Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nice report! salvia heeft me nooit zo aangetrokken, maar als ik dat zo lees, wil ik het wel een keer proberen"
"adhd spul"
"hoi lake, ik kan je verzekeren dat meth in nederland te vinden is."
"ik vul meestal een hele bullit, en heb dan nog 4 lijnen over bij een gram."
"ah ok verschilt het heel erg per persoon of is het standaard zo met speed? en is het gewoon puur de behoefte om te praten, of om ook echt gesprekken te voeren die ergens over gaan?"
"hey, is het net zoals met mdma en lsd dat je erg de behoefte hebt om met mensen te praten?"
"heel af en toe... vind speed niet zo heel tof..... MDMA power!:P:P"
"hmmz dan nog, hij geeft aan dat die het wel wil, en heeft het toch al een maandje volgehouden.... nu blijven doorzetten, succes!"
"ik ken mensen die aan een speedverslaving hebben gezeten. ja, het is heel erg."
"speed werkt niet in neus spray. mdma wel volgens mij."