#1
Hoi leden
Ik heb al enkele experimenten achter de rug met benzo's (lorazepam en lormetazepam). Even mijn ervaringen vertellen:
4mg lormetazepam (2 pillen, dus dit is iets hogere dosis dan normaal neem ik aan):
geen effect, geen amnesia de dag erna
10+mg lorazepam (4 pillen of zelfs meer, hoge dosis dus):
de dag erna had ik amnesia maar ik kon me toch nog enkele flarden herinneren, daarin wist ik zeker dat ik niets voelde van de benzo's. De dag erna zeiden vrienden dat ik enorm raar deed: dat ik onzin uitkraamde en dat ik meestal gewoon niet reageerde toen ze me iets vroegen.
In geen van beide gevallen heb ik me ooit stoned of onder invloed of whatever gevoeld, terwijl ik zulke dingen heel goed kan waarnemen.
Is dat normaal dat ik nooit echt iets voelde van die pillen? Of zijn lormetazepam en lorazepam nu eenmaal geen benzo's met een recreatieve waarde?
Alvast bedankt!
Ik heb al enkele experimenten achter de rug met benzo's (lorazepam en lormetazepam). Even mijn ervaringen vertellen:
4mg lormetazepam (2 pillen, dus dit is iets hogere dosis dan normaal neem ik aan):
geen effect, geen amnesia de dag erna
10+mg lorazepam (4 pillen of zelfs meer, hoge dosis dus):
de dag erna had ik amnesia maar ik kon me toch nog enkele flarden herinneren, daarin wist ik zeker dat ik niets voelde van de benzo's. De dag erna zeiden vrienden dat ik enorm raar deed: dat ik onzin uitkraamde en dat ik meestal gewoon niet reageerde toen ze me iets vroegen.
In geen van beide gevallen heb ik me ooit stoned of onder invloed of whatever gevoeld, terwijl ik zulke dingen heel goed kan waarnemen.
Is dat normaal dat ik nooit echt iets voelde van die pillen? Of zijn lormetazepam en lorazepam nu eenmaal geen benzo's met een recreatieve waarde?
Alvast bedankt!