Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsniet meer weten wat je doet

niet meer weten wat je doet

27 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
w
wappieLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo ik en mijn vriendin gebruiken af en toe xtc gemiddeld 1x per maand verder gebruiken wij niks.
nou hadden we dit weekend nieuwe pillen gekregen oktjes rooie misschien kent iemand ze, nou gebruik ik gemiddeld 3 a 4 pillen op een avond en mij vriendin 5.
maar met deze pillen zijn we er de dag ernaar achter gekomen dat we met ons beiden 20 pillen hebben geslikt.
en dat kunnen we ons niet begrijpen want na de 4 de pil weten we niet meer wanneer we die andere hebben geslikt. kan het zou zijn dat je zo vaag bent dat je dus niet meer weet wat je doet. wat we anders wel hadden. wel vaag maar we wisten nog wel we deden.
we zijn hier namelijk nog al erg van geschrokken.

alvast bedankt.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#2
LoL wat een maf verhaaldje, hoe weet je zo zeker dat je ze allemaal geslikt hebt misschien heb je de helft wel op de grond laten vallen...
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#3
GabberSnoePie zei:
LoL wat een maf verhaaldje, hoe weet je zo zeker dat je ze allemaal geslikt hebt misschien heb je de helft wel op de grond laten vallen...
Klik om te vergroten...
idd ooit al aan gedacht dat je soms dingen kan kwijt geraken
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Psykaholik zei:
GabberSnoePie zei:
LoL wat een maf verhaaldje, hoe weet je zo zeker dat je ze allemaal geslikt hebt misschien heb je de helft wel op de grond laten vallen...
Klik om te vergroten...
idd ooit al aan gedacht dat je soms dingen kan kwijt geraken
Klik om te vergroten...

ja of je deeld ze spontaan uit :confused:
w
wappieLid
01-01-2024, 00:00
#5
nee echt wij weten 100% dat er 20 pillen op zijn alles nagezocht tot aan de prullebak aan toe we hadden er 40 en nu nog maar 20.
en we hadden echt niet in de gaten dat we er niet meer bij waren, we zijn gewoon op bed gegaan nog gepraat alleen toen de pillen insloegen zijn we ongeveer een uurtje van de kaart geweest ,
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#6
ben je de hele tijd binnen geweest daN? je kan ze overal neergegooit hebben t lijkt me sterk dat je alles hebt geslikt, dat zou je echt wel moeten herrineren en voelen de dag erna :P

kortom je kan die pille overal neergegooit hebben of uit t zakkie laten vallen...

je zal t' nooit weten :P leuk hé xtc :mrgreen:
w
wappieLid
01-01-2024, 00:00
#7
en het was gewoon bij ons thuis en er is niemand langs geweest.
maar wij dachten zo als je zoveel hebt geslikt dat het erg gevaarlijk kan zijn of die pillen zijn gewoon troep want 10 per persoon nou volgens mij ben je dan helemaal out of zie ik dat verkeerd.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#8
van 10 pillen ben je niet meteen out hoor.... na een bepaalde dosis (mg mdma)(bij elk persoon verschillend). Is de serotonine volledig verbruikt
veel bijslikke is daarom nutteloos, alleen t amphetamine effect word volgens mij heftigger :confused:
w
wappieLid
01-01-2024, 00:00
#9
oke nou ja volgende keer maar een beetje voorzichtiger maar niet meer als 10 pillen in huis 5 voor ieder lijkt toch een beetje verstandiger.
bedankt voor jullie reacties.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#10
GabberSnoePie zei:
van 10 pillen ben je niet meteen out hoor.... na een bepaalde dosis (mg mdma)(bij elk persoon verschillend). Is de serotonine volledig verbruikt
veel bijslikke is daarom nutteloos, alleen t amphetamine effect word volgens mij heftigger :confused:
Klik om te vergroten...
van 10 KUTpillen ga je idd niet out.
en gelijk hier nog gezegd is als je 10 pillen hebt geslikt dan voel je het zeker en vast de dag erna het wel.
w
wappieLid
01-01-2024, 00:00
#11
klopt is nu maandag en ik voel nog steeds lusteloos en doodmoe eet eindelijk weer een beetje .
maar goed we zijn er wel erg van geschrokken. doen het niet weer zo.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#12
wappie zei:
klopt is nu maandag en ik voel nog steeds lusteloos en doodmoe eet eindelijk weer een beetje .
maar goed we zijn er wel erg van geschrokken. doen het niet weer zo.
Klik om te vergroten...
heb het vroeger ook wel al gedaan hoor.
maar dan heb je gewoon geen pillen van goede kwaliteit gehad.
maar vind het echt niet meer fijn voor veel drugs te pakken.
pillen pak ik zowiezo al bijna nooit meer en als ik het pak dan pak ik echt niet veel meer.
speed is een ander verhaal maar dan pak ik ook wel geen grote dosissen.
alleen met trippen vind ik het fijn voor genoeg te pakken, hoe groter de chaos hoe beter da het is. :P
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Psykaholik zei:
GabberSnoePie zei:
van 10 pillen ben je niet meteen out hoor.... na een bepaalde dosis (mg mdma)(bij elk persoon verschillend). Is de serotonine volledig verbruikt
veel bijslikke is daarom nutteloos, alleen t amphetamine effect word volgens mij heftigger :confused:
Klik om te vergroten...
van 10 KUTpillen ga je idd niet out.
en gelijk hier nog gezegd is als je 10 pillen hebt geslikt dan voel je het zeker en vast de dag erna het wel.
Klik om te vergroten...

