Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb aantal dozen Dormicum 10mg liggen, zou t zelfde moeten zijn. Is niet echt bedoelt voor eens serieuze roes, dus je moet er veel van nemen. Ik heb een grote gewenning, maar bij een lage tot medium werking, zou je toch 30-40mg minimaal (om wat te voelen). Ik nam (toen ik nog geen zware gewenning had) eens 70mg, tot ongeveer 20min na inname heb ik herinneringen. daarna niets meer... maar m'n gsm zei alles.. ik had sms'en verstuurd naar vrienden die ik jaren niet gezien had, heel gevoelig, soms 10 sms'en lang WOW wat was dat Dormicum/midazolam is er niet voor gemaakt om te injecteren, zeker niet (niet dat ik zeg dat andere pillen dat wel zijn) maar de grens tussen bijna niets te voelen en helemaal van de kaart zijn is klein. neem een rohypenol dan hé even over oxycotin spuiten. Ik ga het volgende week proberen. Kwaliteit van heroine gaat achteruit, ookal via mn beste connecties. De crisis in Amerika is veel vroeger begonnen maar begint al in EU ook. Dus oxycotin is alternatief voor mensen die chinezen e.d. Mensen die spuiten. Als je niet veel hero gewoon bent, dan zal je er veel effect van hebben (als je 40mg+/tab hebt). Die amerikanen zetten 20mg/spuit, maar waren ook niet veel gewoon. Dus ik ga t ff proberen Sorry voor bump, heb dit "gegoogled)"
"Ik weet dit is een BUMP maar, zijn niet echt serieuze reacties gekomen. Ik ben geen voorstander voor injecties, maar heb er wel veel ervaring mee. Soms na een lange tijd de chinezen, wordt het te hard voor je longen/keel en soms sloeg ik paar dagen over op t injecteren. Chinezen blijft t beste optie dan injecteren. Dit is alleen voor heroineverslaafden, voor anderen raad ik dit NIET aan. Er zijn veel betere opties, waar je veel plezier kan aan hebben. Een jointje met een rohypenol (voor degene die geen ervaring hebben met hero) komt al dichtbij het effect als je t eens wilt ervaren Nu, Ik heb net hetzelfde probleem. De aders, ik heb fouten gemaakt bij het zelfinjecteren, in t begin ging het zo goed, dat ik dacht dat ze onsterfelijk waren. Maar dit is een GROTE fout. Hier is een goede link, dit zal je helpen met: 1) Veilig injecteren 2) zorgen dat je aders niet snel kapotgaan 3) Aders vinden http://www.free-clinic.be/folders/fol_veiliger-spuiten.html Dit heeft me geholpen, om met de beperkte mogelijkheden die ik had, toch te kunnen injecteren. Aan de rotzakken die hier kutcommentaar geven: Denken jullie echt de mensen met dit probleem te helpen? Ik bedoel niet aders te vinden of hoe ze echt wel kunnen injecteren. IMO het is beter dat ze t veilig doen, dan zonder informatie er aan te beginnen! Je mag mij hierover altijd nog vragen stellen via PM, want aan de reacties te zien heeft hier niemand baadt bij. Als je dit google'd, kom je snel op dit topic terecht. Vandaar de bump. Ik ga de negatieve reacties negeren, ook de PM's."
