#1
hela pepkoppen! Ken je dat gevoel, dat als je strak dat het lijkt alsof iedereen aan je zit te trekken... of in de gaten houdt..? Wil weten met wie je gebeld heb en als je ff een boodschapje moet halen in de stad, dat ze dan PersEE mee moeten..
Je heb niet gewoon ff de tijd om op te gaan in je eigen twEAk.. Daar ken ik zo chagerijnig van Wo9rden.. ken je dat?
XXX![:smilingimp:]()
Met de feestffabriek: Alles komt goe![]()
XXX

