Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspuiten en slikken mephedrone

spuiten en slikken mephedrone

25 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
d
doe de duifLid
01-01-2024, 00:00
#1
In de spuiten en slikken aflevering die laatst over mephedrone ging hebben ze het ook bij een smartshop aangeschaft, ergens om en nabij de negen straatjes.
Klik om te vergroten...

Hoi iemand had dit gepost in een nu afvalbak topic maar ik had graag deze aflevering gecheckt.
Weet er iemand waar ik deze kan plukken of streaming bekijken.

Ik heb gezocht maar niet gevonden.
d
doe de duifLid
01-01-2024, 00:00
#2
Die laatse zin van Nicolette is wel hilarisch. :mrgreen:
d
doe de duifLid
01-01-2024, 00:00
#3
ah toch gevonden, bij de bron zelf :grin:
Ik weet wel niet of het nog besproken word in andere afleveringen van spuiten en slikken.

http://www.bnn.nl/sens2009/video/?v=181 ... c9c6e34e59
p
peter panLid
01-01-2024, 00:00
#4
De bnn's spuiten en slikken aflevering over Mephedrone is ronduit slecht! Veel te belust op sensatie. Kijk er dus met een scheef oog naar en lees op betrouwbare sites de risico's en dosering en effecten goed door!

Betrouwbare informatie over deze drug is op deze site te vinden: http://www.unity.nl/mephedrone.php
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zat al te denken dat ze vanaf Hilversum naar Oud-beijerland gaan rijden voor een interviewtje met een gebruiker.

Lijkt mij ook erg tof om samen met een spuiten en slikken presentator/presentatrice te gebruiken.
Tijdens het gebruik helemaal ingaan op wat je precies voelt enzo.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#6
als je naar 1.30 doorspoelt van dat filmpje zie je heel kort een berichtje van ismokex hier op df....wel grappig
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dr Gonzo zei:
als je naar 1.30 doorspoelt van dat filmpje zie je heel kort een berichtje van ismokex hier op df....wel grappig
Klik om te vergroten...

Ik was degene die geinterviewd werd.. haha.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#8
hahahaha, zo zie je maar hoe klein de wereld eigenlijk is...
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dr Gonzo zei:
hahahaha, zo zie je maar hoe klein de wereld eigenlijk is...
Klik om te vergroten...

Uhu,

Alleen ik vond het erg jammer dat ik het niet mocht gebruiken samen met nicolette,
Ik bedoel; dat haalt zon beetje de nut van het interview weg toch?

Ondanks dat was het toch erg gezellig! Was op het moment van de interview op 4-FMP,
moest om 5 uur sochtends eerst me krantenwijk doen, dan om 7 uur de bus naar hilversum, t was namelijk bij de producer van Spuiten en slikken thuis.

Mja, heb een vergoeding gekregen :hearteyes:
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoe beviel de 4 fluor?
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#11
Axxess zei:
Hoe beviel de 4 fluor?
Klik om te vergroten...

Ik voelde me gewoon best opgepept, was een caps van 150 - 200 mg.

Ik weet niet hoe het voelt om meer ervan te nemen maar,
Het spreekt me niet zo aan.

Kan je er echt hard op gaan?
g
getiktLid
01-01-2024, 00:00
#12
check 0:14 een shot van dit forum op spuiten en slikken :rock:

Toch vindt ik t een waardeloze programma.. je kan niet testen hoe drugs werkt. bij de een heeft t zowie zo een ander effect bij een ander... Enigste leuke was dat die nicolette uit de kleren ging laatst :rock:
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#13
Met Filemon was Spuiten en Slikken inderdaad nog de moeite waard, nu is het echt helemaal niks meer. Afgelopen zondag gingen ze MDMA proberen, lijkt me ook niks nieuws.
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#14
Offtopic:
getikt zei:
...Enigste leuke was dat die nicolette uit de kleren ging laatst :rock:
Klik om te vergroten...
Ja, en die vallen zelfs een beetje tegen...

Fiel was beter met zn drug tests!
X
XtcPilKoenLid
01-01-2024, 00:00
#15
check mijn topic eens daar geef je geen warnings ....
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#16
Axxess zei:
Offtopic:
getikt zei:
...Enigste leuke was dat die nicolette uit de kleren ging laatst :rock:
Klik om te vergroten...
Ja, en die vallen zelfs een beetje tegen...

Fiel was beter met zn drug tests!
Klik om te vergroten...

Klopt, durfde ook meer..

Ik vond het echt jammer dat ze geen mephedrone samen met me wilde doen!
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik vind 't ook niet zo veel meer tegenwoordig.
Ze vertellen alleen een beetje half hoe het voelt maar ze vertellen bijna niets over de dosis en/of werking.
En die 2c-b aflevering, vond 't niet zo gek dat ze 't daar eng vond.
En dan een gruwlijk slappe conclusie, i.pv. informatie te verschaffen krijg je iets van "'t Was wel trippen, maar vond het zelf niet echt wat" oid.

Ik ben al afgehaakt bij het programma, Filemon was inderdaad beter en duidelijker.
:wave:
X
XtcPilKoenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nibiru zei:
Dr Gonzo zei:
hahahaha, zo zie je maar hoe klein de wereld eigenlijk is...
Klik om te vergroten...

Uhu,

Alleen ik vond het erg jammer dat ik het niet mocht gebruiken samen met nicolette,
Ik bedoel; dat haalt zon beetje de nut van het interview weg toch?

Ondanks dat was het toch erg gezellig! Was op het moment van de interview op 4-FMP,
moest om 5 uur sochtends eerst me krantenwijk doen, dan om 7 uur de bus naar hilversum, t was namelijk bij de producer van Spuiten en slikken thuis.

Mja, heb een vergoeding gekregen :hearteyes:
Klik om te vergroten...


ik vind het wel normaal dat nicolett niet samen wilt gebruiken met zoon domme drek met een afgedankt ying yang mutsje :kots: zoals jij . met zoon vodde broek kom je toch niet op tv heb je geen tijd voor een andere vodde broek aan te doen . geen wonder dat je aan de drugs zit wss ben je toch altijd gepest geweest haha
B
BoredLid
01-01-2024, 00:00
#19
XtcPilKoen zei:
ik vind het wel normaal dat nicolett niet samen wilt gebruiken met zoon domme drek met een afgedankt ying yang mutsje :kots: zoals jij . met zoon vodde broek kom je toch niet op tv heb je geen tijd voor een andere vodde broek aan te doen . geen wonder dat je aan de drugs zit wss ben je toch altijd gepest geweest haha
Klik om te vergroten...

Wat is dit nou weer voor ontzettende kutpost? Wie ben jij om hem zo maar te beoordelen? Nibiru lijkt mij een toffe gozer, ik zou sowieso wel een keer wat met hem willen gebruiken :grin:.

Maar kom op zeg. Je voel je vast wel heel goed nu? Get a life.

Oh en dan nog iets. Ga naar school. Je weet volgens mij niet eens hoe hoofdletters en leestekens werken en hoe je een normale zin maakt?

Loser
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Laat die vent maar, Bored. Kijk z'n topics maar eens, dan leg je 'm vierkant uit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."