Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXanax-Sipralexa

Xanax-Sipralexa

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb een tijdje geleden een cadeautje gekregen van vrienden.
5 Xanax-pilletjes (0,5mg)
6 Sipralexa-pilletjes (10mg)

Ze hebben me ook verteld dat je van xanax in slaap valt? Is dat waar of worde er gewoon "chill" van?

Kan ik ook iets doen met de Sipralexa's?


:stoned:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
PuppiiiEyes zei:
Ik heb een tijdje geleden een cadeautje gekregen van vrienden.
5 Xanax-pilletjes (0,5mg)
6 Sipralexa-pilletjes (10mg)

Ze hebben me ook verteld dat je van xanax in slaap valt? Is dat waar of worde er gewoon "chill" van?

Kan ik ook iets doen met de Sipralexa's?


:stoned:
Klik om te vergroten...

Sipralexa is een antidepressivum, 'k denk niet dat het verantwoord is om die recreatief te gebruiken.

Als je genoeg Xanax neemt kan je wel erg makkelijk in slaap vallen,
je kan beter gewoon beginnen met 1 pil van 0,5 mg.
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik snap niet dat mensen dat soort dingen willen benuttigen hier in Nederland, als je in amerika woont snap ik wel dat je van alles zoekt om ''high" te worden
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
paulXTC zei:
Ik snap niet dat mensen dat soort dingen willen benuttigen hier in Nederland, als je in amerika woont snap ik wel dat je van alles zoekt om ''high" te worden
Klik om te vergroten...

De Xanax begrijp ik nog wel, geeft een heerlijk gevoel.
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oom Klaas zei:
paulXTC zei:
Ik snap niet dat mensen dat soort dingen willen benuttigen hier in Nederland, als je in amerika woont snap ik wel dat je van alles zoekt om ''high" te worden
Klik om te vergroten...

De Xanax begrijp ik nog wel, geeft een heerlijk gevoel.
Klik om te vergroten...

Dus bij 1 heb je een zacht effect? en wat houdt het dan percies in?
C
CarinaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Xanax is een benzodiazepine, daar word je een beetje roezig van. Wel lekker. Sipralexa doet waarschijnlijk niet zoveel, behalve de volgende dag, dan kan je je behoorlijk depressief voelen. Of je kan er angstig van worden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."