Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Al jaren tegen allergieën: Desloratadine Metasonfuroaat Did dagelijks: nicotine van leeftijd 12-18 jaar. Daarna salbutamol dagelijks gebruikt. Astma en roken = geen goede combi"
"Het lijkt alsof mijn haar nu sneller droog wordt en daardoor gaat klitten dan voor mijn gebruik. Ook (nog) meer dingen vergeten. Niet handig tijdens MWD opleiding en werk. Verder geen bijzonderheden. Had alleen laatst een slotje van mijn beugel los gebeten"
"@Zeelanddude Hi hoe is het nu? 3 mei is voorbij en dus heb je denk ik je eerste gesprek gehad."
"Allereerst, heel goed van je dat je schrijft! Ik snap de gedachte erachter van dat je iets op de pak wilt hebben. Had ik zelf ook, tot het moment kwam dat ik er echt klaar mee was. Daarvoor was ik er dus niet klaar mee. Toen heb ik ook alles weggegooid. Als ik een moment van zwakte heb en wil gebruiken, helpt iemand in mijn naaste omgeving me eraan herinneren dat ik het niet wil. Ik gebruikte dan ook alleen met mensen in de buurt. En met alcohol op denk ik sneller, ah een lijntje kan weer wel eens. Dan is het fijn als er iemand in de buurt is die me kan helpen herinneren dat ik het niet wil. En herhaald mijn woorden. Ik weet niet hoe lang het duurt eer die gedachten weg gaan. Zal ook wel per persoon verschillen. Een vriend van mij had zich 2 weken binnen opgesloten en zei tegen huisgenoten dat ze hem er niet uit mochten laten, alleen in de tuin. Voor iedereen werkt weer wat anders denk ik. Fijn dat je je weer wat positiever voelt! Leuke dingen doen, (nieuwe)hobby, iets ondernemen, tripjes plannen met vrienden/partner/familie, sporten of andere activiteiten ondernemen. Dat zijn in ieder geval dingen wat bij mij goed werkt. Zeker op lege dagen, dingen ondernemen. En ik denk eraan dat ik me nu veel lekkerder in mijn vel voel, dan toen ik die shit gebruikte. Maar zoals je zegt heb je genoeg bezigheden. Het is je eerder ook gelukt! De aanhouder wint. Groeten uit Zeeland"
"Zeelanddude zei: Dat dus. Ik denk zelf dat een groot deel van mn drugsgebruik over is als ik simpelweg accepteer wie of wat ik ben. Het fijne aan de combo speed/weed is dat ik bijna een compleet ander mens ben. Oftewel, als ik nuchter ben begin ik me pas goed te realiseren dat ik niet helemaal gelijk een ander ben ( of dat gevoel heb ik iig) en ik denk als ik daar vrede mee kan maken, ik een stuk sterker in mn schoenen sta. Klik om te vergroten... Ik denk dat ik je snap. Je lijkt jezelf meer te zijn met speed op. Het is zoals je zegt, jezelf meer omarmen wie je echt bent. En dan zonder speed. Ik denk dat je een introvert persoon bent, waardoor je veel energie kwijt raakt als je met veel (misschien extraverte) mensen omgaat en activiteiten 'moet' doen. Daarbij je waarschijnlijk ook anders gedraagt dan je in werkelijkheid bent. Fijn dat je een aantal vrienden hebt die je accepteren zoals je bent. Die het niet raar vinden als je op de za avond liever gaat sleutelen ipv stappen. Who cares als je dat liever wilt?! Die vrienden heb je nodig en de rest is, vind ik, overbodig. Je bent goed zoals je bent."
"Ik ben het zeer eens met Prison. Gezien je al bij diverse diëtisten bent geweest, zal het wel lastig voor je zijn. Mijn gedachten over voeding: Uit ervaring kan ik je zeggen dat je voeding aanpassen een kwestie van doorzettingsvermogen is. Als je het echt wilt, zal het je ook lukken. Verander je mindset en maak ruimte voor gezonde voeding in je leven ipv ongezonde voeding. Je eet wat je gewend bent en dat zit in je dagelijkse ritme. Zodra je vette snacks vervangt door gezonde voeding, wat je lekker vindt, zal dat je nieuwe nieuwe gewoonte van voeding worden. En daarnaast denk ik dat je jezelf niet moet straffen en ook eens mag genieten van een vette hap. Dan houd je het misschien vol. Ook ik stamp me af en toe vol bij de mac. Een keertje in de week of 2 weken moet kunnen, vind ik. Dan heb je een beloning. Dat kan wel even duren, maar als je de prioriteiten op een rijtje hebt is het zeker mogelijk. Ik weet niet of je zelfstandig woont, maar ik haal nu geen ongezonde dingen in huis. Als je het niet in huis hebt, kan je er ook niet snel naar pakken. Kwa speed: Ben ik het zeker eens met bovenstaande reacties! Het werkt niet."
