Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik werk in de zorg, ook met ladingen medicatie. Heb er absoluut geen moeite mee en krijg er geen trek in. Die trek bewaar ik wel voor als ik daagjes vrij ben."
"Ik ben benieuwd naar al die verhalen. Het topic lijkt me ook bedoelt om je tofste ervaring te delen met je medemens. Dus kom maar op met die verhalen Tenzij er nog zo'n soort topic bestaat."
"Ik lul maar wat zei: Kijk als je interesse hebt en dan een antwoord krijgt van niet doen is altijd bullshit. Lees dat wel vaker op dit forum. Beter iemand informeren dan een dom wegwuivend antwoord. Maar goed nu weer on topic. Mdma is wel de drugs waar de meeste mensen mee zijn begonnen ik was ook rond jou leeftijd. Het beste is Natuurlijk kristaĺen proberen te regelen omdat je nooit weet wat er precies in een pil zit (of je moet ze laten testen) begin met een kleine dosis. En dan kan je altijd meer nemen. De eerste keer zou het beste thuis zijn met goede vrienden want al je geheimen zul je gaan vertellen. Openheid van zaken. Dat is wat de eerste keer met je doet. Veel plezier het is een leuke drugs. Klik om te vergroten... Ik ben het hier helemaal mee eens! Ik heb op mijn 16e ook voor het eerst mdma genomen. Het is aan te raden om een normale dosering te nemen, dus 1 tot 1,5 x je lichaamsgewicht in mg. En inderdaad eerst thuis of bij een vriend thuis doen, zodat je weet wat het is. De eerste keer op een feest kan overweldigend zijn."
"Allereerst, heel goed van je dat je schrijft! Ik snap de gedachte erachter van dat je iets op de pak wilt hebben. Had ik zelf ook, tot het moment kwam dat ik er echt klaar mee was. Daarvoor was ik er dus niet klaar mee. Toen heb ik ook alles weggegooid. Als ik een moment van zwakte heb en wil gebruiken, helpt iemand in mijn naaste omgeving me eraan herinneren dat ik het niet wil. Ik gebruikte dan ook alleen met mensen in de buurt. En met alcohol op denk ik sneller, ah een lijntje kan weer wel eens. Dan is het fijn als er iemand in de buurt is die me kan helpen herinneren dat ik het niet wil. En herhaald mijn woorden. Ik weet niet hoe lang het duurt eer die gedachten weg gaan. Zal ook wel per persoon verschillen. Een vriend van mij had zich 2 weken binnen opgesloten en zei tegen huisgenoten dat ze hem er niet uit mochten laten, alleen in de tuin. Voor iedereen werkt weer wat anders denk ik. Fijn dat je je weer wat positiever voelt! Leuke dingen doen, (nieuwe)hobby, iets ondernemen, tripjes plannen met vrienden/partner/familie, sporten of andere activiteiten ondernemen. Dat zijn in ieder geval dingen wat bij mij goed werkt. Zeker op lege dagen, dingen ondernemen. En ik denk eraan dat ik me nu veel lekkerder in mijn vel voel, dan toen ik die shit gebruikte. Maar zoals je zegt heb je genoeg bezigheden. Het is je eerder ook gelukt! De aanhouder wint. Groeten uit Zeeland"
"Ik ben het zeer eens met Prison. Gezien je al bij diverse diëtisten bent geweest, zal het wel lastig voor je zijn. Mijn gedachten over voeding: Uit ervaring kan ik je zeggen dat je voeding aanpassen een kwestie van doorzettingsvermogen is. Als je het echt wilt, zal het je ook lukken. Verander je mindset en maak ruimte voor gezonde voeding in je leven ipv ongezonde voeding. Je eet wat je gewend bent en dat zit in je dagelijkse ritme. Zodra je vette snacks vervangt door gezonde voeding, wat je lekker vindt, zal dat je nieuwe nieuwe gewoonte van voeding worden. En daarnaast denk ik dat je jezelf niet moet straffen en ook eens mag genieten van een vette hap. Dan houd je het misschien vol. Ook ik stamp me af en toe vol bij de mac. Een keertje in de week of 2 weken moet kunnen, vind ik. Dan heb je een beloning. Dat kan wel even duren, maar als je de prioriteiten op een rijtje hebt is het zeker mogelijk. Ik weet niet of je zelfstandig woont, maar ik haal nu geen ongezonde dingen in huis. Als je het niet in huis hebt, kan je er ook niet snel naar pakken. Kwa speed: Ben ik het zeker eens met bovenstaande reacties! Het werkt niet."
"Hallo, Ik heb een aantal dingen gelezen en gehoord over pep slikken: - pep droog in een vloeitje doen; - werkt 8-10 uur ipv 4-6 uur met snuiven; - langere piek dan met snuiven; - kan je last krijgen van je maag, maagsteken; - meer in een vloeitje doen dan de dosis die je neemt om te snuiven. Klopt bovenstaande en heeft iemand nog aanvullingen? Daarnaast vroeg ik mij af, hoe gek het ook klinkt, of slikken anders werkt op je lichaam? Ik had namelijk vorig jaar peppillen (grijze domino's, is me verteld dat er 100 mg pep in zat) die erg goed knalde en waarbij ik me tijdens de werking en uitwerking prima voelde. Ik zag er dan ook aardig fresh uit de volgende dag, was dan alleen wat moe. Echter als ik speed snuif, hoe zuiver het ook is, gaat mijn hart de volgende dag als een tierelier. Tijdens de werking klopt m'n hart rustig, normale pupillen. Tijdens de uitwerking grote schotels, hartkloppingen, zie bleek, donkere ogen, rode lippen. Soort geisha Zelfs 20 uur na de laatste lijn klopt m'n hart snel en hard, zeker tijdens lopen, opstaan. Die dag ben ik in zombieland. Ik snap dat dit na effecten zijn, maar vraag me toch af of er verschil is tussen snuiven en slikken. Of het kwam door die pillen of ik heb het goedje nu te vaak gesnoven dat ik daardoor zo'n uitwerking heb. Ik weet het niet. Alvast bedankt voor de reacties!"
