Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspaddo's groen

paddo's groen

25 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Die blauwe kleur is psylocibine, dat heeft iedere psychoactieve paddo.
Maar die opmerking van dat als je de schimmel er makkelijk vanaf kan halen dat er dan niets aan de hand is zou ik niet geloven. Een paddo is een schimmel, maar dat betekend niet dat je alle schimmels kan eten. Je kan ook geen beschimmelde boterham eten nadat je de schimmel eraf hebt geschraapt.
o
ootjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik kan gedroogde paddo's kopen, maar ze zijn beschimmeld en blijkbaar groen. zijn deze nog effectief, werken ze nog? en wordt je er ziek van?
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#3
^Tja, daar gaat onze vriend uit komen :rolleyes:

Als je het niet vertrouwt, gewoon niet doen. Dat is een.
Als het stinkt, niet doen.
Als het nat is, niet doen.
Als je het laagje er gemakkelijk af kan krabben dan lijkt mij niets aan de hand.

Tripse!
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als er daadwerkelijk schimmel op zit zou ik ze niet eten..Kan zorgen voor maagklachten of erger. Het kan overigens ook de actieve stof zijn, die blauw/groenig uitslaat als gevolg van oxidatie. Dat kan lijken op schimmel maar is het niet..Kwestie van even bekijken dus.
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je het laagje er gemakkelijk af kan krabben dan lijkt mij niets aan de hand.
Klik om te vergroten...

Daar zou ik niet van uitgaan...Dat je het er af kan krabben betekent niet dat er niks meer in de paddo zit.
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#6
als je het er af kan krabben is het oxidatie.
als het een nat stinkend papzooitje is, is het geen oxidatie.
p
paddobenneLid
01-01-2024, 00:00
#7
schimmel komt los, blauwe kleur van de paddo niet. (blauw niet groen)
dus; met een wattestaafje langs gaan, blijft er iets kleven----> weggooien
blijft er niets kleven-----> let the magic flow.
Maar groen is niet goed hoor.
Droge paddos ruiken een beetje raar maar niet slecht, en je moet een krakje horen als je ze breekt. anders zit er toch nog water in, is niet slecht als je ze direct opeet maar om te bewaren is het niet goed.

frisse groetjes.
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#8
Die blauwe kleur zit genesteld in de paddo zelf hoor, dit is geen laagje ofzo.
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Beste vriend, wie had het over een blauwe kleur :confused:

Als je een punt wil maken, houd het dan relevant..
o
ootjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
maar kan ik ze nog wel eten? hebben ze nog wel effect? dat het mss ongezond is vind ik niet het belangrijkste. Als ze nog maar trippend werken :wink:
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#11
ootje zei:
maar kan ik ze nog wel eten? hebben ze nog wel effect? dat het mss ongezond is vind ik niet het belangrijkste. Als ze nog maar trippend werken :wink:
Klik om te vergroten...

Gast ik denk dat jij beter geen paddo's kan gebruiken met zo'n instelling..........
o
ootjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
phy zei:
ootje zei:
maar kan ik ze nog wel eten? hebben ze nog wel effect? dat het mss ongezond is vind ik niet het belangrijkste. Als ze nog maar trippend werken :wink:
Klik om te vergroten...

Gast ik denk dat jij beter geen paddo's kan gebruiken met zo'n instelling..........
Klik om te vergroten...

zo bedoel ik het niet direct, want paddo's zijn al schimmel dus als ze nog extra beschimmeld raken kan het toch niet veel kwaad?
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#13
Daar zit totaal geen logica in ben ik bang. Zijn ze beschimmeld, gewoon niet eten.
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Er is ook nooit gezegd dat je paddo's nog kan eten als ze beschimmeld zijn.. Maar afgezien van dat.

@Ootje, Paddo's zijn geen speelgoed. Besef dat a.u.b. Respecteer de drug en ga er verantwoord mee om. Of blijf er vanaf.

Als je het al niet gedaan hebt, lees je in.

Mijn advies:
post een foto, of gooi die paddo's weg.

Phy.
o
ootjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
phy zei:
Er is ook nooit gezegd dat je paddo's nog kan eten als ze beschimmeld zijn.. Maar afgezien van dat.

@Ootje, Paddo's zijn geen speelgoed. Besef dat a.u.b. Respecteer de drug en ga er verantwoord mee om. Of blijf er vanaf.

Als je het al niet gedaan hebt, lees je in.

Mijn advies:
post een foto, of gooi die paddo's weg.

Phy.
Klik om te vergroten...

ik weet prima hoe ik ze meot gebruiken, dat is geen punt. Heel wat ervaring en nog nooit bad gegaan. foto maken lukt niet, maar de Mexicaanse zijn zwart met een heel licht groen kleurtje. Is dat nou schimmel of is dat psylocibine? ik heb geprobeerd met nagel maar is niet gelukt eraf te krijgen. dus het is schimmel ben ik bang?
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ok, dan ga ik er vanuit dat je weet wat je doet.

Tja, zonder foto's kan ik niets dan gissen. Psilicybine is het in ieder geval niet. Het zou oxidatie of schimmel kunnen zijn, maar het is mij onduidelijk welke van de twee het is.

Als je ze nog niet gekocht hebt zou ik toch even verder kijken..
m
marky82Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Excuses, mijn enhousiasme is misschien overweldigend. Het is de 1e opbrengst dus dan hoop je dat het lukt 🤣🤣
m
marky82Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Goedenacht, ik ben nieuw hier maar deze topic trok mijn interesse. Ik ben een beetje aan het experimenteren met een psilocyne aurumescens. Nu heb ik de eerste geoogst, waarschijnlijk te vroeg maar ik zag hem onder de kop open gaan.

Nu is mijn vraag, is deze gezond... ik heb er veel over proberen te lezen afgelopen week maar ik ben een beginner....

Bedankt alvast. Marky
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ziet er -op het eerste gezicht- goed uit.
m
marky82Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Casrus zei:
Ziet er -op het eerste gezicht- goed uit.
Klik om te vergroten...
Dat hoopte ik ook, ik heb helaas een kweekset gehaald in amsterdam. Geen instructies in de doos dus heb helaas in het begin niet heel steriel gewerkt. Later door te lezen en verdiepen is het best delicaat. Maar deze kweekset is op zich al een attractie😂😂

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."