Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"timmaniac zei: als je het snuift heb je minder nodig voor zelfde effect, wel sneller uitgewerkt. recreationeel lijkt ritalin me niet zo interessant, ik zal het eerder gebruiken om bijvoorbeeld een dag als een bezetene aan mijn studie te leren ofso, als ik het zou gebruiken... en dan moet je niet veel nemen. niet meer dan 20/30 mg lijkt mij zo... Allemaal speculatief en gebaseerd op dingen die ik heb gelezen op internet of tijdens studie, zelf geen ervaring... Klik om te vergroten... Dus het is zeker niet om te gebruiken voor dezelfde reden als je speed gebruikt?"
"Lorelei zei: Weet er iemand eigelijk hoe lang rilatine in je bloed blijft? Ik bn al 2 dagen bezig met rilatine, voor te studeren. Maar sinds vorige week heb ik een allergische reactie gekregen ( niet vn de rilatine), en nu moet ik morgen naar de dokter voor een onderzoek, dus 9 kansen op 10 een bloedtest.. Weet iemand of ze Rilatine in mijn bloed vinden? Want mijn ouders mogen er absoluut niks van weten! Klik om te vergroten... werkt het bij jouw, wtn k heb geen AD(H)D en k heb deze morgen 1,5 pilletje gepakt, en k heb niet echt het iddee dat het werkt"
"Fulairyn zei: van ritalin heb ik ook nog nooit echt effect gevoeld, terwijl concerta inderdaad dat vieze neppe opgefokte gevoel geeft.. Klik om te vergroten... Wat is concentra?"
"Hallo Ik heb vorig jaar redelijk wat xtc gebruikt. Omdat ik dit zooo een zalig middel vindt en het effect niet wou kwijtgraken ben ik er dan ook enkele weken mee gestopt. Heb 13weken lang geen xtc gebruikt enkel af en toe was speed of sos. Nu heb ik vorig weekend terug een pilletje genomen, waauw wat sloeg die in.. Na +- 30mijn begon ik zeer warm te krijgen en een soort 'glans' over mijn lijf te krijgen. Maar hij sloeg wel heel hard in was zelfs een beetje angstig en k kreef een rare gevoel in mijn hoofd en een korte zeer hoge pieptoon in mijn hoofd toen die insloeg. Heb dan 2-3uur niets bijgenomen en daarna terug een halfje en na een uur nog een hele. Moet wel zeggen dat dit niet veel extra meer heeft gedaan. De piek van het eerste pilletje was over en ik kreeg geen 2de piek.. Kan u volgende keer best met een half pilletje beginnen zeker als ik er een tijdje tussen gelaten heb? Beginnen jullie vaak met een stevige dosis die je daarna afbouwt of juist omgekeerd? Edit: Ik gebruikte oranje red bulls, zouden wel vrij sterke pillen zijn."
"UR313 zei: De volgende keer zou ik iets minder gebruiken inderdaad. Voor mij werkt 140-150 mg als startdosis. Dan komt die wel fatsoenlijk op maar niet te hard. Dit is ook ongeveer de 1.5 x lichaamsgewicht regel voor mij. misschien moet je die regel eens voor jezelf uitrekenen en dat gebruiken als lichaamsgewicht. Met bijpakken blijft altijd lastig, zit ik zelf nog steeds mee te klooien... maar dit: mijaser zei: daarna terug een halfje en na een uur nog een hele.. Klik om te vergroten... is niet zo verstandig. Ten eerste was je hem al flink aan het spacen. Ik snap dat je dan dat gevoel wilt verlengen dus halfje bijpakken na een poos prima. maar als die niet gaat werken dan gaat nog meer daarna hoogstwaarschijnlijk ook niet werken, dan is t gewoon op voor die keer. Dus nog 1.5 sterke pil wegslikken binnen een uurtje terwijl je al zelf vindt dat je misschien tegen te hard aan zit kan vrij naar uitpakken. Gr. UR Klik om te vergroten... Ja ik dacht daarna idd dat het beter geweest zou zijn moets ik met een kleinere dosis begonnen zijn zodat k heb nog wat kun uitrekken. Volgens vescheidene bronnen zouden deze pillen toch min. 180mg moeten zijn wat dan waarschijnlijk teveel is. Ik weeg namelijk 63kg. Volgende keer misschien beter beginnen met een halve en dan na een 2uurtjes nog een hele erbij?"
