Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ket met andere psychedelics is zowieso wel heftig. met acid kan vrij insane zijn"
"LiquidFantasy zei: ik heb gisteren 3 trippies gekocht van een dealer in amsterdam, ze zien er echter nogal dik uit, net kartonnetjes. en ze zijn wat groter dan normale zegels. [/i] Klik om te vergroten... wat voor afbeelding staat erop? wat bedoel je met: groter dan normale zegels? hoe groot zijn ze dan ongeveer?"
"domme marketing naam. zal ws wel iets van 4-methylaminorex zijn?"
"ghb kan je uitsluiten, want het is sterk hygroscopisch dus niet in pillen te verwerken. keta is duurder dan mdma, lijkt me dus ook niet. (keta met mdma werkt trouwens heel goed). meer common is (meth-)amphetamine erbij, en tegenwoordig zijn er ook mcpp pillen op de markt (haaitjes, regenboogjes). maar je weet het alleen zeker als je het test. post results ook even @ pillreports.com pls."
"Tekyesss zei: Hmmm, is het erg verslavend? Omdat er gezegt word; het is het verslavendste tripmiddel. Ik weet niet of het waar is, het word gezegt, en ik weet; je moet niet alles geloven wat gezegt word :P. Maar kan je (snel) een bad-trip krijgen? Dat is 1 van de weinige dingen waar ik bang voor ben. En nog een extra vraagje, welk effect is sterker; een beetje snuiven, of spuiten? Waar krijg je de gaafste mooiste trip van? Ervaringen? Zo ja, deel maar haha Klik om te vergroten... het kan wel verslavend werken, dit zie ik wel aan mijn omgeving. bad gaan doe je niet zo snel omdat ketamine je gevoel aardig verdooft, het boeit je allemaal wat minder."
"amphetamine is erg stabiel, vriezer lijkt me niet echt nodig. als je het in de vriezer bewaart pas dan op voor water/ijs wat erbij kan komen,."
"zeer onverantwoordelijk wat je met je buurman doet, het is geen labrat! GHB kan een heel stimulerend effect hebben, vaak is het ook zo dat mensen erg actief worden vlak voordat ze out gaan."
"flashkop zei: Die serotine is idd op na een a twee dagen, hangt er van af hoeveel je neemt in de weekend, maar na 1 week is die bij mij toch altijd weer genoeg trug op peil hoor, het duurt heus geen drie maanden voor je hersenen om alle serotine terug op peil te krijgen... Klik om te vergroten... serotonine raakt nooit op, anders ben je dood."
"je serotonine is nooit op, of je bent dood."
"http://www.erowid.org/chemicals/ketamin ... ting.shtml http://www.erowid.org/chemicals/ghb/ghb_testing.shtml"