te zien aan het niveau van je Nederlands.
Klik om te vergroten...

Jouw reactie spreekt zelf anders ook wel boekdelen. :rolleyes:
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#13
vlaemink zei:
deadlock zei:
The Used zei:
GabberSnoePie zei:
the used ik sta 100 procent achter je :smoke:

maar die laatste zin vind ik toch iets te ver gaan :rolleyes:

ik wens niemand de dood in, maargoed een zo'n stomme toerist geeft meteen weer een slechte naam aan drugs, drugs kan je hartstikke goed en veilig gebruiken, tuurlijk blijven er altijd risico's aan verbonden. Maar verantwoordelijk gebruik is heel goed mogelijk :wink:

het is en blijft haar eigen domme fout..... :smilingimp:

een zo'n stomme meid verpest het gewoon voor 1000 andere verantwoordelijk gebruikers die wel weten waar ze mee bezig zijn
Klik om te vergroten...

Daar ben ik het wederom 100% mee eens! :openmouth: , dat was ook iets wat ik niet snap hoe je iemand de dood in kan wensen! Ik ben onlangs 1 van mijn beste vrienden kwijt geraakt aan zelfmoord dat is ook iets wat ik nooit helemaal zal kunnen verwerken en dat wens ik niemand toe nooit! Dus ook de auteur van het artikel is ook kortzichtig , hij weet waarschijnlijk ook niet hoe het is om iemand te verliezen en is daarom zo hard vermoed ik.
Klik om te vergroten...
Gást!!! IEDEREEN HEEFT WEL ZO IETS MEEGEMAAKT. Wat denk je wel niet zeg!! Heel rot dat er iemand zelfmoord pleegt hoor, maar kom op, je doet exact hetzelfde met die opmerking als de rest van Nederland als ze over paddo's praten. Sjiiiiiiit.

Daarnaast mag je heel trots zijn op je VWO en 16 jaar zijn en dan zo'n grote uitgebreide en mooie reactie schrijven, maar dat is absoluut alles behalve te zien aan het niveau van je Nederlands.
Klik om te vergroten...

Jouw reactie spreekt zelf anders ook wel boekdelen. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Wie erom vraagt....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."