Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"darnael, complimenten voor het report. Leest lekker weg en erg spannend wat er met J gebeurde. Hoop dat het goed komt met die vriend wiens relatie verbroken werd en met J. Hoop meer van je te lezen"
"Mijn complimenten voor je tripreport, blauw. Ik wens je veel plezier met volgende trips. Net als bovenstaande comments al aangeven, zou ik rustig opbouwen. Volgende trip dus ongeveer 10 gram. Graag lees ik meer reports van je groeten van naturelover PS. ik ben verliefd op je triplocatie, haha"
"Boeiend en herkenbaar verhaal In wat voor setting gaat je volgende 2c-b trip gebeuren? Zelf één keer 2c-b op een feestje buiten gedaan in plaats van in thuissetting. Wat een overload aan prikkels. Ik wist niet hoe ik me erbij moest voelen."
"Blauw, ik heb je report met veel plezier gelezen. Je lijkt me een filosofisch aangelegd persoon en je schrijfstijl is fijn Truffels lijkt me echt wat voor jou. Mijn eerste ervaring hiermee was twee jaar geleden en ik had ook alleen ervaring met wiet en alcohol. Het is echt de wereld door een andere bril bekijken. Een van de meest intense en mooiste momenten van mijn leven was in de piek van mijn eerste truffeltrip Wat betreft tips voor de eerste keer: je hebt volgens mij de juiste instelling te pakken - lees je in over de effecten en bereid je trip goed voor. Een portie van 7,5/10 gram lijkt me prima, maar mijn eerste ervaring was met 15 gram en dat was perfect voor mij en mijn vrienden. Thuis trippen is een prima veilige locatie, maar mijn eerste ervaring was buiten. Dichtbij mijn huis, buiten tussen de bomen, bosjes en bladeren. Dat was echt een magische plek. Het kan dus allemaal, gewoon er met goed vertrouwen ingaan. Denk na over je voorbereiding, wat die ook mag zijn. Veel plezier en ik wens je een mooie en misschien wel leerzame trip. En ik zou het heel leuk vinden om een tripreport te lezen over je ervaring! naturelover"
"Goedenavond! Vandaag is mijn gram Methoxetamine binnengekomen . Aangezien ik morgen vrij ben, ga ik een testje met dit stofje doen. De net tot me genomen hoeveelheid is +-23 mg, nasaal. T: +0.00 Om 23.10 snuif ik mijn twee kleine lijntjes (eerste keer nasale inname). Ik voelde er niks van, geen branderig gevoel of iets anders onaangenaams. T: +0.10 Tien minuten later, liggend op mijn bed, proef ik wel de chemische smaak van het stofje in mijn mond. Niet prettig maar ook niet erg smerig. T: +0.20 Dissociatief gevoel begint vorm te geven. Effect lijkt enigszins op n2o. Concentreren wordt iets moeilijker."
"T: +0.30 Tintelingen in voeten, fijn gevoel. Moeilijk de juiste woorden te vinden om te typen. Wanneer ik snel een andere richting opkijk, voelt dit vreemd. Er lijkt ‘lag’ te zijn tussen de perceptie van zicht en interpretatie van het beeld in de hersenen. Dissociatieve gevoelens lijken langzaam te versterken. Ook voel ik me knus"
"Truffels, 2c-b, ketamine of methoxetamine zou ik aanraden"
"No contest: net als topicstarter ga ik voor Dimethyltryptamine Ik prefereer wel roken ten opzichte van oraal (ayahuasca), denk ik"
"Deze ga ik binnenkort ook zien. Twijfel nog of ik hem ga downloaden of een bezoekje aan de bioscoop doe. Ik ben benieuwd hoe deze - niet de minste :P - regisseur en lead actor een dergelijk chaotische en onfilmbaar verhaal het eraf hebben gebracht."
"TOTAAL van de wereld na hollandia truffels, dikke joint en een boel lachgas patronen. Na elke ballon schiet ik in het oneindigheid en wanneer ik op aarde 'land', heb ik onbeschrijfelijke deja vu's. Ik weet wat mijn vriend gaat zeggen en doen voordat hij het doet en hij van mij Ik tegen mijn tripmaatje: "De enige LOGISCHE verklaring voor dit is dat wij niet echt zijn, maar dat wij een gedachte zijn van iemand anders. Da's de enige logische verklaring""