"Hallo, Ik heb een aantal dingen gelezen en gehoord over pep slikken: - pep droog in een vloeitje doen; - werkt 8-10 uur ipv 4-6 uur met snuiven; - langere piek dan met snuiven; - kan je last krijgen van je maag, maagsteken; - meer in een vloeitje doen dan de dosis die je neemt om te snuiven. Klopt bovenstaande en heeft iemand nog aanvullingen? Daarnaast vroeg ik mij af, hoe gek het ook klinkt, of slikken anders werkt op je lichaam? Ik had namelijk vorig jaar peppillen (grijze domino's, is me verteld dat er 100 mg pep in zat) die erg goed knalde en waarbij ik me tijdens de werking en uitwerking prima voelde. Ik zag er dan ook aardig fresh uit de volgende dag, was dan alleen wat moe. Echter als ik speed snuif, hoe zuiver het ook is, gaat mijn hart de volgende dag als een tierelier. Tijdens de werking klopt m'n hart rustig, normale pupillen. Tijdens de uitwerking grote schotels, hartkloppingen, zie bleek, donkere ogen, rode lippen. Soort geisha Zelfs 20 uur na de laatste lijn klopt m'n hart snel en hard, zeker tijdens lopen, opstaan. Die dag ben ik in zombieland. Ik snap dat dit na effecten zijn, maar vraag me toch af of er verschil is tussen snuiven en slikken. Of het kwam door die pillen of ik heb het goedje nu te vaak gesnoven dat ik daardoor zo'n uitwerking heb. Ik weet het niet. Alvast bedankt voor de reacties!"
"Mesh zei: Heb je je pillen laten testen? Want anders is het vissen wat t is. Ik denk dat het aan de hoeveelheid ligt, bij snuiven neem je 80% op, slikken 40%. Slikken gaat daarnaast geleidelijker dan snuiven met opname door je lichaam. Ik denk dat je normaal gewoon veel snuift waardoor het langer doorwerkt en grotere impact heeft op je lichaam. Wat je over het verschil slikken/snuiven zegt klopt wel. Het blijft hetzelfse stofje, dus veel verschil is er niet. Klik om te vergroten... Dank voor je reactie. Heb ze toen niet laten testen. Is inderdaad dan gissen wat er in zit. Ik had met die pillen net zoveel mg genomen als met snuiven. (Als de inhoud klopt van wat ik had gehoord). Maar dan komt het er dus idd op neer dat ik minder nodig heb met snuiven. ZERO- zei: Huh, peppillen? Klik om te vergroten... Ja die bestaan Waren denk ik vroeger meer op de markt dan tegenwoordig. Bas zei: Bij een smartshop kan je ook capsules halen. Met behulp van een mini trechter kan je die verder vrij makkelijk vullen zodat je weet wat je slikt, als je het nog weegt. Dit is de reden dat ik pep via capsules inneem op feestjes, je krijgt 0 maag steken of buikpijn. Als je kleine bommetjes neemt, meerdere in vloei, dan gaat vloei erg vervelend werken. Het komt niet altijd door de pep (als het puur is)(niet pure pep kan wel vervelend werken) Heb ik zelf eigenlijk nog nooit gehad, bij snuiven of slikken. Maar ik let hier ook niet op, want ik weet dat het hard klopt en ik ga me er ook niet onnodig druk om maken omdat dat de sfeer verpest. Bovendien gebruik ik maandelijks en af en toe wekelijks, dus ik maak me om die reden vrij weinig zorgen om m'n hart. Ja. Qua werking en qua uitwerking. Als je meerdere bommetjes neemt, dan zal het steeds langer en langer gaan duren voordat je nuchter bent. Bij meerdere bommetjes is dit al gauw 24+ uur. Klik om te vergroten... Dank voor je reactie. Ik ga volgende week ondervinden hoe een bommetje zal werken-uitwerken. Danku"
"Thanks voor de reacties! Afgelopen weekend geen benauwdheid ervaren. Rustig geademd en door de buik ipv borst, werkte prima! Dus kan weer lekker doorhalen en easeme zonder een partypooper te moeten zijn."
"Hallo, Na allerlei forums te hebben gelezen, heb ik nog niet gevonden wat ik zocht. Ik wil weten of iemand mijn ervaring herkend. Info vooraf: Vrouw, 26 jaar Speedgebruik: max 1x per maand, 1 avond Hoeveelheid: max 350 mg per keer. Ik weeg het af. Zuiverheid: getest wisselend van 50-60% Voor wassen met aceton: droog lichtgeel, brand erg. Na wassen met aceton: kraakhelder wit en lijkt kwa structuur op meel. Brand niet. Daarna niet nogmaals testen. Toediening: nasaal Voeding tijdens gebruik: water, 1 of 2 bananen, vla, soms sinas, soms AA drink Lichamelijke conditie: astma, vroeger erg, nu amper last van. Beetje benauwd met sport, stof, verf, mist, hitte en airco. Hoef nooit de puffer te gebruiken. Hooikoorts. Sport 3 a 4x per week. Gezonde voeding. Hartslag na eerste inname: 80-90 bpm Hartslag na 6+ uren: 100+ bpm, gedurende 8-12 uur. En verschilt of ik lig of beweeg. Bij liggen: 100-110 bpm, bewegen: 140-160 bpm. Als ik speed gebruik (snuif), dan ervaar ik na 4-5 uur vanaf de eerste lijn een steeds meer toenemende benauwdheid. Het wordt op den duur zo erg dat ik niet meer kan praten door de benauwdheid. Ik ga dan steeds diep inademen. Het kan wel 8 uren duren dat ik mij benauwd voel met pieken en dalen. Ik heb het altijd op den duur benauwd, met en zonder de speed gewassen te hebben. Naar mijn idee komt het door vastzittend slijm. Door speed lijkt het dat ik meer slijm aanmaak. En als ik mijn keel meerdere malen ophaal en hard hoest, lijkt het slijm los te komen en dit op te luchten. Is alleen niet zo gezellig en leuk om te horen. Ben dan namelijk wel een kwartier of langer zoet met niet zulk frisse geluiden produceren. Ik ben benieuwd of iemand hetzelfde ervaart en toevallig ook lichte astma heeft. Ik heb al aan vrienden gevraagd of zij zoiets of hetzelfde ervaren, maar tot op heden heeft niemand zoiets meegemaakt. Groetjes"