Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik ben nieuw, en weet niet helemaal zeker of ik dit topic mag aanmaken. Maar als iemand het toch weet graag, ik heb vandaag paddo's gekocht. 2 hawaiaanse porties en 1 mexicaanse portie. Maar mijn vraag is hoelang ze nog goed blijven, er staat op de verpakking t/m 12 december, maar is die datum als je totdat de paddo;s niet meer vers zijn? of zijn ze na de 12 gewoon niet meer te eten? Want als ik ze gewoon in het doosje en groentenzakje houd en ik bewaar ze ergens zijn er dan bepaalde stoffen weg en zijn ze dan nog wel goed? bedankt alvast"
"Ik was 15 toen k voor het een paar hijsen nam, echt stoned wask helemaal niet. De eerste keer dat ik stoned was met carnaval vorig jaar, ik had al dronk op dus heb alles uitgekotst. daarna was ik een keer na het schoolfeest weer gaaan blowen en toen was ik op een positieve manier stoned. Daarna kwam nog veel meer. De eerste keren waren het mooist"
"mss was het beter geweest een zak snoep of een zak suiker mee te nemen zodat als je bad tript het effect verzwakt. Als ik jou was geweest had ik de paddo;s ook pas gegeten in het bos zelf op een rustig plekje, mss moest je een paar vrienden meenemen? dan kun je mekaar helpen als iemand bad gaat. goed report jammer dat het bad was TrippyShit zei: Al met al wel intressant reportje. Wat beter op wat puntjes letten vantevoren, de volgende keer Klik om te vergroten..."
"Leeftijd: 17 Opleidingsniveau: 4 havo Thuissituatie: woon bij ouders Hoe ben je in aanmerking gekomen met cannabis? Via verhalen van mensen en via vrienden ben ik er zelf ook in geinteresseerd gaan raken Wat is de reden dat je cannabis gebruikt? het is leuk om het samen te doen met vrienden en het geeft je een heel ontspannen gevoel Zijn er ook andere drugs die je gebruikt? Zo ja, welke? Ja, sinds het paddo verbod zijn het nu alleen nog maar truffels en alcohol. Hoelang gebruik je? Wanneer? Hoe vaak? Ik gebruik nu al bijna een jaar, altijd blow ik bij het uitgaan, voor het slapen gaan of als ik er gewoon zin in heb. Ik blow gemiddeld 2 tot 4 joints per week Hoeveel geld geef je er per week aan uit? Ik koop meestal een hoeveelheid voor meerdere weken en dat ligt dan tussen de 20-50 euro Samen met vrienden of liever alleen? Ligt toe: Liever met vrienden, met vrienden kun je gezellig ouwehoeren en praten. Alleen blowen is fijner als je moe bent. Hoe kom je aan de cannabis i.v.m. je leeftijd? via vrienden of mijn broer haalt het voor me Weet je wat de gevolgen van cannabis zijn? Ja, daar ben ik me bewust van en daardoor ben ik nu ook gestopt met blowen wanneer het niet het goede moment ervoor is. Denk je erover na om er mee te stoppen? Af en toe blowen kan altijd vind ik, maar soms zit ik erover te denken als ik een afspraak heb en ik ben stoned: waar is dit nou voor nodig? Vind jij jezelf afhankelijk van de cannabis? Zo ja, Heb je overwogen om naar een afkickkliniek te gaan? Nee, als ik wil stoppen dan zorg ik er zelf voor. Daar heb ik geen hulp voor nodig. wat afhankelijkheid betreft: ik zal het moeilijker vinden zonder cannabis. Zijn je ouders van je cannabisgebruik op de hoogte? Hoe gaan zij hiermee om? Ja, maatregelen nemen doen ze niet. Als ik er verantwoord mee omga vinden ze het geen probleem. Er zijn echter wel regels dat ik absoluut niet thuis mag blowen of op school. Wat vind jijzelf van cannabis? (Had je het liever helemaal niet gekend? Moeten bijvoorbeeld de coffeeshops sluiten, of juist toegankelijk zijn voor iedereen ongeacht leeftijd? Of dienen er andere maatregelen worden getroffen? Kortom wat vind jij van de wet over cannabis) Ik vind het prima zo, wat ik niet snap mbt het beleid van alcohol is de leeftijdsgrens. Alcohol wat eigenlijk tot harddrug wordt gerekend, mag verkocht worden aan mensen van 16 jaar en ouder. Terwijl je van alcohol de controle over jezelf kunt verliezen en met wiet niet. Dus dan zou ik zeggen 16+ cannabis, 18+ alcohol. Heb je zelf nog wat extra’s te vermelden? Gebruik cannabis op de momenten waarvoor ze bedoeld zijn. Op een avondje gezellig met vrienden, als het mooi weer is. Niet gebruiken op momenten waarvoor het niet bestemd zijn."
"Een voordeel is als je gaat zuipen dat je daar mate in kunt houden. XTC houdt je wel wat langer bezig en je bent denk ik goedkoper uit. Maar als voor alcohol gaat zal ik idd het enkel bij bier of enkel bij sterke drank houden. Als je gaat combineren merk je dat de sterke drank behoorlijk aanslaat. En het is bovendien vaak duurder."
"wil dit wel eens keer gaan proberen maar heb geen ervaring. iemand wel ervaring ermee? Ik hoorde dat als je er heel veel van drinkt dat je kan hallucineren? klopt dit?"
"1. Moet je de truffels fijn snijden als je er thee van wilt maken? ze zijn op zich zelf al best klein namelijk 2. als ik een joint rook direct na het eten van de truffels, mijn truffel trip dan versterken of verzwakken?"
"Ik lees in veel recepten dat je ongeveer 8 gram wiet in een cake moet doen, ik vind dat best veel en ik wil beetje zuinig zijn op mijn wiet. Kan ik ook bakken met ongeveer 3 gram? we zijn met zijn 2en."
"Ik heb paddo;s gedroogd, maar het steeltje is kapot van de kop. Neemt de werking af, of kan ik ze nog steeds opeten? De paddo;s zijn een stuk gekrompen, ze zijn een stuk dunner. Maar dit hoort toch gewoon zo als je ze droogt?"
"je kunt die extra gram altijd kopen voor mocht het te weinig zijn, of als je nog higher wilt worden. Als je niet "out" wilt gaan moet je ook op een goede plek smoken, waar weinig mensen zijn. smokese"