Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnieuwe album ACDC

nieuwe album ACDC

10 antwoorden
842 weergaven
18-5-2026
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#1
na 2 keren beluisterd:5 vette songs :rock: ,3 mindere songs :confused: en 7 zwakke songs :(
toeval is dat de songs minder of zwak komen zodra de cd vordert(1tonigheid?).
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#2
ACDC, niet mijn muziek. Vriendin van me is er helemaal weg van en ik heb tegen m'n zin in de cd ook gehoord. Ik vond er geen bal aan.
n
nightmareLid
01-01-2024, 00:00
#3
ben enorme fan van AC/DC!
ik vind het wel een mooi album, staan een paar hele goeie nummers op maar inderdaad ook wat mindere. maar vind het gewoon al helemaal geweldig dat ze nog een nieuw album uitbrengen en weer gaan touren. Ze komen in Ahoy en ik ben erbij :hearteyes: :rock: :rockband:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dan heb je het beter gedaan dan ik :)

Ik wilde kaartjes gaan bemachtigen en vergat zaterdag gewoon uit mijn bed te komen :(
n
nightmareLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wacky zei:
Dan heb je het beter gedaan dan ik :)

Ik wilde kaartjes gaan bemachtigen en vergat zaterdag gewoon uit mijn bed te komen :(
Klik om te vergroten...

ik heb drie en een half uur in een digitale wachtrij gezeten. zeeeeeer frustrerend, je zag zo'n laadbalk vollopen en die schoot telkens weer terug als ie bijna vol was :angry: toen kwam ik er eindelijk in en toen waren er alleen nog maar 4e rang kaartjes.. mja ik ben erbij :grin:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#6
nightmare zei:
Wacky zei:
Dan heb je het beter gedaan dan ik :)

Ik wilde kaartjes gaan bemachtigen en vergat zaterdag gewoon uit mijn bed te komen :(
Klik om te vergroten...

ik heb drie en een half uur in een digitale wachtrij gezeten. zeeeeeer frustrerend, je zag zo'n laadbalk vollopen en die schoot telkens weer terug als ie bijna vol was :angry: toen kwam ik er eindelijk in en toen waren er alleen nog maar 4e rang kaartjes.. mja ik ben erbij :grin:
Klik om te vergroten...
toch mag je gelukkig zijn dat erbij kunt zijn hoor ondanks de moeite dat je ervoor gedaan hebt :) ,in belgië treden ze 2 x maal op in het sportpaleis in antwerpen,het eerste concert was na 50 min. uitverkocht en de 2de eveneens..een vriend van mij staat op een wachtlijst,hopelijk kan hij het concert meemaken :beer:
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#7
leuke cd beetje als van ouds
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#8
topic mag verwijderd worden :wink:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#9
als je houd van (ouwere)ac/dc,raad ik je aan om de band ROSE TATOO te kopen of te downloaden :1 ste lp/cd rose tattoo-rose tattoo(197:sunglasses:..is de beste :wave:
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik vind het album een beetje te rustig helaas... :(
ben meer van de "back in black" en "thunderstruck" en "you shook me all night long" enzo...
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#11
Amaranth zei:
Je had 'em ook gewoon dood kunnen laten gaan, hij stond waarschijnlijk toch al niet meer op de eerste pagina, en zeker niet bovenaan :P
Klik om te vergroten...
Buiten dat heb je wel een goede muzieksmaak :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."