Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"puur vind ik veel lekkerder, maar wat is dat nou dat ik soms erg last krijg van mijn keel dat het zo erg kriebelt dat je iets moet drinken. komt dat doordat je dan teveel in 1 keer inademt ???"
"Osi` zei: mmn zei: puur vind ik veel lekkerder, maar wat is dat nou dat ik soms erg last krijg van mijn keel dat het zo erg kriebelt dat je iets moet drinken. komt dat doordat je dan teveel in 1 keer inademt ??? Klik om te vergroten... Omdat puur roken heel scherp aankomt voor je keel. Tabak verminderd dat juist En da's ook waarom ik da ook met tabak rook, en toch proef ik de wiet nog! Klik om te vergroten... oh oke thanks maarja de smaak van puur blijft toch lekkerder haha"
"mijn eerste keer had ik wat wietCappuccino gemaakt dus ik drinken terwijl mijn ouders weg waren, omdat ze mijn opa en oma op gingen halen om naar de diploma uitreiking van mij te gaan. ik voel dus eerst helemaal niks dus ik ga de hond uitlaten en kom terug en denk opeens wat heb ik een zin om smak op te bakken lekker vet en dan nog majonaise en kaas erover toen begon het dus te gaan werken. ik zit echt te vreten als een gek en mijn ouders komen nu binnen met mijn opa en oma en ik ga rustig door en zie opeens dat mijn vinger helemaal rood was had ik met de kaasschaaf een stukje vel van mijn vinger afgesneden het werd toen heel even zwart voor mijn ogen en dacht overdrijf niet zo dus ik eet het rustig op. het was nu duidelijk dat het goed begon in te kicken dus ik met mijn gare kop naar de diploma uitreiking en ik zit op zo;n bank en opeens lijkt het steeds alsof mijn spullen uit mijn zak glijden dus mijn naam werd omgeroepen en iedereen zegt ga dan (naam) dus ik ooh moet ik :P gelukkig moest ik alleen mijn handtekening zetten en zelfs dat ging moeilijk dus nu staat mijn handtekening heel verrot op mijn diploma"
"die stukjes (korreltjes) zijn bij mij gewoon niet opgelost Noah hoor vaak heb ik 2 a 3 stukjes per 500 ml dus dat is wel te doen"
"Heel irritant probleem ken het heb ook nog steeds geen vervanger kunnen vinden en GBL online vinden is niet meer te doen heb zelf al phenibut en hoge doseringen baclofen geprobeerd. Tuurlijk Ik voelde wel dar het de gaba-b receptor raakt maar niet in verhouding. Nouja ik blijf verder zoeken"
"Ik probeer de laatste tijd wat producten uit mbt tot GBH en heb nou gevonden dat iboga root dus niet eens de root bark al genoeg helpt om de tollerantie in 1 dag te herstellen naar de 0 grens ik nam een paar dagen geleden 15 gram ibogo root in verdeeld over 7 uur en de volgende dag had ik al genoeg aan 1,5 ml GBL wat normaal al 3ml is"
"Waarom gebruik je GHB?"
"waar en hoe doen jullie de GHB in je drankje als het in de club niet super druk is"
"Flugeltje zei: Overal, maar altijd wel zo onopvallend mogelijk. Ik ga er niet voor naar de wc lopen.... anders kan ik elk uur gaan, dat is ook niet de bedoeling Klik om te vergroten... nee ik doe het normaal gewoon als ik tussen de mensen sta, maar ik kom ook wel eens ik een disco waar het niet zo druk is. dan is het best wel vreemd als ik een buisje in mijn drinken leeg. maarja dan open ik voortaan gewoon het buisje in mijn zak met 1 hand en gooi het er gewoon snel in terwijl ik mijn glas laag hou bij mijn broekzak"
"puur, als ik ze thuis draai want ik rook niet dus heb ook geen tabak, met vrienden gaat er altijd wel wat tabak doorheen"