"oxy is bijna tot niet verkrijgbaar. Dan nog een van de zwaarste, HG uit NL (40mg), tja dan is t duur. en kan er moeilijk 10x kopen dan is t mss 4e of 3.5 ja idd is echt een probleem voor me die benzo's. hebben me wel al goed geholpen vroeger. bv afbouwen van 5gr tot 2gr, waar benzo's me heel goed hielpen. nu m'n voorraad slinkt, heb ik de laatste 2 weken alleen maar rohy's gehad. vandaar t weer afbouwwerk zal worden.. maar heb xanax 2mg, zolpidem 10mg, diazepam 10mg , bromazepam 6mg, clonazepam 2mg, lormetazepam 2mg, lorazepam (temesta) 2,5mg, dormicum (heel heftig vanaf 4 tabs +), oxazepam 50mg, binnen gehaald. ze kosten mij minstends 5-10x zo veel als hier in BE 6-8j geleden, maar toen alles digitaal en extra gecontroleerd werd is hier bijna niets meer te verkrijgen. die zooi is slecht, zeg ik op voorhand. maar ik heb ze zelf dus niet liggen, ga dus gecontroleerd afbouwen via goeie vriend van me, zodat ik wanneer ik stop, het goed aanslaat, en dan weer afbouwen. Zo lang ik van die kutshit af ben. Verkloot mn leven alsmaar meer en meer"
"leveldesigner zei: hee, bedankt voor de link. dacht even wat te lezen maar voor ik het wist ben ik 2 uur verder, verloor helemaal de tijd met al die jaren 70 verhalen. kaalkopjes zoeken in de weilanden, toen ik dat las herinnerde ik me opeens dat ik dat ook eens met vrienden heb gedaan zo'n 20 jaar geleden, was het helemaal vergeten! opium heb ik nooit geplukt of zelfs maar naar gezocht, gebruik helaas heroine en dan doet opium me dus niets. Klik om te vergroten... klote he... vraag me af of oxy nog wat zou doen? is toch niet van dezelfde plant, maar t vult ook de opiaat receptor? heb er vlug wat over gelezen maar weet t niet zker.. ook niet gemakkelijk aan te komen"
"Eindelijk, na aantal maanden te zagen aan mn dealer heb ik top hero kunnen regelen éénmalig. Ik ga voor de veiligheid zo weinig info geven, maar ik doe mn best. Mn dealer, die ik 100% vertrouw en hem mij, die geeft onvoorstelbaar veel op voorschot als k mn geld vergeten ben of dergelijke (ik ben geen dealer!!!). Maar ik ben 100% zeker dat hij, samen met zijn dealer, het samenperst. Ze krijgen het in poedervorm, en persen het dan samen. Ik geloofde het eerlijk gezegd niet, ondanks dat hij elke keer dat er nieuwe hero was, allergische plekken had, aantal wonden (letterlijke ELKE keer dat er nieuwe was, ik zag het dus aan de kleur/sterkte enz). Nu, ook omdat ik t niet geloofde, vroeg ik hem die poeder eens mee te nemen voor me. een aantal grammetjes. Het was dus 2.5a3x zo duur. Man man man, ik testte het eerst op zilver, het loopt dus idd vrij normaal, wel iets minder soepel als de andere, maar t loopt toch. (dus niet als t verhaal dat t te dik is) Het brandt wel sneller op. Ik merkte het ZEER snel dat t veel beter spul was. Even daarna zette ik mn eerste shot, ongeveer de 1/3 a 1/2 dan wat ik anders nam en dacht heel ff dat het verkeerd ging lopen. Ik durfde uren en uren erna geen shot meer te zetten! terwijl ik op 1a2 uur tijd gemakkelijk 3, shots kon zetten. Dit was dus the real shit. Ik hoef t trouwens niet meer, te duur en te snel op!"
"Spijtig genoeg moet ik toegeven dat ik dus terug injecteer. Wat dus heel stom is, gelukkig is t pas 2 weken dus ik ga er met proberen te stoppen. Snuiven heb ik aantal x geprobeerd, mss ligt t aan mij, maar ik vind dan chinezen beter. Het is heel stom van me dat ik dit nou doe, want ik had anders 22 juni al een Detox gekregen onder narcose bij Miroya. Dit lijkt DE oplossing voor me. Er is vrij veel info te vinden, mss op www.miroya.be, weet t niet zeker. Anders doe ik wel eens een poging Probleem is, heb heel veel moeite met zelf een injectie te zetten, heel moeilijk om aders te vinden, maar er is ergens wel eentje dat ik vind, dus ik ben een prikbord aan t worden! Denk wel dat t me zal lukken te stoppen met injecteren, gewoon wat meer chinezen en t snuiven nog eens een poging te geven. Ik moet een bloedonderzoek + paar andere vooraleer ik de detox kan laten uitvoeren, maar heb wat angst voor de dokter ivm bloedafname en onbegrip van de huisarts, omdat ik de eerste in zijn 28jr ervaring met een serieuze drugsverslaving! Ik gebruik best 1gr per dag, maar nu zit ik op 4-6gr, wat dus rampzalig is. En kwaliteit is 7.5/10 van mn hero. 03-0.5/spuit Zal hier wel een update geven over t stoppen met injecteren en eventueel de detox"
"thanks voor je reactie. Hmmm, het kan best zijn dat het aan mn methode ligt. Hoewel ik jaren speed/coke gesnoven heb, maar de situatie is ook helemaal anders nu. Heb het ook maar 2x geprobeerd, dus zal het eens onder goede omstandigheden gaan gebruiken, samen met jouw methode! Ja dit lijkt de oplossing voor me! Heb 3x Subexone geprobeerd, wat dus helemaal niet aansloeg voor me. Het grootste voordeel lijkt me dat je die medicijnen kunt nemen, gelijk na je narcose. Dan KAN je gewoon niet meer gaan gebruiken. Of je zou al de implantaat er moeten gaan uitkrabben (ja ik heb er over nagedacht haha)."
