Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik voel me de dag na pep gewoon normaal, alleen als ik net wakker wordt zie ik van alles een beetje bewegen, maar dat zal wel kloppen."
"Nee, je serotonine is pas op als heel veel pillen in verschillende dagen achter elkaar gebruikt, maar dat merk je dan wel."
"toen ik 11 was men eerste keer van een joint geteugd maar dit was niet over de longen. Daarna heb ik me er niet echt meer mee bezig gehouden tot me 15e toen had ik samen met een jongen wiet gehaald en ik maar roken roken roken in de volle zon.... daarna was ik zo fucking stoned dat ik dacht nooit meer maarja... daarna kreeg ik intresse in andere dingen dus ging ik maar eens paddo's halen ik had 1 tripreepje gehaald had hem helemaal opgegeten en het enigste wat ik voelde was dat het gras mooier was dan normaal daarna had ik eens een doosje paddos gehaald maar daar ook weinig van gevoeld, toen kwam dus mijn interesse naar lsd maar dat kon ik nergens krijgen, maar mijn zoektocht naar drugs ging door dus ik plande eens xtc te gebruiken we zaten met ze alle bij een jongen thuis en belde een nummer die kerel kwam en had alleen maar speed en dat wou ik eigenlijk ook wel eens proberen ik dat dus gepakt en ik had verkeerd gelezen en had dus 1 bommetje van 1 halve gram gemaakt voor de eerste keer harddrugs nou... die herinnering zal me voor altijd nablijven maar de tocht ging door en ik kon nog een jongen die xtc verkocht hij regelde mij roze toyota die waren wel goed en heb ik een goeie ervaring aan over gehouden daarna begon mij XTC tijdperk en ben ik 1 keer in de week xtc gaan gebruiken dat toch zeker 20 weken lang daarna was de normale xtc weg en had je alleen maar mccp shit daarna had ik een zakje met afvalwiet gekregen en daar begon mijn wiettijdperk door eerst puur door pijpje toen puur door zelfgemaakte waterpijp(met plastic fles) en toen had ik maar eens voor 10€ een fatsoendelijke BONG gekocht 3kwart jaar Flink wiet gerookt tot dat ik eens last van bronchitis kreeg en toen besloot ik maar te stoppen toen kwam lsd in men leven dat vind ik nog altijd het beste Maar hoe ik erin ben gerold... ik vertelde tegen men moeder dat ik xtc had gebruikt en dat het lekker was en ik maakte haar nieuwschierig ze hadden een café en in een café kan je alles krijgen tenminste in dat café En ik ben dus de slechte zoon"
"[youtube]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/G8UgiOuGbgM&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/G8UgiOuGbgM&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/youtube] Ik vroeg me eerst af of dit filmpje nep zou zijn, maar het ziet er toch best wel echt uit. Vooral als je kijkt naar de ogen van de vrouw die het presenteert want die staan ook niet bepaald nuchter maarja, wat vinden jullie hiervan? Nederland corrupt?, best wel"
"Hmmm btw Als jullie niet zien wanneer iemand speed of coke heeft gebruikt zijn jullie wel erg slecht al mogen jullie concluderen dat jullie zo wijs zijn of whatever maar speed is te zien aan de strakke oogjes en coke aan de mooie glanzende oogjes en afentoe een beetje strak ligt er een beetje aan.. en als jullie me nou proberen te overtuigen dat het niet zo is zijn jullie de niet kenners en ik niet fijne use days nog"
"Over 10 jaar zal het me niet verbazen als er kinderen die net op de middelbare school zitten coke gaan uitproberen. Drugs algemeen is te bekend onder de mensheid en zal never meer weggaan, en des te meer mensen het doen des te meer het gaan proberen uit nieuwschierigheid."
"knolselderij zei: je hebt gewoon pech gehad de meeste uitsmijters hadden het gewoon afgepakt en je waarschijnlijk niet naar binnen gelaten Klik om te vergroten... en rara wat de uitsmijters ermee gingen doen"
"Het heeft mij toch van prater naar een observerend persoon veranderd, maar nu is de lsd op en ben ik langzaam weer normaal aan het worden"
"als je het mij vraagt is je coke meer speed want als je al zegt dat je niet kan slapen klopt er al iets niet btw: heb je al eens speed gebruikt?"
"Mijn eigen goeie ervaring met coke was echt flink flink wat door me neus halen(zeker 1 gram) daarna niks meer gepakt er was wel nog nieuwe gekomen toen voelde ik me super down en daarna gaan slapen en sliep meteen"