Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskwartje gelijk aan half

kwartje gelijk aan half

12 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DR. SosaLid
01-01-2024, 00:00
#1
toch bedankt dit is dus het probleem de zegels waren niet getest. hij zei dat het shivas ware ma hij kan mij wijsmake wat hij zelf wilt.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ligt eraan hoe sterk je zegels zijn, een halfje is in de regel gewoon 2x zo sterk; ik heb van halve zegels altijd gewoon wel visuals en een normale 10 uur durende trip, een kwart heb ik nooit genomen, maar ik kan me zo voor stellen dat je van een halve zeker wel effect zou hebben tenzij je gewoon heeele slechte zegels hebt.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Die zouden meestal rond de 100 ug moeten zijn (hoeft natuurlijk niet, maar is waarschijnlijk), en dan is het logisch dat je van een kwart neit zo veel voelt, dat is maar 25 ug, een beetje de grenswaarde om uberhaubt iets te merken. 50 ug echter geeft in de regel meestal wel gewoon effect, dus probeer gewoon een halve zou ik zeggen.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dosis maakt uit, maar set en setting zijn belangrijker voor je ervaring.

Zeker voor het goed of slecht zijn van de ervaring is dat veel belangrijker dan de dosis. Als je niet goed druft, zorg dan dus dat dat goed geregeld is, daar heb je veel meer aan dan met kwartjes prutsen.
D
DR. SosaLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb 2 dagen geleden een kwartje lsd gebruikt maar had alleen body load kan ik dit vergelijken met een halfje of is dit toch een groot verschil
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#6
gewoon voor zorgen dat je gaat paniekeren. Dan zal dat kwartje plots wel heel intens worden :P
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja kweet het wel, sarcasme komt niet over als je't typt. Je moest er zo'n "wink wink" bij denken.
Maar toegeven, op een moment dat je een klein beetje begint te freaken wordt je trip wel ineens harder, toch?
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ehhh wtf?
m
magicwassoLid
01-01-2024, 00:00
#9
takala zei:
ja kweet het wel, sarcasme komt niet over als je't typt. Je moest er zo'n "wink wink" bij denken.
Maar toegeven, op een moment dat je een klein beetje begint te freaken wordt je trip wel ineens harder, toch?
Klik om te vergroten...

bij mij wel
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#10
aaaaahaa! Ik wist het!!! :mrgreen:
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#11
magicwasso zei:
takala zei:
ja kweet het wel, sarcasme komt niet over als je't typt. Je moest er zo'n "wink wink" bij denken.
Maar toegeven, op een moment dat je een klein beetje begint te freaken wordt je trip wel ineens harder, toch?
Klik om te vergroten...

bij mij wel
Klik om te vergroten...

en veel minder aangenaam...
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#12
DR. Sosa zei:
toch bedankt dit is dus het probleem de zegels waren niet getest. hij zei dat het shivas ware ma hij kan mij wijsmake wat hij zelf wilt.
Klik om te vergroten...

heb je niks wijsgemaakt. ze zijn werkelijk 100 mics. ze zijn getest. dus jij hebt 25 mics genomen. zoals ik u al eerder had gezegd, mja als je me niet geloofd :confused:
m
misjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb op het gebied van lsd 1x een kwart genomen en 1x een halfje.
Weet niet precies in hoeverre de dosering &shit verschilde, maar dat halfje was wel minstens 2x zo heftig!!
Alles om me heen was veel meer in beweging en ontspannender dan de eerste keer. bodyload was ook veel zwaarder, had echt geen zin om op te staan ed..
Terwijl bij dat kwartje ik gewoon de hele tijd aan het heen en weer lopen was. Verder moest ik me echt concentreren op dingen wilde ik er echt op trippen.
Planten waren mooi, de lucht was mooi, ik was mooi en kon niet stoppen met lachen, maar dat was het wel.
Mja zoals ik al zei, ik wist nauwelijks wat ik nam dus mijn verhaal hoeft niet representatief te zijn voor alle kwartjes en halfjes :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."