Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscodeine en constipatie

codeine en constipatie

13 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#1
en komen ze dr niet uit neem je toch gewoon een klisma ofzo

:wave:
m
milfhunterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi
Enkele dagen geleden heb ik vijf dagen na elkaar recreatief codeine gebruikt. Ik kon zes dagen geen drol leggen. Op zich had ik daar geen last van, alleen vraag ik me af waar dat dan wel naartoe gaat. Want het was absoluut niet zo dat ik na die periode een drol legde die zes keer zo groot was als anders.
En ja, ik heb toch behoorlijk veel gegeten.

Alvast bedankt!
(en mijn excuses mocht deze vraag je je ongemakkelijk laten voelen :P )
*
*.exeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Die verdampt intern en daar ga je poep van praten, niks bijzonders op zich.
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#4
eigenlijk blijft dat kleven in gedeelten van je 12vingerige dikke en dunne darm, die daardoor hun peristaltische bewegingen niet meer goed uit kunnen voeren.

Daardoor blijft al die stront die je produceert in halffabrikaatvorm, dun of zelfs rockhard, vastzitten in je darm, meestal niet je endeldarm, omdat die overduidelijk door 1 of andere voorgebonden milf is volgestopt.

Het gevolg mode duidelijk zijn :) Of het gaat omhoog of ragt zich recht naar voren, in jouw geval maakt dat weinig uit, je praat dan idd gewoon poep :sunglasses:

:wave:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je krijgt geconcentreerde kak, zegmaar! Dat komt inderdaad omdat je lichaam continue bezig is om materialen te recyclen. Hierbij zal dan het vocht uit de kak gezogen worden, zodat je last kan krijgen van reetketelstenen. Die ketsen zo de pot weer uit óf aan diggelen, eenmaal uit je poepertje gewerkt dan :wink:
m
milfhunterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Haha, mooi gevonden, poep praten. :grin:
Om even verder (over) poep te praten: hoe verloopt dit dan met mensen die dagelijks opiaten gebruiken? Leggen die dan om de zoveel dagen eens een paar keiharde keutels? Kan toch ook niet goed zijn voor je lichaam als het voortdurend afvalstoffen recycleert? But then again, niemand zegt dat een O-verslaving gezond is he. :wink:
A
AkA_1Lid
01-01-2024, 00:00
#7
meestal raakt het verteringsproces daarvan zo in de war, dat het alleen nog maar een beetje zijn werk doet als die opiaten zijn genomen .. dus of je bent non stop aan de schijt of je kan niet deficeren ....

maar dat boeit je dan niet, zolang je die opiaten maar hebt :sunglasses:

:wink:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bij elk trapje naar beneden tijdens het afbouwen schijt ik voor bijna vijf dagen als een reiger, met de regelmaat van de klok. En wanneer ik één dag meer Opiaten heb gebruikt dan die dagen ervoor, dan kak ik gelijk voor twee tot drie dagen niet, zonder een aanpassing in mijn voedingspatroon.
Y
YoroLid
01-01-2024, 00:00
#9
bij mij schommelt het nogal van het ene uiterste tot het andere.
Maar toch wint met een duidelijke meerderheid: De keiharde keutels...
Weliswaar afgwisseld door van die dunne plakpoep, maar toch hebben die pot-brekers de overhand. :P
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#10
speeseend zei:
Bij elk trapje naar beneden tijdens het afbouwen schijt ik voor bijna vijf dagen als een reiger, met de regelmaat van de klok. En wanneer ik één dag meer Opiaten heb gebruikt dan die dagen ervoor, dan kak ik gelijk voor twee tot drie dagen niet, zonder een aanpassing in mijn voedingspatroon.
Klik om te vergroten...

Raak getypeerd, Eend! Geldt voor mij ook, niets aan toe te voegen! :grin:

Hoi! :wave:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ga van codeine altijd een soort konijnenkeutels leggen & die verwerk ik dan in lege jachtpatroonhulzen zodat ik mijn vijanden met uitwerpselen kan beschieten.
A
AkA_1Lid
01-01-2024, 00:00
#12
eet jij, net als mijn knijnen die blindedarm keutels, met een zeer voldaan koppie, ook op?

:grin:
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb letterlijk in de stront gezeten vanochtend. Mijn jongste telg (volgende week wordt hij 2 jaar) had ineens het lumineuze idee gekregen stukken karton in de wc te stoppen, met een precisie waar je u tegen zegt. Oudste zoon (9 jaar) had dat niet gezien toen hij wilde gaan poepen... Om een lang verhaal kort te maken: ik moest met hand in plastic zak alle karton, die dreef in de stront, alles eruit halen.

Viel mee, dacht ik, tot ik erachter kwam dat er een groot gat in die zak zat!

Toen dacht ik wel: als het nou mijn schijt was geweest nadat ik bruin ophad, had ik die stevige bruine bolletjes :wink: er gewoon met een schepje uit kunnen halen :grin:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#14
AkA_1 zei:
eet jij, net als mijn knijnen die blindedarm keutels, met een zeer voldaan koppie, ook op?

:grin:
Klik om te vergroten...
En of! Maar ik marineer ze eerst in knoflookolie :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."