Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtc report Roze duifjes

Xtc report Roze duifjes

4 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
m
mrrenoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Altijd gezellig als er iemand live zit te knetteren!

Heb wel eens eerder goeie verhalen over roze duifjes gehoord.

Ik ben aan het werk dus ik blijf je wel ff volgen :)
j
jajaxtcLid
01-01-2024, 00:00
#2
De roze duif je kent hem vast wel.. :xtc:

Ik had ze al eerder op maar ow wat zijn die dingen lekker!!
Dus ik dacht tijd voor een reportje :wink:

Om 1uur heb ik een halve genomen, ik begon het naar een half uurtje al flink warm te krijgen, heb toen de verwarming maar een tandje lager gezet :)
na 45 minuten.. krijg ik allemaal tintelingen over me hele lijf :hearteyes:
Ik kreeg ontzettend veel zin om tegen mensen te praten op msn.. die hebben het geweten ook.. haha!! Om 02:00 ben ik even gaan gamen.. dat is iets wat ik altijd doe als ik van de kaart ben... heerlijk wat mensen afknallen in COD MW2.. tintelingen worden steeds erger.. en tering wat is het warm! Nog maar x de verwarming wat lager gezet.

Het is nu 02:15 en begin te gapen.. dat is meestal het teken dat ik op de piek zit :grin:
Eigenlijk is het best moeilijk zon verslag te doen als je van de kaart bent haha!!
Zojuist even een sigaret gerookt... best lekker zon sigaretje.. maar ze zijn bijna op:(
Ik ga nu even kijken of ik een serie kan volgen.. Heroes..

Ik geef zometeen weer even een update van hoe het gaat :)


Edit: 2:36

Pfoeee damn.. wat ga ik hard op een halve :rock:
Ben nu een beetje muziek aan het luisteren.. Sia - I'm just the girl who lost her cocaine blijft een lekker nummer.. beetje Classixs Dj Ganon vs Francois - crazy orcheal (orginal mix)
Heerlijk!! Krijg gewoon zin in eeen feeestje!!! hahahah!!
Helaaas moet ik het met oordopjes in me oor doen :angry: . huisgenootjes liggen te pitten :tearsofjoy:
Zometeen maar even wat gaan doen.. maar wat ik heb geen ideee jullie horen het zo haha :rockband:

Edit: 03:06

mrreno was zo vriendelijk om me gezelschap te houden op msn :)
En ja waar gaat het over op dit tijdstip als je een klinker op hebt.. Juist TOTAAL nergens lekker onzin praten!! haha!!
Zo maar is even filmpjes kijken van KUD.. zoek maar is op youtube je ligt helemaal dubbel ook al heb je niets op haha!! Oja, dit is trouwens ook een leuke Pablo Francisco - Extacy standup comedian! te lachen!! :tearsofjoy:

Lol @ msn gesprek

Ik: Ga is slapen jij :tongueout:
S: Ga jij maar slijpen :P

Ik: Slijpen :confused:
S: slapen hahahaha xD

Ik: haahhaha :P kutje, ik space em :P
S: och wanneer niet :tearsofjoy:

Ik: hahhahaha!!

Tintelingen zijn inmiddels afgelopen.. een 2de halve gaat em niet worden aangezien het alweer best laat begint te worden haha!!
Zometeen nog maar even wat mensen afknallen in Cod Mw2 hihi :smilingimp:

Edit: 03:44

Hij begint nu langzaam uit te werken.. heb het nog wel ontzettend warm..
Ben nog heerlijk aan het msnen.. gamen was er niet meer van gekomen haha!!
Relaxt muziekje op, en msn prima :)

Mensen ik stop er mee :) ga zo maar is proberen te pitten :)

Ik hoor wel wat jullier er van vonden haha!!


Grtz een duif! :tearsofjoy:
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#3
jajaxtc zei:
Om 14:00 ben ik even gaan gamen.. dat is iets wat ik altijd doe als ik van de kaart ben... heerlijk wat mensen afknallen in COD MW2..
Klik om te vergroten...

Tja liefde voor haat...dat kan ook natuurlijk :rolleyes:

En je bent al zolang bezig? In je eentje? Vind je niet een beetje zonde van pillen- en serotonine voorraad?


maarja,
mrreno zei:
Altijd gezellig als er iemand live zit te knetteren!
Klik om te vergroten...

Inderdaad :beer:

(mag uiteindelijk wel naar tripreports afdeling denk ik zo)
j
jajaxtcLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nathaniel zei:
jajaxtc zei:
Om 14:00 ben ik even gaan gamen.. dat is iets wat ik altijd doe als ik van de kaart ben... heerlijk wat mensen afknallen in COD MW2..
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

En je bent al zolang bezig? In je eentje? Vind je niet een beetje zonde van pillen- en serotonine voorraad?
Klik om te vergroten...

Ooop die 14:00 klopt niet haha, moest zijn 02:00 hihi.. foutje :P
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Op verzoek van de ts naar de tripreports verplaatst...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."