Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vet! Miss dat ik het ook eens ga proberen heb zoiezo van mezelf al de sickste dromen dus dan moet het helemaal vet zijn!"
"-"
"Ja dat snap ik helemaal niet weet je, ik heb 1 keer coke gedaan maar dat is niks vergeleken met paddo's (het effect dan) het enige wat zo gek is aan coke is de verslaving en het is kk slecht voor je lichaam bij veel gebruik maar dat is toch juist een reden om het niet te doen. xtc is toch duidelijk mijn drugs het effect vind ik heerlijk maar daarom doe ik het niet te vaak de laatste keer dat ik het heb gebruikt is al weer een half jaar terug ofzo dus ik moet het soon maar weer eens doen.."
"geen"
"Ja dan is GHB opeens niet leuk meer he"
"Heb jijzelf geen slechte ervaring met GHB dan? Je bent vast weleens out gegaan!"
"GHB is stom! Funkmaus geniaal filmpje die rugbylui kankerdroog"
"Dat is mooi wanneer kan iik me troffee ophalen flugel?"
"Ik zeg 1 ding: MASSEREN!!! maakt niet uit wie, als ik xtc op heb ga ik masseren. ik heb een keer tientallen mensen gemasseerd maar ik kan ook erg goed masseren al zeg ik het zelf Dit is ook de reden waarom ik niet zo vaak xtc gebruik want anders word ik gewoon een hippie lol"