#1
hallo, hier even een vraagje ik ben zwaar verslaaft aan base coke geweest ik ben toen afgekickt en ben gaan dealen. ik kwam in begeleid wonen en moestvan de reclasering u.c's doen urinecontrole ik zat vaak bij een gebruiker waar alle andere gebruikers ook kwamen was vaak heel druk en iedereen zat te roken. ik werd toen positief op coke getest terwijl ik niets gebruikte kan het zo zijn dat het kwam omdat die cokerookwolken zo me gezicht langs kwamen waaien en omdat ik bolletjes maakte met me handen mischien daardoor. ik wil het graag weten