Ik hebt het Zondagavond ingenomen en ik moet zeggen dat ik wel een hele rare droom heb gehad
![:grin:]()
. Ik heb zowieso best vaak lucide dromen alleen word ik altijd bijna gelijk wakker. Dit was nu niet zo. Nu had ik een lucide droom van zo'n 2min (voor mijn gevoel).
Het begon ermee toen ik thuis kwam en ik zag op de oprit twee 45km autootjes staan mijn ouders kwamen buiten en zeiden dat ze er een voor mij hadden gekocht en een voor hun zelf. Onze oude renault hadden ze verkocht. Ik wist toen dat dit gewoon niet kon en ik besefte dat ik droomde. Meestal word ik op dit moment wakker, maar nu gebeurde dat niet
Ik vond een hippy bloemetjes patroon leuker staan dacht ik en dit veranderde gelijk, moest toen best lachen. Ik stapte in en wou gewoon wegrijden maar dat deed hij niet, ik vloog ermee weg
![:openmouth:]()
. Ik vloog eventjes in de lucht en zag toen een ontzettend mooie dame die figuurlijk een hengeltje naar me werp, ik sprong uit de 45km auto, maar ze rende weg. ik probeerde toen achter haar aan te rennen, maar het rennen ging in slowmotion
![:confused:]()
. Toen werd ik langzaam wakker.
Het verhaal klinkt heel leuk, maar ik heb wel vaker zulk soort dromen gehad dus ik kan niet met zekerheid zeggen of het ook echt gewerkt heeft. Mijn gevoel zegt dat het wel degelijk verschil maakte. Ik ga het nog eens proberen en kijken of het dan weer zo fijn werkt.
![:)]()