#1
bedankt voor de tips.
Ze liggen in mijn kast te drogen. is dit een goede plek, komt niet in aanraking met zuurstof, het is donker, en de temperatuur schommelt niet. Hoe kan ik zien of ze gedroogd zijn, en als ze gedroogd zijn, kan ik ze dan gewoon in een bak doen en later opeten?
Ze liggen in mijn kast te drogen. is dit een goede plek, komt niet in aanraking met zuurstof, het is donker, en de temperatuur schommelt niet. Hoe kan ik zien of ze gedroogd zijn, en als ze gedroogd zijn, kan ik ze dan gewoon in een bak doen en later opeten?
