ik hoop echt dat ze nog een keer in Nederland komen...
The Prodigy
#2
Ik las 't d'r net, en dit is nog wel een groep die ik sowieso live wil zien en als dat gepaard gaat met een vette nieuwe plaat dan kan m'n lol al helemaal niet op http://www.spitsnieuws.nl/archives/vide ... _back.html
#3
vind er niks aan, alleen de clip van smack my bitch up is wel bink :P
#4
ben helemaal weg van ze... ben erg benieuwd wat voor sound ze neer gaan zetten in het komende album...
#5
Ik ken er eigelijk niet veel van. Ik vind voodoo people en smack my bitch up echter wel dikke schijven
#6
Kom maar op, ben benieuwd. Ze hebben tot nu aardig wat gaaf spul uitgebracht.
#7
hoge verwachtingen
#8
geen verwachtingen
#9
ik heb er hoge verwachtingen van, simpel weg omdat ze nog geen 1 slecht album hebben uitgebracht.
vind ze echt te vet en zou ze graag weer live zien.