Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Drientje zei: pascal828 zei: Is Namasté die zijn niet zo super. 3 april is weer "Nooit-Meer-Naar-Huis". Dat word als het goed is een buitenfeestje. Klik om te vergroten... Dan ben ik er ook weer bij als het goed is. Klik om te vergroten... Gezellig. Lijkt me wel leuk om jou te ontmoeten."
"Ben je nog nooit naar een "NMNH" Feestje toegeweest? Tegen de tijd kun je wel een PMetje sturen voor locatie."
"Parasense is Awesome! Daarbij kwam ik via een topic op DF achter dit nummer. http://members.home.nl/shadowhunter/paddos/aquarium.mp3 Prachtig nummer.."
"Arthur King zei: Nog even een vraagje, nu ziet het er naar uit dat de vriend die nog een beetje geïnteresseerd is in goa niet kan, en dit zou dan m'n goa-ontmaagding worden, is NMNH een beetje geschikt om in je eentje te komen? Klik om te vergroten... NMNH is zeer geschikt om er in je eentje naartoe te gaan, deed ik de eerste keer ook, je kent in No-time veel mensen. Iedereen is gewoon welkom en als je je gewoon normaal gedraagt is er niets aan het handje."
"Ey! haha, was wel een leuke ontmoeting, jammer dat mijn "vrienden" snel weer weggingen, ik kende die gast via iemand en ik raadde het hem aan en hij had auto, dus ik had dan ook vervoer. Ik heb me prima vermaakt en ken onderhand bijna iedereen."
"Sublimo zei: Wiet. Klik om te vergroten... Same here."
"Ja, verdomde kleute, maar dan is het wel beter weer, hopelijk. Kheb wel echt zin in een goed Goa-feestje. Tekno en Goa moet afgewisseld worden. Zaterdag tenminste weer een tekno feestje! En 3 april is er ook nog een ander illegaal Goa-feestje inplaats van NMNH. Daarom verplaatste ze alles."
"Ik ben van plan om er naartoe te gaan, maar zit met school, aangezien ik 22 augustus weer naar school moet, dus moet even iets bedenken waardoor ik de 1e week kan missen. Maar als ik ga, dan ga ik met het vliegtuig heen en terug, maar wil er echt super graag heen."
"tekno is toch wel voor de grotere feesten, Goa is meestal niet heel groot. Dus Tekno zalen met een Goa zaaltje is top, alhoewel ik het nog nooit heb meegemaakt."
"Een heerlijk wietje."