"Leveldesigner, Hoeveel mg waren die subexone tabs? Hoeveel nam je per dag, en hoeveel was je gebruik van heroine of methadone voor je begint? En hoeveel uren tussen de laatste dosis heroine/methadon? Deze factorn zijn HEEL belangrijk! Welke medicatie nam je er nog bij om de symptomen te verzachten? Subexone eerste keer was net als jij, hele dag cold turkey enz. De andere keren deed het toch wel iets, maar zeker neit genoeg om t te volharden Dus na 36-48u gaf ik al op omdat de cold turkey niet meer te doen was. Waarom waren de andere 2 keren beter? - heb veel langer gewacht, dus heb me ziek laten worden, zo lang ik t kon uithouden - daarvoor heb ik mn gebruik, voor 10 dagen lang, zo minimaal mogelijk gehouden - de dosis subexone was zeker verdubbelt. Normaal gezien wordt t op gebouwd (in mg) 2 2 4 4 8 8 10 10 8 8 4 4 2 2 , iets in deze aard. maar ik had veel meer nodig, ging zelf eerste dag gelijk al naar 8mg wat toch maximaal is vanwege de symptomen. Ik nam daar ook een reeks andere medicijnen bij voor de krampen/diaree, de pijn in de benen (supergoede medicatie, werkt top), bloeddruk verlager indien nodig, goede pijnstillers en een paar slaappillen. Zonder deze zou ik t niet doen. Maar zeg ff, wat waren jouw omstandigheiden? Welke medicatie nam je er nog bij? gebruik enz.. EDIT zie net je topic, zal daar wel mn antwoorden vinden op deze vragen. mss kunne we nog wat leren v elkaar"
"Dat zal ie wel weten hoor. Ik (probeer toch) spuit OVERAL behalve in de nek. Dus onderarm/bovenarm, pols, hand, hiel, voet, enkel, scheen, kuit, overal waar ik aankan op de benen. Schouders als ik eentje zie. Altijd zorgen dat je geen slagader meehebt, en de juiste stappen volgen (zoals in die link die ik hiervoor gepost heb) kan er eigenlijk weinig fout gebeuren. Nadeel bij mensen zoals ik, een ader vinden, lukt dan wel, maar die exploit ik dan zo hard dat ie ook weer niet meer gaat (na een hele tijd andere plekken te proberen natuurlijk) jA IK WIL EEN INFUUS op^je lul, ja als het echt een grote ader is en zeker GEEN slagader, want moest je in een slagader spuiten, die naar je lul loopt, dan is ie kapot for life geloof me maar.. aaauwww de pijn.. heb t éémaal in mn arm/hand gehad, nog nooit zo dik zien staan 2x zo erg dan verstuiking. Dus in je lul kan t wel."
"genoeg over te vinden als je een wetenschappelijke uitleg wilt weten. Ik weet voor mij waarom ik het niet doe, dat is 3x gebeurd. 1ste keer: aan elleboog(tussen onder/boven arm, handpalm naar boven) ik wist toen niet goed of het nou kwaad kan of hoe je t kan zien als je in een slagader zit (ja je voelt t wel, maar dus bloed loopt dan veel harder in de spuit). Na ong 50% inspuiten voelde ik mn hand branden, heeeeeeel veel pijn dus ik stopt gelijk na 60%+- dus er zat toch wel wat in. Dan begon mn hand tot over mn elleboog volledig rood te zien. Daarna begon mn hand ZO hard op te zwellen dat ik niet goed meer wist of t nou aan de flash of aan mn hand lag, maar had een getuige dus was real shit. Bijna naar de spoed gegaan, dat zag ik niet zitten en ging na een aantal uur toch grotendeels weg. 2 andere keren: pols, voel je gelijk dat t niet goed zit, dus na 10% erin begint t gelijk te branden en staat t erg dik, maar niet zo erg als eerste keer omdat t toen veel meer was. Je slagadar voert t weg naar de lichaamsdelen en zo naar alle bloedvaten, dus er zit dan een kleine hoeveelheid in wat genoeg is om een serieuze reactie te gaan veroorzaken. Heel gevaarlijk!!! hierdoor zijn mensen hun hand kwijt geweest he, real shit"