Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHebben benzo's een grote recreatiewaarde?

Hebben benzo's een grote recreatiewaarde?

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
m
milfhunterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi leden

Ik heb al enkele experimenten achter de rug met benzo's (lorazepam en lormetazepam). Even mijn ervaringen vertellen:

4mg lormetazepam (2 pillen, dus dit is iets hogere dosis dan normaal neem ik aan):
geen effect, geen amnesia de dag erna

10+mg lorazepam (4 pillen of zelfs meer, hoge dosis dus):
de dag erna had ik amnesia maar ik kon me toch nog enkele flarden herinneren, daarin wist ik zeker dat ik niets voelde van de benzo's. De dag erna zeiden vrienden dat ik enorm raar deed: dat ik onzin uitkraamde en dat ik meestal gewoon niet reageerde toen ze me iets vroegen.

In geen van beide gevallen heb ik me ooit stoned of onder invloed of whatever gevoeld, terwijl ik zulke dingen heel goed kan waarnemen.

Is dat normaal dat ik nooit echt iets voelde van die pillen? Of zijn lormetazepam en lorazepam nu eenmaal geen benzo's met een recreatieve waarde?

Alvast bedankt!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
milfhunter zei:
Hoi leden

Ik heb al enkele experimenten achter de rug met benzo's (lorazepam en lormetazepam). Even mijn ervaringen vertellen:

4mg lormetazepam (2 pillen, dus dit is iets hogere dosis dan normaal neem ik aan):
geen effect, geen amnesia de dag erna

10+mg lorazepam (4 pillen of zelfs meer, hoge dosis dus):
de dag erna had ik amnesia maar ik kon me toch nog enkele flarden herinneren, daarin wist ik zeker dat ik niets voelde van de benzo's. De dag erna zeiden vrienden dat ik enorm raar deed: dat ik onzin uitkraamde en dat ik meestal gewoon niet reageerde toen ze me iets vroegen.

In geen van beide gevallen heb ik me ooit stoned of onder invloed of whatever gevoeld, terwijl ik zulke dingen heel goed kan waarnemen.

Is dat normaal dat ik nooit echt iets voelde van die pillen? Of zijn lormetazepam en lorazepam nu eenmaal geen benzo's met een recreatieve waarde?

Alvast bedankt!
Klik om te vergroten...

Volgens mij lijken de stoffen erg veel op elkaar maar dat weet ik niet zeker,
wat ik wel weet is dat lorazepam een grote recreatieve waarde heeft voor mij.
4 mg vind ik een lekkere dosis, met een joint erbij al helemaal maar zonder is ook niet mis.
Boven de 8 word 't erg heftig, ik hou er wel van alleen is het geheugenverlies zoals je zegt zeer vervelend. Daarom doe ik het met zo'n dosis altijd in een veilig huis, je gaat er erg raar van doen en je trekt compleet in je eigen wereldje.
Maar zo'n dosis raad ik niemand aan, het is gewoon gevaarlijk in mijn ogen.

Had je bij de 4mg poging kort voor inname gegeten?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."