Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsconcerta en speed

concerta en speed

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nog niet zo lang geleden is er ADHD vastgesteld bij mij. Nu pak ik dus concerta, wel de laagste dosis, het maakt me niet echt kalmer, maar kan me wel concentreren eens ik bezig ben. Nu snoof ik dit weekend en had vrij laat mn concerta gepakt. Kan het dat deze 2 een versterkend effect hebben. Zaterdag 7 uur gesnoven en zondagmiddig was'k van ene op andere moment doodmoe en viel na 2 min in slaap, 2 uurtjes later word'k wakker en ben terug zo fit als iets :confused:
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Niemand hier ervaring mee van concerta/ritaline/relatine , .. te combineren met speed :confused:
m
monstaarhitzLid
01-01-2024, 00:00
#3
heb dit ook gehad met concerta, was nog niet mn systeem uit en ging aan de S
werd moe, wazig, duizelig, kon me op nix meer concentreren, kreeg een 2tal uurtjes later een paniekaanval met zware hartkloppingen, heb de nacht nix meer geslapen.
Heb er op dat moment redelijk genoeg van gekregen...
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#4
hmm klinkt niet zo bevorderlijk :tongueout:
daarnet een lat gedaan en nu geen last van gehad. Alleen ervaar je dit wel anders. Nu is concerta nzo een afgeleide amfetamine en aangezien je dit elke dag neemt, treed er gewenning op ? betekent dit dan ook dat er gewenning optreed voor speed door de concerta of staat dit er los van.
M
Mr. DecayLid
01-01-2024, 00:00
#5
Volgens mij versterkt het mekaar inderdaad wel, ik krijg donderdag pas voor het eerst die concerta maar merkte bijvoorbeeld dat ik van speed heel scherp werd, rustiger in mijn hoofd enzo en veel meer "bij de les".. Dat is ook een kenmerk van adhders op speed..
Grtz
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ondertussen al 48 huur wakker. En dag ervoor had'k ook een nacht overslagen. 'k begin zo beestjes te zien te huren, dingen bewegen. heb tch maar slaap nodig :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."