"Ik had ook een beetje het gevoel dat ik het 'love' gevoel hierdoor overgeslagen heb.. kan dat? Hij kwam zo hard op dat mijn beeld bijna direct begon te trillen, ook mijn gsm was weer een hele taak om hier een berichte op te lezen. Met 1 oog wilt dit wel eens lukken, maar dan lijkt hij op een miniatuur gsm Ook heb ik normaal dat ik toch redelijk strak sta, grote pupillen en ogen wijt open. Terwijl ik ookwel grote pupillen had nu maar k kon mijn ogen ook op ze een andere stand houden dat zo zo nog amper open hingen.. Dan had ik zelf een beetje het gevoel dat ik met mijn ogen rolde maar als ik dit nadien voor de spiegel deed zag ik dat mijn ogen dan bena hellemaal dicht hingen met enkel aan de onderkant nog een beetje 'oog' te zien.. Zag er niet bepaalt aantrekkelijk uit"
"UR313 zei: harry123 zei: verschild heel erg met hoe ik me voel en wat ik die avond wil bereiken :P. Klik om te vergroten... dat je ogen dichtvallen hoeft niet perse een indicator te zijn van te hard gaan oid trouwens. Verschilt per persoon. Mijn ogen hangen na een uurtje al op half 7, dat heb ik gewoon altijd als ik gebruik. Over dat soort dingen moet je ook niet nadenken, als het lekker is is het lekker toch. Klik om te vergroten... Het is wel lekker, maar heb dan meer het gevoel dat ik onder de ket ben ofzo. Zo zie ik er dan overigens ook uit, heb ook liever openstaande ogen dan van die dichthangende ogen waardoor ik er echt 'kwijt' uit zie Het kost dan ook moeite om mijn ogen niet op half 7 te laten hangen. Vroeger had ik hier overigens geen last van, denk ik."
"UR313 zei: Als je pillen hebt van 180 of meer inderdaad rustig aan doen. Halve beginnen lijkt me prima voor je inderdaad. Ik zou niet daarna een hele bijpakken. Bij mij werkt het beter om met een goede startdosis te beginnen en daarna kleinere hoeveelheden bijpakken om het als het ware te verlengen. Dus halfje en dan nog een halfje lijkt me voldoende. Als je er nog langer op door kan gaan daarna misschien nog een klein halfje? ook al zit je met 130 mg al over de max 2x je gewicht regel.. Klik om te vergroten... Nou ik dacht ook dat ik dat liever zou hebben. Maar als ik met een stevige dosis begin en daarna afbouw heb ik na de eerste piek al meteen iets van 'ooooh, was het dat? Is het nual gedaan, maar ik heb nog enkele uurtjes te gaan '"
"Hallo Tot voor kort gebruikte ik gemiddeld 3-4keer per maand xtc (2-3pillen van 122mg). Uiteraard weet k dat dit veel te veel is, de laatste keer had ik er dan ook 4 genomen en had hier zo goed als niks van. Nu ben ik mijn gebruik aan het minderen, ben nu 2weken gestopt en ga nog verder tot 3 weken. Dan ga ik er 4 weken tussen laten dan weer 5, dan 6 en zou ik het graag daarop houden. Wel wil ik ookal laat ik er 6weken tussen hier geen 'gewoonte' van gaan maken en zou ik dit soms dan willen overslaan en er 12weken tussen laten maar dan wel een ander middel gaan gebruiken Nu was mijn vraag door welk middel kan ik dit dan af en toe eens vervangen? Had zelf gedacht aan pep of sos maar weet niet goed welke het minste op serotine werkt etc. Alvast bedankt"
"timmaniac zei: en als je ''gewoon belachelijk veel inneemt'' kan je je voorberreiden op een rusteloze ervaring, waar je te opgefokt bent om iets te ondernemen (zelf geen ervaring maar ik ga af op anecdotisch bewijs a.d.h.v. trip reports op erowid: http://www.erowid.org/experiences/subs/exp_Pharms_Methylphenidate.shtml ) Klik om te vergroten... Het is dus eigelijk hellemaal geen leuke ervaring? Hoeveel moet je dan nemen? Is het effect hetzelfde als je het snuift?"