waarom blijf jij dat altijd volhouden heb je nog nooit eerder iemand 10 goeie pille zien weg werken dan?? :confused:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#14
GabberSnoePie zei:
Psykaholik zei:
GabberSnoePie zei:
van 10 pillen ben je niet meteen out hoor.... na een bepaalde dosis (mg mdma)(bij elk persoon verschillend). Is de serotonine volledig verbruikt
veel bijslikke is daarom nutteloos, alleen t amphetamine effect word volgens mij heftigger :confused:
Klik om te vergroten...
van 10 KUTpillen ga je idd niet out.
en gelijk hier nog gezegd is als je 10 pillen hebt geslikt dan voel je het zeker en vast de dag erna het wel.
Klik om te vergroten...

waarom blijf jij dat altijd volhouden heb je nog nooit eerder iemand 10 goeie pille zien weg werken dan?? :confused:
Klik om te vergroten...
jawel slechte
heb het vroeger zelf ook gedaan maar dat waren geen goede pillen.
als het goei pillen zijn pak je er echt geen 10 NO FUCKING WAY
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#15
hahahah doe normaal mensen rond jou doen het dan blijkbaar niet vaak of hebben geen tollerantie, ken hier ook iemand die 16 pillen van 110mg heeft weg geslikt, die gast heeft al zovaak aan de pillen gezeten dat hij er alleen nog maar een beetje wazig van word terwijl ik van 2 sta te stuiken :xtc:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#16
GabberSnoePie zei:
hahahah doe normaal mensen rond jou doen het dan blijkbaar niet vaak of hebben geen tollerantie, ken hier ook iemand die 16 pillen van 110mg heeft weg geslikt, die gast heeft al zovaak aan de pillen gezeten dat hij er alleen nog maar een beetje wazig van word terwijl ik van 2 sta te stuiken :xtc:
Klik om te vergroten...
ik ken ook mensen die iedere vrijdag en zaterdagavond pillen zitten te vreten.
en die vlindertjes die wij hier pas hebben gehad daar at hij er nog geen 4 van op een avond en hij was fel aan het flippen.
daar eet die kerel der geen 10 van op en daar ben ik nu wel eens heel zeker van.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#17
Psykaholik zei:
GabberSnoePie zei:
hahahah doe normaal mensen rond jou doen het dan blijkbaar niet vaak of hebben geen tollerantie, ken hier ook iemand die 16 pillen van 110mg heeft weg geslikt, die gast heeft al zovaak aan de pillen gezeten dat hij er alleen nog maar een beetje wazig van word terwijl ik van 2 sta te stuiken :xtc:
Klik om te vergroten...
ik ken ook mensen die iedere vrijdag en zaterdagavond pillen zitten te vreten.
en die vlindertjes die wij hier pas hebben gehad daar at hij er nog geen 4 van op een avond en hij was fel aan het flippen.
daar eet die kerel der geen 10 van op en daar ben ik nu wel eens heel zeker van.
Klik om te vergroten...

je kent toch best die visjes bijvoorbeeld of die witte mishus met zon kruis erop, ik heb er iemand al eens meer dan tien zien pakken, en die zelfde persoon ging van 2 la costes even hard, heb ze zelf niet gezien maar van gehoord..... een vriend van me had een afgebroken stukje ( ongeveer 1/16 ofzo gepakt ), en ging al hard.

Maar, nu het toch gaat over dat je lichaam maar een bepaald aantal serotonine kan maken, weet iemand misschien wat het gemiddelde is na hoeveel mg mdma je serotonine op is en je niks meer voelt van bijpakken? En ben je dan niet zo ver weg dat je echt niet meer weet wat je doet
m
mindLid
01-01-2024, 00:00
#18
je serotonine is nooit op, of je bent dood.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#19
Psykaholik zei:
GabberSnoePie zei:
Psykaholik zei:
GabberSnoePie zei:
van 10 pillen ben je niet meteen out hoor.... na een bepaalde dosis (mg mdma)(bij elk persoon verschillend). Is de serotonine volledig verbruikt
veel bijslikke is daarom nutteloos, alleen t amphetamine effect word volgens mij heftigger :confused:
Klik om te vergroten...
van 10 KUTpillen ga je idd niet out.
en gelijk hier nog gezegd is als je 10 pillen hebt geslikt dan voel je het zeker en vast de dag erna het wel.
Klik om te vergroten...

waarom blijf jij dat altijd volhouden heb je nog nooit eerder iemand 10 goeie pille zien weg werken dan?? :confused:
Klik om te vergroten...
jawel slechte
heb het vroeger zelf ook gedaan maar dat waren geen goede pillen.
als het goei pillen zijn pak je er echt geen 10 NO FUCKING WAY
Klik om te vergroten...

Iemand die ik ken vreet er zo 16 weg. :rolleyes:



Ontopic; Leuke pilletjes zo te zien, ik wil ze ook proeven. :honger:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb wel eens van mensen gehoord die er 25 wegvraten...wat the fuck boeit het nou.
Die lui hebben er 10 per persoon gegeten waar ze niets meer van weten..dat vind ik ziek genoeg. Je kan ook wel een black-out krijgen van XTC natuurlijk. Ik weet van mijn eerste en enige keer XTC ook niet alles meer...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."