Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsu.c positief

u.c positief

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
p
paddosoftyLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo, hier even een vraagje ik ben zwaar verslaaft aan base coke geweest ik ben toen afgekickt en ben gaan dealen. ik kwam in begeleid wonen en moestvan de reclasering u.c's doen urinecontrole ik zat vaak bij een gebruiker waar alle andere gebruikers ook kwamen was vaak heel druk en iedereen zat te roken. ik werd toen positief op coke getest terwijl ik niets gebruikte kan het zo zijn dat het kwam omdat die cokerookwolken zo me gezicht langs kwamen waaien en omdat ik bolletjes maakte met me handen mischien daardoor. ik wil het graag weten
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind je verhaal een beetje vreemd. Je bent afgekickt van de basecoke, maar daarna ben je gewoon coke gaan dealen? En nadat je gestopt was zat je nog eens bij mensen die aan het basen waren zonder er zelf aan te zitten? :confused:

Verder weet ik niet of je op die manier positief kan testen dus een antwoord op je vraag heb ik niet.
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat lijkt me vrij logisch ja. Als je van meeroken al kanker kan krijgen, dan kan ik me best voorstellen dat je positief test op coke door meeroken.
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#4
kiekert zei:
Dat lijkt me vrij logisch ja. Als je van meeroken al kanker kan krijgen, dan kan ik me best voorstellen dat je positief test op coke door meeroken.
Klik om te vergroten...

Tsja...........daar zit wat in
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je gewoon in de kamer zit dan zijn het toch echt minimale hoeveelheden dat je binnenkrijgt. Dan moet je dus gewoon langs iemand lopen die een joint aan het roken is om al positief te testen voor THC?
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#6
paddosofty zei:
omdat ik bolletjes maakte met me handen mischien daardoor. ik wil het graag weten
Klik om te vergroten...

Als je huid intensief contact maakt met cocaine, dan komt de drug inderdaad in je bloedbaan terecht. Niet voor niets raadt men mensen die met chemische stoffen werken aan om gummy handschoenen te dragen.
Ik kom uit een familie van kunstschilders en in veel olieverf zitten stoffen die bij veelvuldig contact met je vingers tot ernstige gezondheidsklachten kunnen leiden. In bepaalde soorten geel zit bijv. cadnium en daar kan je erg ziek van worden. In de loop der eeuwen zijn diverse schilders gestorven door de aanwezigheid van lood in witte verf.

Ik neem aan dat jij als dealer dag in dag uit bolletjes draaide, dus zal je via huidcontact continu cocaine in je bloed gehad hebben. Waarschijnlijk geen grote hoeveelheden, maar genoeg om positief bevonden te worden...Je handpalmen en vingertoppen zullen in dat geval verzadigd zijn met coca. Ook bij intensieve gebruikers kan dit het geval zijn. Misschien was dat eveneens het geval bij deze zaak, waarover ik het een en ander gelezen heb. De persoon in kwestie beweerde in een documentaire op TV via zijn advocaat mee dat hij toch echt zijn handen gewassen had alvorens de fatale gebeurtenissen zich voltrokken:

http://www.msnbc.msn.com/id/25257616/
p
paddosoftyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bedankt voor de reacties is mischien een beetje vaag ben met gebruik gestopt en ben gaan dealen ging heel goed was ook trots dat ik dat volhield daarna in jal gekomen en daarna gestopt nbu nettjes leven en geen gekke dingen meer :grin:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
paddosofty zei:
en omdat ik bolletjes maakte met me handen mischien daardoor.
Klik om te vergroten...

okee, SMERIG!

zoals yeti al zei, doe gewoon handschoenen aan!
p
paddosoftyLid
01-01-2024, 00:00
#9
cropp zei:
paddosofty zei:
en omdat ik bolletjes maakte met me handen mischien daardoor.
Klik om te vergroten...

okee, SMERIG!

zoals yeti al zei, doe gewoon handschoenen aan!
Klik om te vergroten...



smerig?? wat lul jij nou je rook het toch ook op dus wat is er smerig aan?? :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."