"Mesh zei: Heb je je pillen laten testen? Want anders is het vissen wat t is. Ik denk dat het aan de hoeveelheid ligt, bij snuiven neem je 80% op, slikken 40%. Slikken gaat daarnaast geleidelijker dan snuiven met opname door je lichaam. Ik denk dat je normaal gewoon veel snuift waardoor het langer doorwerkt en grotere impact heeft op je lichaam. Wat je over het verschil slikken/snuiven zegt klopt wel. Het blijft hetzelfse stofje, dus veel verschil is er niet. Klik om te vergroten... Dank voor je reactie. Heb ze toen niet laten testen. Is inderdaad dan gissen wat er in zit. Ik had met die pillen net zoveel mg genomen als met snuiven. (Als de inhoud klopt van wat ik had gehoord). Maar dan komt het er dus idd op neer dat ik minder nodig heb met snuiven. ZERO- zei: Huh, peppillen? Klik om te vergroten... Ja die bestaan Waren denk ik vroeger meer op de markt dan tegenwoordig. Bas zei: Bij een smartshop kan je ook capsules halen. Met behulp van een mini trechter kan je die verder vrij makkelijk vullen zodat je weet wat je slikt, als je het nog weegt. Dit is de reden dat ik pep via capsules inneem op feestjes, je krijgt 0 maag steken of buikpijn. Als je kleine bommetjes neemt, meerdere in vloei, dan gaat vloei erg vervelend werken. Het komt niet altijd door de pep (als het puur is)(niet pure pep kan wel vervelend werken) Heb ik zelf eigenlijk nog nooit gehad, bij snuiven of slikken. Maar ik let hier ook niet op, want ik weet dat het hard klopt en ik ga me er ook niet onnodig druk om maken omdat dat de sfeer verpest. Bovendien gebruik ik maandelijks en af en toe wekelijks, dus ik maak me om die reden vrij weinig zorgen om m'n hart. Ja. Qua werking en qua uitwerking. Als je meerdere bommetjes neemt, dan zal het steeds langer en langer gaan duren voordat je nuchter bent. Bij meerdere bommetjes is dit al gauw 24+ uur. Klik om te vergroten... Dank voor je reactie. Ik ga volgende week ondervinden hoe een bommetje zal werken-uitwerken. Danku"
"Hoi, Laatst had ik speed gesnoven en was er een raar effect wat ik nog niet eerder had ervaren. Speed Hoeveelheid genomen droog gewogen: 70 mg Zuiverheid getest: 63%. Daarna nog gewassen met aceton en niet meer getest. De pep lag ongeveer 2 weken in de kast, gedroogd in een glazen buisje met een deksel erop. Laatste keer dat ik pep had gebruikt was ongeveer 2 weken geleden. Dit keer gebruikte ik alleen en dat heb ik al vaker gedaan wat goed ging. Effect normaal Helder in mijn hoofd, graag praten, actief. Het fijne pepeffect. Effect die keer Enkele minuten na inname: zwaar gevoel in mijn hoofd, alsof het zou ontploffen. Wat meer energie, warme glow. Daarnaast voelde ik mij duizelig als ik iets ging doen, als ik zat ging het beter. Voelde me raar in mijn lichaam en hoofd, ook totaal niet happy. Ik hoopte dat het snel voorbij zou zijn en dat bleek ook zo te zijn na ongeveer 2 uurtjes. Dus ik had zeker niet het heldere, actieve, blije gevoel wat normaal uren aanhoud. Het was overdag, had prima geslapen, goed gegeten en had een lekker muziekje opgezet. Iemand zo'n ervaring gehad? Of iemand een idee waar het aan kan liggen?"
"Parfumflesje zei: Als het dezelfde pep was die je eerder hebt gebruikt en als het donker en droog bewaard was zal het vast niet aan de pep liggen. Pep kan wel even liggen onder goede omstandigheden. Misschien licht het aan je mindset. Kan gebeuren. Klik om te vergroten... Ja het was inderdaad dezelfde pep, ligt afgesloten droog en donker. Daar kan wel wat inzitten, dan toch onbewust. Volgende ronde weer nieuwe kans. Ben ook wel eens down geweest een uurtje of 2 na inname mdma, terwijl ik dat nog nooit had gehad in de 10 jaar ervaring. Met bijpakken was ik weer helemaal het vrouwtje"
"Thanks voor de reacties! Afgelopen weekend geen benauwdheid ervaren. Rustig geademd en door de buik ipv borst, werkte prima! Dus kan weer lekker doorhalen en easeme zonder een partypooper te moeten zijn."