^ pcies drugs is voor feesten of een langzame suicide, gebruik geen pep omdat je niet sterk op je benen kunt staan geen pep omdat je je klote voelt en geen pep wanneer je je klote voelt, dan wordt het namelijk erg aanlokkelijk.
Erg vervelend wat er is gebeurd voor je, een poos geleden je moeder kwijt geraakt en nu is het net uit met je "geliefde".
Praten, jezelf verkennen en verwerken is nu het doel waar je je aan moet houden dus even geen drugs zou ik zeggen.
Mentale gedeelte vraag je af hoe je nu bent en waar je nu in het leven staat, vraag jezelf ook er in het verleden is gebeurd waardoor je nu zo bent zoals nu, vervolgens bedenk je een nieuw doel op basis van het verleden, heden en de toekomst, hierdoor leer je jezelf goed kennen, waardoor je makkelijker met mentale problemen aan de slag kunt en de bron ervan zal vinden.
De lichamelijke klachten heb ik ook gehad, niet door speed gebruiken maar eerder door blowen, pijn in je longen betekent of lichte schade uitputting van de longen (hoesten, huilen) of een opkomende vrij normale long ontsteking.
hiermee kan ik je dus niet echt helpen.
ook heb ik eerder vaak gehad dat ik het idee had dat mijn ademhaling niet goed was en dat ik niet genoeg inademde, ben er uiteindelijk achtergekomen dat het neit echt was maar omdat je erop let wordt het ademhalen geen automatisme, dit had ik alleen in een roes van thc.
Ik wens je veel succes en sterkte.
iedereen verdiend eht om gellukkig en gezond te zijn, lees mijn onderschrift maar eens, jij hebt de touwtjes in handen
Groetjes